Gå til innhold

Finne noen utenfor nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med å delta på dansekurs, singelturer til utlandet, organiserte fjellturer eller lignende? Er det mulighet for å treffe noen der?

 

Alder mellom ca 30- 38.



Anonymous poster hash: 741c3...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om et par som møtte hverandre gjennom Natteravnene.De er i dag gift og har barn.



Anonymous poster hash: fb698...c10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt dette er mulig, men jeg tror det kanskje funker best for de som ikke går inn med mål om å finne kjæreste. Og det er jo veldig tilfeldig å skulle finne en som passer Hvis man finner noe man virkelig har lyst til å bruke fritiden sin, og som faktisk er givende, så tror jeg man vil utstråle noe som gjør at folk blir tiltrukket av deg. Men det må komme naturlig.

 

For å svare på spørsmålet ditt, så kjenner jeg ingen som har møtt hverandre på den måten. De fleste jeg kjenner som ikke møtes via venner eller andre kjente, møtes via nett.



Anonymous poster hash: 41cfe...d4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som fant sin kjære på singeltur. Husker ikke om det var til Svalbard eller Afrika 😜😄

Anonymous poster hash: 4d400...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, jeg funker såpass dårlig sosialt med ukjente mennesker at nettet egentlig er eneste pålitelige. Det har skjedd at jeg har møtt noen via venner, men ekstremt sjelden. Tror aldri jeg har opplevd interesse fra noen helt ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...