Gå til innhold

Mann 34 her, er jeg interessant for både de på 25 og de på 40 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg er 25 og hadde ikke reagert på at en 34 år gammel mann inkluderte min aldersgruppe som aktuelle partnere (så lenge han også inkluderte damer som var eldre, synes det er lite sjarmerende med menn som kun aksepterer yngre damer).

 

Men personlig skal det litt til for meg å date menn på 34, da jeg føler ubalansen er hakket for stor. Dater gjerne en 28-åring, men 34 blir på grensa. Jeg ønsker nemlig ikke barn før jeg er vel 30, noe som kanskje blir lang ventetid for en ni år eldre mann, samt at jeg ønsker å reise mer, kanskje bo i utlandet, sånne ting som en eldre fyr ofte føler seg ferdig med. 

 

Men klart, er kjemien ekstremt bra og man har sammenfallende ønsker, så er det ikke umulig.

Anonymous poster hash: b1182...e96

 

En 34 åring er for deg "en eldre fyr" ?

Med den ungdomsskoleholdningen tror jeg ikke du trenger å være redd for å finne en som er over 30 altså. Han vil neppe ha ei som er 25, men som virker som 15.

Anonymous poster hash: a1442...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 34 åring er for deg "en eldre fyr" ?

Med den ungdomsskoleholdningen tror jeg ikke du trenger å være redd for å finne en som er over 30 altså. Han vil neppe ha ei som er 25, men som virker som 15.

Anonymous poster hash: a1442...49d

Ikke meg som skrev men selvfølgelig er det helt normalt at for oss midt I 20 årene så er 34 er for GAMMELT til forhold og sex ! Ufattelig at det skal være så himla vanskelig å forstå.

Anonymous poster hash: 041ad...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig er det veldig mange menn i 30åra som vil ha barn, og da blir de uaktuelle uansett for min del. Er 39 og har de barna jeg skal ha, en mann på 34 som er ferdig med barn hadde gått fint 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og 34 er en grei alder for meg.

 

Er riktignok litt mer kritisk på flere punkter. Man forventer at en på 34 har ting mer på plass enn en fyr på 25, som kanskje enda ikke er helt selvsikker rundt kvinner eller ikke vet helt hva han vil med livet. Jeg vil nok også vise litt skepsis, da min erfaring at endel single menn i den alderen egentlig ikke er helt innstilt på et skikkelig forhold - de vil ha det, men er blitt for vant til sin livsstil og singellivet. Alle er litt mer fleksible som yngre.



Anonymous poster hash: 4620f...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de på 34 var veldig gamle da jeg var i slutten av 20-årene, men jeg har en venninne som har en mye eldre kjæreste. Dette varierer. Tror selv jeg ville tittet etter noen som maks var fem år eldre.



Anonymous poster hash: 64c0b...03f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 og det ville absolutt vært aktuelt med en mann på 34. Liker litt eldre menn enn meg selv :)

Anonymous poster hash: 6bb80...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke aktuelt for meg på den alderen, max 30. Men alle er jo forskjellige :)



Anonymous poster hash: c4146...0eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg fylte nettopp 25 og en mann på 34 år hadde vært for gammelt for meg. Fem år opp eller ned er grensen min. Om jeg hadde vært uheldig med utseende/kropp/økonomi osv så hadde jeg nok akseptert en såpass mye eldre mann men ellers ikke... Ei jeg jobber med er 27 og sammen med en som er 39, hun er ganske spesiell og fikk ikke napp hos guttene på vår alder... Jeg tror kanskje du vil få høyere kvalitet på dama om du velger ei på 30 eller 40 for å være ærlig ☺

Anonymous poster hash: 7ea4a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 34 åring er for deg "en eldre fyr" ?

Med den ungdomsskoleholdningen tror jeg ikke du trenger å være redd for å finne en som er over 30 altså. Han vil neppe ha ei som er 25, men som virker som 15.

Anonymous poster hash: a1442...49d

Eldre fyr som i veldig mye eldre enn HENNE selvfølgelig, jeez....

Anonymous poster hash: 7ea4a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og synes 34 går akkurat. Dater en på 34 nå. Synes de under 30 blir for ungt, jeg vil ha en mann. Ikke en gutt som jeg føler de på min alder er  :fnise:

 



Anonymous poster hash: c7808...84a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og synes 34 er for gammelt. Selv har jeg det siste året datet gutter/menn i alderen 22 til 32, men 22 blir litt ungt og 32 litt gammelt. Foretrekker helt klart aldersspennet 24-30. 



Anonymous poster hash: 1683b...d1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når jeg var 25 år så hadde en 34-åring vært for gammel. Ønsker rett og slett ikke en så gammel far til barna mine. Om jeg var 40 år så hadde en 34 år gammel mann vært "forbidden candy" og litt uhørt, men oi så herlig om han virkelig ville ha meg :)

 

kvinne, 33

Anonymous poster hash: 7ea4a...e0f

 

 

 

Hei hei! Jeg fylte nettopp 25 og en mann på 34 år hadde vært for gammelt for meg. Fem år opp eller ned er grensen min. Om jeg hadde vært uheldig med utseende/kropp/økonomi osv så hadde jeg nok akseptert en såpass mye eldre mann men ellers ikke... Ei jeg jobber med er 27 og sammen med en som er 39, hun er ganske spesiell og fikk ikke napp hos guttene på vår alder... Jeg tror kanskje du vil få høyere kvalitet på dama om du velger ei på 30 eller 40 for å være ærlig ☺

Anonymous poster hash: 7ea4a...e0f

Hm, samme AB-kode på de to.......

Anonymous poster hash: 17a74...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, samme AB-kode på de to.......

Anonymous poster hash: 17a74...e91

Hehe sorry var inne på brukeren til søsteren min 😁

Anonymous poster hash: 3dd9e...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguidens brukere - som de ofte gjør - viser nok en gang sin ignorans og sitt trangsyn. Dette er normalt her inne.

 

En mann på 34 kan være så mangt. Om du har fått kulemage, måne og det ser ut som mamma kledde på deg, kan du selvsagt ikke forvente det ypperste av kvinner verden har å by på, verken blant yngre eller eldre kvinner.

 

Men har du spilt kortene dine riktig kan du virkelig være i ditt ess som 34-åring og følgelig gjøre rent bord i begge ender av skalaen.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguidens brukere - som de ofte gjør - viser nok en gang sin ignorans og sitt trangsyn. Dette er normalt her inne.

En mann på 34 kan være så mangt. Om du har fått kulemage, måne og det ser ut som mamma kledde på deg, kan du selvsagt ikke forvente det ypperste av kvinner verden har å by på, verken blant yngre eller eldre kvinner.

Men har du spilt kortene dine riktig kan du virkelig være i ditt ess som 34-åring og følgelig gjøre rent bord i begge ender av skalaen.

:)

Men er litt kjipt når mannens alder setter bremser for familieplanleggingen. Jeg har lyst på flere barn men mannen min sier nei. Og han har sagt at om han var like gammel som meg så hadde han vært med på flere. Så her sitter man da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eldre fyr som i veldig mye eldre enn HENNE selvfølgelig, jeez....

Anonymous poster hash: 7ea4a...e0f

Jeg er 34, og føler meg absolutt ikke som en "eldre fyr". Hva betyr jeez...?

Anonymous poster hash: a1442...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BoxingDay

 

Jeg er 34, og føler meg absolutt ikke som en "eldre fyr". Hva betyr jeez...?

Anonymous poster hash: a1442...49d

 

 

Du misforstår uttrykket. Jeg for eksempel er 33 og dermed mye eldre enn søsteren min på 18. Betyr ikke at jeg er gammel men at jeg er mye eldre enn henne. Moren min er mye eldre enn meg og moren hennes igjen er mye eldre enn henne. Du er bare litt nærtagende. Jeez er er uttrykk som brukes mye av den yngre generasjonen og du understreker vel bare generasjonsskillet ved å ikke vite hva det betyr. Det er urban slang for Oh Jesus (herregud).

Endret av BoxingDay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke alle har like god selvinnsikt her. Det er nok mange som forholder seg til en slags konstruert, konseptuell 34-åring, og når de sier du er for gammel, så mener de egentlig å si at denne er uinteressant for dem. Det er på ingen måte gitt at DU er uaktuell. Er ikke mangel på jenter som kan finne på å si "æsj, gammel!" når de hører tallet 34, og i neste setning si at Johnny Depp er drømmemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BoxingDay

Jeg tror ikke alle har like god selvinnsikt her. Det er nok mange som forholder seg til en slags konstruert, konseptuell 34-åring, og når de sier du er for gammel, så mener de egentlig å si at denne er uinteressant for dem. Det er på ingen måte gitt at DU er uaktuell. Er ikke mangel på jenter som kan finne på å si "æsj, gammel!" når de hører tallet 34, og i neste setning si at Johnny Depp er drømmemannen.

 

Johnny Depp og Brad Pitt er drømmemenn på tross av alder, ikke på grunn av. Det meste blir attraktivt bare det er nok penger, berømmelse og graceful aging involvert. Jeg hadde ikke sagt nei til Michelle Pfeiffer, råsexy og vakker, rik dame som nærmer seg 60. En gjennomsnittlig dame på hennes alder derimot, hell no.

Endret av BoxingDay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...