Gå til innhold

Er det noen "gamle" her? :)


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen tilbake! Og ja, jeg er fremdeles her. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Og ja, jeg er fremdeles her. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ååh så kjekt, husker så godt signaturen din!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 2006 sånn ca med ulike nick - men også hatt veldig lange pauser. Utrolig at man kommer tilbake til samme nettsted over så lang tid!

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 2006 sånn ca med ulike nick - men også hatt veldig lange pauser. Utrolig at man kommer tilbake til samme nettsted over så lang tid!

Ganske deilig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Jeg har vært her siden 2005 ( gisp....er det mulig!!!), med enkelte laaaaange pauser. Og kjenner igjen flere av navnene her - koselig, faktisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Nå sitter jeg her og tenker, jaja, men jeg er jo ikke gammel.. Før jeg sjekker profilen min...

4 august 2005 liksom.. Hjelpes... Men jeg bytter jo nick og bilde i hytt og pine så ikke mange som kjenner igjen meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nå sitter jeg her og tenker, jaja, men jeg er jo ikke gammel.. Før jeg sjekker profilen min...

4 august 2005 liksom.. Hjelpes... Men jeg bytter jo nick og bilde i hytt og pine så ikke mange som kjenner igjen meg :D

Likte den gamle avataren din bedre, har du ikke den der du har rødt hår da :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Velkommen tilbake! Og ja, jeg er fremdeles her. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

:) Ja du har jo vært her hele veien du! Husker du fikk så utrolig mange kommentarer på hoppejenta di, det har vel roa seg nå vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem husker ikke henne. En av årsakene til at jeg forlot kg i åresvis var den elendige håndteringen av den saken fra ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ja du har jo vært her hele veien du! Husker du fikk så utrolig mange kommentarer på hoppejenta di, det har vel roa seg nå vel ;)

Hehe, jau, heldigvis! Hender jeg får spørsmål en gang i mellom, men det gjør ingenting. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de såkalt gamle, men har ikke vært så veldig aktiv her de siste årene, men har god hukommelse så husker mange gamle her.

Men jeg synes det er dårlig ghort av de som har skifta nick.

skjerp dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de såkalt gamle, men har ikke vært så veldig aktiv her de siste årene, men har god hukommelse så husker mange gamle her.

Men jeg synes det er dårlig ghort av de som har skifta nick.

skjerp dere :ler:

Enig hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oblivion

Husker Milla VELDIG godt :) (Var moderator på den tiden)

Hvem husker ikke henne. En av årsakene til at jeg forlot kg i åresvis var den elendige håndteringen av den saken fra ledelsen.

Var vel kanskje noe av det mest opplagte jeg kunne huske også -men var det i kjølevannet av henne at noen andre brøyt ut å laget et eget diskusjons forum en periode, eller var det noe annet? Husker sinnet stod i kok for en del rundt det å boikotte KG en periode iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Var vel kanskje noe av det mest opplagte jeg kunne huske også -men var det i kjølevannet av henne at noen andre brøyt ut å laget et eget diskusjons forum en periode, eller var det noe annet? Husker sinnet stod i kok for en del rundt det å boikotte KG en periode iallefall.

Det var vel noe annet... Men husker ikke hvorfor. Fordi en ble utestengt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også at det dukket opp et utbryterforum en eller annen gang, men tror ikke det ble det helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...