Gå til innhold

what to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannens tante fyllet 60år,og vi er invitert med barn. Vi bor i oslo området,tanten i Tynset traktene. Vi er invitert til koldtbord og drasse pluss kaffe kl 1830. Vår snuppe legges kl 19 for å få en god natt og rn god morgendag. Bør vi takke nei? Kan dra(med overnatting,men da må jo en av oss passe på hun som sover i stedet for å delta i selskap. Har ikke mulighet for barnevakt den helgen. Ikke oftr vi ser den siden av familien hans.

Anonymous poster hash: 4e1bc...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er jenta deres?

Får vår del ble slike dager ikke bare med en dag sutring, men flere dager i utur.

Kan ikke mannen dra og du være hjemme med barnet?

Endret av Japp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være utrolig kjedelig å venne barnet på å sove kun i kjente omgivelser. Kjipern, dere får takke nei da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet fyller 2år i oktober. Hun sovner greit uansett hvor vi er,men kan jo ikke la henne sove alene på et hotellrom i flere timer! Hjemme hører vi om det er noe. Hun har aldri sovet godt i vogn,selv ikke som baby. Jobbet steinhardt ig målbevisst daglig i 8mnd og fikk henne til slutt til å sove i vogn i hele 45 min . Sov hun i seng sov hun i flere timer på dagen. I bhg hr hun sovet i vogn hele tiden,dog et sted mrllom 30-45min. Noen barn er ikke vognbarn rett og slett.

Anonymous poster hash: 4e1bc...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ville holdt ungen oppe til åtte. For mye styr med soving i vogn gjør jo at det ikke blir noe festdeltakelse på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en sen lur i 16-17 tiden, så kan du fint legge henne i 22 tiden. Det har vi gjort i hele sommer.

Anonymous poster hash: b1217...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en sen lur i 16-17 tiden, så kan du fint legge henne i 22 tiden. Det har vi gjort i hele sommer.

Anonymous poster hash: b1217...cc0

Oi, det hadde jeg aldri gjort!! Stakkars unge som må inn igjen i vanlig rytme etter ferien! En gang ee greit, men ikke en hel ferie.

Anonymous poster hash: e0639...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er selskapet? På hotellet? Da kan hun legge seg og dere kan sette på babycallen.

Ellrrs kan dere legge henne i vogna eller på et rom der festen skal være. Siste løsning er å holde henne våken litt lenger enn vanlig.

Anonymous poster hash: 282aa...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun inviterer til kl 18.30 så må hun tegne med at de med såpass små barn melder avbud eller bare stikker innom en kort tur, uavhengig av om de bor langt unna eller i nabolaget. Synes dere skal melde avbud, og så heller invitere henne på besøk en helg.

Anonymous poster hash: 66ee8...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke dradd med barn på "fest" og latt det sove i vogn. Ble dradd med rundt på fest og skulle sove selv som lita og var utrygg. Husker det godt.

Nr 1) hadde ikke giddet å dra så langt for en 60 årsdag med mindre tanten var som en mamma nr 2

2) hadde i så fall dradd alene

Anonymous poster hash: 2dbb9...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...