Gå til innhold

silikon etter fødsel? livredd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har hele tiden tenkt at jeg vil ta en moderat dash silikon når jeg ble eldre, men jeg virkelig hater operasjoner, blid, narkose osmose.. Nå er jeg snart 30, og neste unnskyldning er at jeg vil vente til etter jeg har fått barn..

Så, spørsmålet er, blir man tøffere på en slik ting etter barnefødsel?

:-)

Anonymous poster hash: 4c4f8...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha!!! *blod*, *osvosv*

Ts

Anonymous poster hash: 8c101...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har hele tiden tenkt at jeg vil ta en moderat dash silikon når jeg ble eldre, men jeg virkelig hater operasjoner, blid, narkose osmose.. Nå er jeg snart 30, og neste unnskyldning er at jeg vil vente til etter jeg har fått barn..

Så, spørsmålet er, blir man tøffere på en slik ting etter barnefødsel?

:-)

Anonymous poster hash: 4c4f8...d0b

Jeg ble ikke tøffere på dette med operasjoner nei

Anonymous poster hash: 56884...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjennomgå det om du er så redd?
Jeg har også alltid ønsket silikon, og har jo ikke noe sånn intenst lyst til å bli skjært i, men når man får narkose, kjenner man jo ikke en dritt likevel.. Smertene som evt. måtte komme i etterkant av operasjonen, sies å ikke være så ille, så man overlever vel..
Man får tenke som man gjør med fødsler; millioner av kvinner har gjort det før deg, og hvis de klarer det uten å klage, klarer du og.



Anonymous poster hash: 52e1a...1cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fødsel er ekstremt smertefull. Hinsides alt du kan forestille deg. Så ja, det er godt mulig du blir mer modig om venter til du har fått barn. Set er velbuansettcdet beste også? Feks med tanke på amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har hele tiden tenkt at jeg vil ta en moderat dash silikon når jeg ble eldre, men jeg virkelig hater operasjoner, blid, narkose osmose.. Nå er jeg snart 30, og neste unnskyldning er at jeg vil vente til etter jeg har fått barn..

Så, spørsmålet er, blir man tøffere på en slik ting etter barnefødsel?

:-)Anonymous poster hash: 4c4f8...d0b

Hvis du stadig finner på unnskyldninger ovenfor deg selv for å utsette silikonoperasjonen...

Hvorfor ikke droppe hele silikonen? Du er helt sikkert flott som du er!

Anonymous poster hash: 9b4af...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du blir så lei av store sprengte melkepupper at du slår det fra deg. Det skjedde her;) var så sjekeglad å få tilbake mine praktiske små pupper etterpå! Jeg ble foressten ikke tøffere av fødsel siden jeg syns det var helt grusomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene kan ikke sammenlignes overhodet. Ved fødsel er det intense smerter over en viss tid og etterpå er det over (utenom smerter/ubehag i underlivet om man revner eller lignende, men ift fødselen er det barnemat). Når man opererer brystene har man smerter over lengre tid, men ikke så intense som ved fødsel.

Husk at brystene forrandrer seg under svangerskap (og evt amming) og hvis du er misfornøyd nå så kan det hende du er mer fornøyd etter svangerskap. Det kan jo også være omvendt. Jeg var fornøyd før, men svangerskapet ødela brystene mine totalt og jeg opererte et års tid etter fødsel fordi jeg hadde mye fysiske plager (størrelseforskjell og skjevhet).

Ikke tenk så mye på det nå. Når den tid kommer og hvis du da føler for å gjøre noe med det så kan du heller tenke på det igjen da. Kommer ikke noe godt ut av å gå med frykt i seg for noe du kanskje vil gjøre i fremtiden

Anonymous poster hash: be8eb...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene kan ikke sammenlignes overhodet. Ved fødsel er det intense smerter over en viss tid og etterpå er det over (utenom smerter/ubehag i underlivet om man revner eller lignende, men ift fødselen er det barnemat). Når man opererer brystene har man smerter over lengre tid, men ikke så intense som ved fødsel.

Husk at brystene forrandrer seg under svangerskap (og evt amming) og hvis du er misfornøyd nå så kan det hende du er mer fornøyd etter svangerskap. Det kan jo også være omvendt. Jeg var fornøyd før, men svangerskapet ødela brystene mine totalt og jeg opererte et års tid etter fødsel fordi jeg hadde mye fysiske plager (størrelseforskjell og skjevhet).

Ikke tenk så mye på det nå. Når den tid kommer og hvis du da føler for å gjøre noe med det så kan du heller tenke på det igjen da. Kommer ikke noe godt ut av å gå med frykt i seg for noe du kanskje vil gjøre i fremtiden

Anonymous poster hash: be8eb...392

Tusen takk :hug:

Det var et fint innlegg :blomst:

TS

Anonymous poster hash: 8c101...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...