Gå til innhold

Trenger flere venner?


frøkna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Østfold her.

Sjeldent på cafe, men liker å gå eller sykle tur, diskutere og lære om forskjellige ting, nysjerrig på det meste i livet, skal starte på universitet til høsten, er akkurat nå gravid med første barn ( !!!:-)... ) , har da samboer, er 25 år, elsker å være ute, men skulle hatt noen flere å dele dette med.



Anonymous poster hash: 7d8fb...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold her.

Sjeldent på cafe, men liker å gå eller sykle tur, diskutere og lære om forskjellige ting, nysjerrig på det meste i livet, skal starte på universitet til høsten, er akkurat nå gravid med første barn ( !!!:-)... ) , har da samboer, er 25 år, elsker å være ute, men skulle hatt noen flere å dele dette med.

Anonymous poster hash: 7d8fb...10f

Jeg bor selv i Østfold og venter akkurat mitt første barn! Bare å sende en pm om du føler for å bli kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo og er nettopp ferdig med studier. Mange av mine venner her har flyttet nå, så om noen i Osloområdet ønsker mye bekjentskaper har jeg massevis av tid og plass i livet mitt :-)

Er jente på straks 24, med en samboer som er mye bortreist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For en fantastisk tråd, den norske kulturen kan gjøre det vanskelig å bli kjent med nye mennesker om man ikke har en god nok grunn.

Jeg bor i Kristiansand, er 26 år og opprinnelig fra nordland. Jeg har bodd her i ett år men har jobbet, studert og reist en del så har ikke hatt tid til å stifte så mange nye bekjentskaper. Men nå er det på tide å finne noen nye venniner.

Jeg er veldig utadvent og er veldig glad i å snakke, men klarer noen ganger å holde stille gjennom en hel film :) jeg er veldig interessert i språk og ulike kulturer og nye steder, har også holdt på med en del kreative hobbyting og har en søt liten hund jeg går tur med.

Jeg ser det er flere som bor her i Kristiansands området, så ta gjerne kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente fra en av de "større" byer i Vestfold, litt mye dank nå etter at venninner har flyttet utenbys/lands for å studere.

Jeg er veldig sosial, relativt lett å kommunisere med ( vil jeg tørre å påstå selv ).
Interesser er hovedsakelig innen hudpleie og kosmetikk, men er lett å få meg med på andre ting.

Prøver meg også på litt slalåm om vinteren faktisk (nybegynner-så-det-holder-nivå :fnise: )

Jeg liker jentekvelder med vin og prat o.l.

.. og har en ironisk humor. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så kjedelig at jeg fant denne tråden først nå! Jeg bor i Kristiansand og vil gjerne bli kjent med nye mennesker. Rop ut om noen ser dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at jeg fant denne tråden først nå! Jeg bor i Kristiansand og vil gjerne bli kjent med nye mennesker. Rop ut om noen ser dette;)

jeg bor i kristiansand! hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i kristiansand! hvor gammel er du?

Hey:D Jeg er 28 år. Du da?

jeg bor i kristiansand! hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 år blir 24 i desember. Skulle gjerne ha fått utvidet vennekretsen litt da den nå består av folk som enten er i studier eller studier/jobb og bare jobb og dermed lite tid til å finne på ting.

Bare å sende meg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år blir 24 i desember. Skulle gjerne ha fått utvidet vennekretsen litt da den nå består av folk som enten er i studier eller studier/jobb og bare jobb og dermed lite tid til å finne på ting.

Bare å sende meg pm :)

hvor bor du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sortkledd jente 23, Oslo!

Bodd her i 4 år, har samboer og katt.

Jeg jobber i butikk og bruker fritiden på xbox, grøssere, shopping og gode samtaler!

Liker å bli kjent med nye folk, så send meg gjerne en melding :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...