Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kommet meg ut av et tre år langt (helvete) forhold, og er nå singel og har vært litt inne på tinder. Følte at alt håp var ute og at jeg ikke kom til å finne noen, men så dukker plutselig ansiktet til en jeg pleide å snakke litt med på nettet før opp, og jeg fikk så lyst til å møte han. 

 

Han har ikke matchet med meg enda, men jeg håper og tror at han kommer til å gjøre det. Vet ikke om han husker meg en gang, men jeg håper det. 

 

La oss si at vi matcher. Hva kan jeg gjøre for å få han til å møte meg uten at det virker som jeg er interessert i bare sex - noe jeg ikke er interessert i, da jeg har lyst til å bli kjent med han og se om vi kan bli noe.. Har leenge vært interessert i han, fordi han virker så fantastisk. 

 

Han bor noen timer unna, men sist jeg snakket med han så var han en del i nabobyen min. Har aldri møtt han før, men vi snakket en del om å møtes tidligere før vi begge ble sammen med noen andre. 

 

Bare spar dere selv for frekke kommentarer ;)



Anonymous poster hash: b1b8c...94b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at folk gidder det tinder-greiene. Aldri funnet noe som helst bra der inne. Jeg har kanskje veldig høye krav. Bare ekle, rare, merkelige folk/gutter. Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og typisk folk som akkurat har blitt singel, og så plutselig får de seg ny kjæreste igjen. Gjerne etter noen uker. Skjønner virkelig ikke?! Jeg har vært ordentlig forelsket 1 gang i livet. skjønner ikke hvordan det er så lett å miste følelsene, og så plutselig vi glad i en ny. 

 

 



Anonymous poster hash: 44cd3...438
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og typisk folk som akkurat har blitt singel, og så plutselig får de seg ny kjæreste igjen. Gjerne etter noen uker. Skjønner virkelig ikke?! Jeg har vært ordentlig forelsket 1 gang i livet. skjønner ikke hvordan det er så lett å miste følelsene, og så plutselig vi glad i en ny.    Anonymous poster hash: 44cd3...438

Enig med deg. Jeg dumpa typen etter 6 år. Første helgen dro han ut med ei fra tinder. Man begynner å tvile skikkelig på det man hadde. Selv stresser jeg ikke med å finne meg en ny kjæreste. Det tar tid å komme over esken selv om det var jeg som ikke ville mer.

Sorry litt of topic det her. Men jeg har ikke noen gode råd dessverre.

Anonymous poster hash: 7e275...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Tja.. hva med å først se om dere matcher og ta det derfra? Ta en kaffe et eller annet sted? Og se hvordan det utvikler seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du ikke bare til han på facebook i stedet? :)



Anonymous poster hash: 4f115...ed0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi matchet på tinder, og han sa hei på en flørtet måte, og jeg gjorde det samme tilbake. Dette er flere timer siden og han har ikke sagt noe mer :( 



Anonymous poster hash: b1b8c...94b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi matchet på tinder, og han sa hei på en flørtet måte, og jeg gjorde det samme tilbake. Dette er flere timer siden og han har ikke sagt noe mer :(

Anonymous poster hash: b1b8c...94b

Spurte du han om noe da? Altså var det noe å skrive tilbake på?

Anonymous poster hash: 7e275...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi matchet på tinder, og han sa hei på en flørtet måte, og jeg gjorde det samme tilbake. Dette er flere timer siden og han har ikke sagt noe mer :(

Anonymous poster hash: b1b8c...94b

 

 

Du må jo skrive noe! Du kjenner han jo litt fra før, så det jo naturlig å skrive mer da. "Hyggelig å se deg igjen. Hvordan har du det?"

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har fått seg kjæreste via tinder, og vet bare om to (bekjente jenter) som bruker det som sex app, så det er et ganske greit sted egentlig, etter mitt inntrykk. Kanskje det er flere gutter enn jenter som bruker det som sex app men det er jo bare å være tydelig i profilen sin og kommunikasjonen det.

Får håpe han matcher med deg ;) Dere har jo snakket med hverandre før, og med mindre det var veldig seksuelt ladede samtaler så tviler jeg på at han tror at du kun er ute etter sex med han bare fordi du er på Tinder. Drar man flere timer for å møtes så er det som regel for en litt dypere grunn. Det beste er jo å kanskje møtes på halvveien i en by midt mellom dere, sånn at ingen av dere kan ta med noen hjem, eller det blir sånn at dere f.eks drikker litt og plutselig mister en av dere toget og må sove over. Møtes man midt på veien så blir det som regel heller en hyggelig spasertur på dagen og kanskje en tidligpils på kaia/torget før man takker for seg og tar hver sine busser hjem hver sin vei. Det er mere seriøst enn å besøke hverandre syns jeg, for om man er på besøk så kan situasjonen fort bli nærgående og seksuell.



Anonymous poster hash: 37fc0...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner flere som har fått seg kjæreste via tinder, og vet bare om to (bekjente jenter) som bruker det som sex app, så det er et ganske greit sted egentlig, etter mitt inntrykk. Kanskje det er flere gutter enn jenter som bruker det som sex app men det er jo bare å være tydelig i profilen sin og kommunikasjonen det.

Får håpe han matcher med deg ;) Dere har jo snakket med hverandre før, og med mindre det var veldig seksuelt ladede samtaler så tviler jeg på at han tror at du kun er ute etter sex med han bare fordi du er på Tinder. Drar man flere timer for å møtes så er det som regel for en litt dypere grunn. Det beste er jo å kanskje møtes på halvveien i en by midt mellom dere, sånn at ingen av dere kan ta med noen hjem, eller det blir sånn at dere f.eks drikker litt og plutselig mister en av dere toget og må sove over. Møtes man midt på veien så blir det som regel heller en hyggelig spasertur på dagen og kanskje en tidligpils på kaia/torget før man takker for seg og tar hver sine busser hjem hver sin vei. Det er mere seriøst enn å besøke hverandre syns jeg, for om man er på besøk så kan situasjonen fort bli nærgående og seksuell.

Anonymous poster hash: 37fc0...1fe  

 

Takk for svar. Men hvis du ser over så har vi matchet, og han snakket til meg.. Men etter at jeg svarte har han ikke sagt noe, til tross for at han har vært innom flere ganger.. Hva skal jeg gjøre videre? hehe, føler meg veldig dum og fjortizz ehheheh

Anonymous poster hash: b1b8c...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg tror jeg har en crush på en match jeg har snakket med en uke. Det er ikke rart jeg var inne og sjekket om de var aktive når jeg ikke fikk svar. Her det bare å roe seg selv ned, kjenner jeg! Andre som føler at de blir interessert i folk de skriver med litt for fort? Det rare er at jeg ikke opplever dette når jeg møter folk, men det har skjedd før med en jeg ble kjent med via nett.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg tror jeg har en crush på en match jeg har snakket med en uke. Det er ikke rart jeg var inne og sjekket om de var aktive når jeg ikke fikk svar. Her det bare å roe seg selv ned, kjenner jeg! Andre som føler at de blir interessert i folk de skriver med litt for fort? Det rare er at jeg ikke opplever dette når jeg møter folk, men det har skjedd før med en jeg ble kjent med via nett.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Unnskyld, mente å poste dette i den andre lange tinder tråden.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...