Gå til innhold

Betatt av barnehageansatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så betatt av en barnehageansatt på min sønns avdeling, vi har en flørtende tone og jeg kjenner jeg blir så glad hver gang jeg leverer til han. Ble umiddelbart tiltrukket :) Sønnen min har også blitt glad i denne mannen og snakker mye om han når han kommer hjem :) men er det egentlig lov for en barnehageansatt å ha et forhold til en mor som har barnet i den barnehagen? Vil ikke si til han at jeg er betatt hvis det kan lage problemer...

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så betatt av en barnehageansatt på min sønns avdeling, vi har en flørtende tone og jeg kjenner jeg blir så glad hver gang jeg leverer til han. Ble umiddelbart tiltrukket :) Sønnen min har også blitt glad i denne mannen og snakker mye om han når han kommer hjem :) men er det egentlig lov for en barnehageansatt å ha et forhold til en mor som har barnet i den barnehagen? Vil ikke si til han at jeg er betatt hvis det kan lage problemer...

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Hm Det hender at barnehageansatte har egne barn i den barnehagen der de jobber, men da på en annen avdeling, og kjæresten henter barn og samboer.

Har denne barnehagen kun 1 avdeling?

Anonymous poster hash: 98140...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så betatt av en barnehageansatt på min sønns avdeling, vi har en flørtende tone og jeg kjenner jeg blir så glad hver gang jeg leverer til han. Ble umiddelbart tiltrukket :) Sønnen min har også blitt glad i denne mannen og snakker mye om han når han kommer hjem :) men er det egentlig lov for en barnehageansatt å ha et forhold til en mor som har barnet i den barnehagen? Vil ikke si til han at jeg er betatt hvis det kan lage problemer...

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Det kan hende at barnet ditt må bytte avdeling dersom du blir samboer med den mannen, men jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: 98140...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm Det hender at barnehageansatte har egne barn i den barnehagen der de jobber, men da på en annen avdeling, og kjæresten henter barn og samboer.

Har denne barnehagen kun 1 avdeling?

Anonymous poster hash: 98140...2fe

Han har ikke barn selv tror jeg. Nei, det er flere avdelinger med litt større barn. Leste på et annet forum at det sto i kontrakten at dersom man innledet et forhold med en forelder måtte man slutte? :S hmm.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke bare hyggelig da, at det ikke er noe mer han har i tankene...

Blir jo voldsomt kleint hvis det er bare du som mener dere har en "flørtende" tone...



Anonymous poster hash: 67f7b...b36
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke bare hyggelig da, at det ikke er noe mer han har i tankene...

Blir jo voldsomt kleint hvis det er bare du som mener dere har en "flørtende" tone...

Anonymous poster hash: 67f7b...b36

Hehe, jeg vet det! Det er det jeg frykter. Men første gang vi hilste sto vi lenge og bare smilte til hverandre, og jeg følte at vi hadde så god kjemi. Har funnet han på Facebook og lurte på om jeg skulle ta kontakt der? Er det upassende?

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må nok vente til barnet ditt begynner på skolen , mann skal ikke innlede forhold med foreldre i bhg. I min bhg , får vi ikke være venner med foreldre på facebook engang , så strengt er det ;)



Anonymous poster hash: 005c1...181
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må nok vente til barnet ditt begynner på skolen , mann skal ikke innlede forhold med foreldre i bhg. I min bhg , får vi ikke være venner med foreldre på facebook engang , så strengt er det ;)

Anonymous poster hash: 005c1...181

Åh.. Så jeg kan ikke sende en koselig melding å si "Hei! Sønnen min snakker om deg hele tiden når han kommer hjem fra barnehagen, han har tydeligvis sansen for deg og det synes jeg er veldig koselig :) hilsen mamman til ....." Hehe? Det klaffet så bra så jeg har så lyst, men håper ikke jeg mister fornuften her. Derfor spørr jeg dere om råd :)

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke barn selv tror jeg. Nei, det er flere avdelinger med litt større barn. Leste på et annet forum at det sto i kontrakten at dersom man innledet et forhold med en forelder måtte man slutte? :S hmm.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Om dere blir samboere og han da blir stefar for ditt barn, har han jo "eget" barn i barnehagen.

Du bør nok få greie på hvilke regler som gjelder. Er det en kommunal barnehage? I såfall har de vel felles regler som burde være greit å få lest

Anonymous poster hash: 98140...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere blir samboere og han da blir stefar for ditt barn, har han jo "eget" barn i barnehagen.

Du bør nok få greie på hvilke regler som gjelder. Er det en kommunal barnehage? I såfall har de vel felles regler som burde være greit å få lest

Anonymous poster hash: 98140...2fe

hvor kan jeg få greie på det? Det er vel bare de ansatte i barnehagen som får se reglene? Det er kommunal barnehage ja.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hadde creepa fælt ut hvis jeg hadde jobbet i en barnehage og fått denne av en mann jeg hadde hatt en "flørtende" tone med, mens jeg egentlig bare hadde vært hyggelig, noe som forståelig nok kan oppfattes feil, av noen.

Uansett, hadde dette vært meg så ville jeg ikke risikert noe så lenge sønnen min gikk i barnehagen iallfall.



Anonymous poster hash: 67f7b...b36
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg til å droppe det! Jeg vil tro han bare er hyggelig, og kanskje han er av den litt flørtete typen. Vi har mange damer i barnehagene som "flørter" med fedrene også, men det er kun ment høflig, humoristisk og de er sånn mot alle som er åpne for det.

Ang. å stå og smile til hverandre er det noe som skjer veldig ofte i bhg, når man ikke egentlig har noe å si, men står og er åpen for en eventuell samtale som forelderen ønsker å starte.

Nei, var jeg deg så ville jeg droppet det. Fortsett å være hyggelig, men ikke ta noe initiativ til noe mer. Da blir du veldig raskt den kleine dama som er betatt av "Per", og dermed også snakkis på pauserommet.

Jobber i barnehage, forresten. Har jobbet i mange ulike, i flere år, og ikke i noen av dem ville det vært greit at en forelder går etter en ansatt på den måten.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min bhg har faktisk flere av foreldrene innledet forhold til ansatte. Det har gått helt fint, men barna har da vært på en annen avdeling enn den ansatte sin. Tror det er forskjell fra bhg til bhg, hva som blir sett på som greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dønn_ærlig

Tenk om dette er mannen i ditt liv? Nei, jeg syns du skal fortelle det til han i en passende anledning at du liker han:-) ikke legg han til på face før du vet om han liker deg og at det er iorden ift jobben hans.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal prøve deg så ikke bruk barnet ditt som unnskyldning for å ta kontakt..

Du kan jo hinte litt, fortelle om dine planer for helgen en fredags ettermiddag, "gleder meg sånn til i morgen for da skal jeg ut på byen. Håpe du får en fin helg..."

Er jo uskyldig nok, men kanskje dere møtes ute..

Kan bli rimelig flaut om det ikke er noe mellom dere og du buser ut med at du liker han. Dere skal jo ha daglig kontakt noen år til.. Men som dønn ærlig påpeker, det kan jo være mannen i dit liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på skolen og er sammen med en ,,far,,. Vi flyttet sammen og venter en liten gutt. Det er ingen regler der. Barna trives og det er en stor fordel at de kjenner meg fra før...



Anonymous poster hash: 4742f...8bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan bedre enn en som har en så patetisk jobb, TS. Finn deg noen som i det minste tjener over 400.000.



Anonymous poster hash: 6ef8b...f7c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, bruker på ingen måte barnet mitt som unnskyldning for å ta kontakt?! Er bare veldig glad for at de trives med hverandre :) når vi sto og så på hverandre var det ikke pga pinlig stillhet, men det bare føltes ut som det klikket. Og en sånn brå tiltrekning har jeg aldri opplevd før,derfor litt interessant. Har sett hvordan han er med de andre mammaene og han er ikke flørtete i tonen når han prater eller ser på de? Han er bare assistent i barnehagen og ikke pedagog eller noe.. TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om dette er mannen i ditt liv? Nei, jeg syns du skal fortelle det til han i en passende anledning at du liker han:-) ikke legg han til på face før du vet om han liker deg og at det er iorden ift jobben hans.

Tusen takk for oppmuntringen! :-)) har veldig lyst til å si det, men i en passende anledning ja! alt bare "stemmer" med han og det har jeg ikke vært borti før..Hehe. også er det selvfølgelig veldig godt og avgjørende at han er så god mot sønnen min :) TS

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...