Gå til innhold

Hvordan gikk første skoledag?


tingeling~

Anbefalte innlegg

Noen startet vel denne uka, og noen over helgen? ;) Ble det en vellykket første skoledag for deres førsteklassinger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vellykket! Hun var skuffet over at første dagen var så kort, og det var helg etter andre dagen. Fikk henne nesten ikke med meg hjem i går - så for henne var skolestart helt supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vellykket! Hun var skuffet over at første dagen var så kort, og det var helg etter andre dagen. Fikk henne nesten ikke med meg hjem i går - så for henne var skolestart helt supert :)

Tenker hun jublet over mandag i dag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke akkurat førsteklassing, men begynte i niende i dag og det gikk bra men når jeg så igjennom matteboka fikk jeg sjokk :vetikke:



Anonymous poster hash: e57ea...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 4.klassing som gråt hele veien gjennom skolegården og gruet seg. Det hjalp da lærerinnen kom og tok hånden og holdt den. :)



Anonymous poster hash: 497d0...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 klassingen min gråt litt i dag da han skulle i det nye klasserommet! Så faren ble der en stund med han:)

1 klassingen min løp rett bort til bestevenninnen sin fra barnehagen , (heldigvis kom datteren min i klasse med sin bestevenninne). De holdt hverandre i hendene og danset rundt i henrykkelse, men de får ikke sitte sammen i klasserommet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke akkurat førsteklassing, men begynte i niende i dag og det gikk bra men når jeg så igjennom matteboka fikk jeg sjokk :vetikke:

Anonymous poster hash: e57ea...617

Hvorfor det??

Anonymous poster hash: 5ed63...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk fint. Alltid litt spennende med første skoledag. I år var det en liten gutt som var litt lei seg, men alle turte å komme fram for å hilse på rektor og meg før de ble med lærerne inn i klasserommet. Fine barna! Og det beste av alt, om ett år får jeg være med på eventyret enda en gang. Nye spente barn og nervøse foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt supert for henne det ;) Har du også 1 klassing i år?

Nei, har ikke førsteklassing riktig ennå ;) Men den dagen kommer vel fort nok!!

Er det ditt første skolebarn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det??

Anonymous poster hash: 5ed63...7b6

fordi det var så vanskelig i forhold til åttendeklasse-matten

Anonymous poster hash: e57ea...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, rektor preiket i over 30 min på skoleplassen i øsende regn, så barna fikk 45 min på skolen, før det var slutt..Ikke særlig imponert.

Men dagen i dag har tipper jeg har vært topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...