Gå til innhold

Hvor kjøpe jeans med lavt liv og små størrelser?


lizzy90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke hvor i landet du bor, men jeg fant sånne bukser i en butikk på majorstuen. ( en gedigen vero moda, eller bik bok husker ikke helt)

Den la rett på oversiden av thon hotel gyldenløve mener jeg det var.Hadde helt ned i 25 i livet, og opptil 36 i lengde på beina. Både lyse,mørke og mellomfarga. Smale og med sleng ( som jo begynner å bli in.)

Buksene kostet forøvrig 699.-

( kan sjekke hvilket merke det er på buksa om du ønsker, så kan du jo søke etter forhandlere på nett siden jeg ikke husker navnet på butikken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW? Er vel streng tatt en barnebutikk, men du kan kanskje finne noe der..

så userriøs du var da. Unnskyld men finnes dem som er slanke også å ikke passer størrelse 42 med høyt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor i landet du bor, men jeg fant sånne bukser i en butikk på majorstuen. ( en gedigen vero moda, eller bik bok husker ikke helt)

Den la rett på oversiden av thon hotel gyldenløve mener jeg det var.Hadde helt ned i 25 i livet, og opptil 36 i lengde på beina. Både lyse,mørke og mellomfarga. Smale og med sleng ( som jo begynner å bli in.)

Buksene kostet forøvrig 699.-

( kan sjekke hvilket merke det er på buksa om du ønsker, så kan du jo søke etter forhandlere på nett siden jeg ikke husker navnet på butikken.)

Å takk ! det hadde vært flott:-) hørtes ut som en jeans jeg leter etter:-) bor i trondheim. Og bruker str 25 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HM pleier også å ha noen bukser i str. 25.. Man må bare lete litt, for det er ikke alltid så veldig mange av dem.. Evt. bare spørre om man finner en bukse man liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BikBok? Gina Tricot? Vero Moda? Syns det omtrent bare er små bukser som er lave i livet i butikkene jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så userriøs du var da. Unnskyld men finnes dem som er slanke også å ikke passer størrelse 42 med høyt liv.

Det var ikke ment som tull. Stilen på andre klær der inne er kanskje litt barnslige (tror klærne er beregnet på 11-13-åringer), men jeg tror man kan finne jeans som er fine.

Jeg ser ingenting i veien med å kjøpe "barneklær" så lenge de sitter fint på. Er selv 160 cm høy og veier 50 kg, så jeg handler faktisk en del på barnebutikker...

Endret av Kladd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...