Gå til innhold

Betatt av barnehageansatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal du tenke på lover og regler? Kan du ikke bare flørte videre å se hva som skjer? 😊

Jeg tror det er ganske vanlig å bli betatt av ansatte som barnet ditt er glad i når du merker det er gjensidig og god kjemi. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, bruker på ingen måte barnet mitt som unnskyldning for å ta kontakt?! Er bare veldig glad for at de trives med hverandre :) når vi sto og så på hverandre var det ikke pga pinlig stillhet, men det bare føltes ut som det klikket. Og en sånn brå tiltrekning har jeg aldri opplevd før,derfor litt interessant. Har sett hvordan han er med de andre mammaene og han er ikke flørtete i tonen når han prater eller ser på de? Han er bare assistent i barnehagen og ikke pedagog eller noe.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

DU følte at det klikket. Hvordan han opplevde det, det vet du ikke.

Husker en gang for noen år siden at jeg kom i prat med en på byen. Og da sa han noe sånt som at "ja, vi hadde jo øyekontakt tidligere i kveld''. Da sa jeg bare som sant var, at det hadde jeg ikke lagt merke til. Jeg hadde ikke enset denne fyren tidligere på kvelden :-)

Anonymous poster hash: f94ef...e07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, bruker på ingen måte barnet mitt som unnskyldning for å ta kontakt?! Er bare veldig glad for at de trives med hverandre :) når vi sto og så på hverandre var det ikke pga pinlig stillhet, men det bare føltes ut som det klikket. Og en sånn brå tiltrekning har jeg aldri opplevd før,derfor litt interessant. Har sett hvordan han er med de andre mammaene og han er ikke flørtete i tonen når han prater eller ser på de? Han er bare assistent i barnehagen og ikke pedagog eller noe.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Du bruker barnet når du nevner ungen, jo.

Om du skal ta kontakt så må det være helt uten "mammaen til", "ungen min" og "barnehagen".

Og, du må være forberedt på en litt klein situasjon om det ikke er gjensidig.

Det kan jo hende han faktisk flørtet litt men overhodet ikke vil mikse jobb og fritid på den måten og.

Anonymous poster hash: 3ab98...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men første gang vi hilste sto vi lenge og bare smilte til hverandre

Dette virker jo bare creepy.

Bestemmer du deg for å kontakte han, bør du holde sønnen din "utafor". Ikke si at sønnen liker han, du synes det er hyggelig bla bla. Det kan han heller få høre etter hvert. Fokuser på dere i stedet.

Ellers sier jeg meg enig med de som skriver at barnehageansatte kan ha en tone som for noen kan oppfattes som flørtende, selv om det slett ikke er det.

Anonymous poster hash: 46e7a...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser an foreldrene litt og da. Noen er ikke interessert i småsnakk og det som misoppfattes som flørt.. Mens andre fleiper, ler og vil prate litt.



Anonymous poster hash: 46e7a...a61
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen regler i barnehagen vår, der har tilogmed tantene egne barn som går på samme avdeling de jobber på.

Tantene til hvem?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagetantene. Er så gammaldags så kaller de det fortsatt ;)

Det er så selvhøytidelig av førskolelærere ikke å tåle å bli kalt tanter og onkler.

Anonymous poster hash: f94ef...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Så jeg kan ikke sende en koselig melding å si "Hei! Sønnen min snakker om deg hele tiden når han kommer hjem fra barnehagen, han har tydeligvis sansen for deg og det synes jeg er veldig koselig :) hilsen mamman til ....." Hehe? Det klaffet så bra så jeg har så lyst, men håper ikke jeg mister fornuften her. Derfor spørr jeg dere om råd :)

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

TS her, bruker på ingen måte barnet mitt som unnskyldning for å ta kontakt?! Er bare veldig glad for at de trives med hverandre :) når vi sto og så på hverandre var det ikke pga pinlig stillhet, men det bare føltes ut som det klikket. Og en sånn brå tiltrekning har jeg aldri opplevd før,derfor litt interessant. Har sett hvordan han er med de andre mammaene og han er ikke flørtete i tonen når han prater eller ser på de? Han er bare assistent i barnehagen og ikke pedagog eller noe.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Det er jo akkurat det du gjør om du nevner at sønnen din snakker om han hele tiden... Hvis du skal ta kontakt så snakk om noe helt annet enn barnet ditt og barnehagen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ!

Nå fikk jeg Flashback til da jeg jobbet i barnehage.

Det var en av fedrene der som trodde at vi hadde en flørtende tone. Det var rettere sagt han som hadde en flørtende tone.

Jeg var bare hyggelig og imøtekommende slik jeg var med alle de andre foresatte.

Dere kan bare tenke dere hvor kleint det ble da han tok kontakt med meg på fritiden....

For ikke snakke om da han skulle levere og hente barnet etter denne samtalen....

Jeg rødmer enda bare av å tenke på det....

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det kan bli et superkleint barnehageår hvis du har misforstått signalene og tror den ansatte flørter med deg hvis han bare er hyggelig og skravlete..

Hadde iallefall ikke sent FB-melding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. I beste fall blir dere samboere, og da går barnet over til en annen avdeling enn den han jobber på, eventuelt at han bytter avdeling selv. No stress! I verste fall er han ikke interessert, men dere er da ikke fjortiser mer og det går da an å oppføre seg som voksne. Skriv dette til ham på facebook du :)

"Hei hei! Lyst til å ta en kaffe en gang bare oss to? Hvis ikke så bare slett og glem denne meldingen, så har ingenting skjedd :D Ses uansett i bhg! Mvh XXX"

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man blir forelsket og blir et par så hørest det helt urimelig ut at han må slutte jobben sin. Sånne regler har ikke vi i min barnehage, men har ikke opplevd noen som har blitt sammen med en av foreldrene heller.

Men andre ansatte har jo barn i barnehagen selv, så det går jo fint an. Men de er selvsagt ikke på samme avdeling som barnet sitt. Nærmeste er ei tante som hadde tantungen på sin avdeling.

Vi blir ikke nektet å ha foreldre på facebook, men vi bir anbefalt å ikke ha det. Jeg har jo noen foreldre på min facebook, men de hadde jeg før barna begynte i barnehagen. Så føler jeg kan ikke bare slette de fra facebook siden vi var venner før barna begynte. Men foreldre som jeg ikke hadde som venn legger jeg ikke til nei.



Anonymous poster hash: 792b0...3eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så selvhøytidelig av førskolelærere ikke å tåle å bli kalt tanter og onkler.

Anonymous poster hash: f94ef...e07

ER de tanter og onkler??

Ikke det, nei.

Det er et latterlig begrep som er avleggs.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER de tanter og onkler??

Ikke det, nei.

Det er et latterlig begrep som er avleggs.

Jeg er sykepleier men syns bare det er hyggelig å bli kalt søster, noe svært mange pasienter faktisk gjør. Føler meg ikke mindre profesjonell eller mindre verdsatt av den grunn. Syns det er en rar ting å henge seg opp i.

Anonymous poster hash: 995a3...cde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt. I beste fall blir dere samboere, og da går barnet over til en annen avdeling enn den han jobber på, eventuelt at han bytter avdeling selv. No stress! I verste fall er han ikke interessert, men dere er da ikke fjortiser mer og det går da an å oppføre seg som voksne. Skriv dette til ham på facebook du :)

"Hei hei! Lyst til å ta en kaffe en gang bare oss to? Hvis ikke så bare slett og glem denne meldingen, så har ingenting skjedd :D Ses uansett i bhg! Mvh XXX"

Det var fint forslag til melding! TS; ta sjansen!

Anonymous poster hash: fde23...55f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne jobbet i barnehage og endte i et forhold med en alenepappa. De datet i hemmlighet i starten, men da forholdet ble offentlig valgte barnehagen å løse det slik at hun ble flyttet til en annen avdeling slik at hun ikke jobbet der hvor barnet hans gikk. Så der var det relativt uproblematisk! Er vel ikke noe i veien for å ta en uskyldig liten førstekontakt å se hva som skjer? Men må jo ha i bakhodet at det blir veldig kleint hvis dere treffes og det ikke funker - du må jo da møte han hver dag fremover uansett.. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...