Gå til innhold

Nettdating - er du villig til å flytte til en annen kant av landet dersom du treffer den rette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg har jobbet hardt i årevis for det lille nettverket jeg har og er ikke villig til å gjøre den jobben igjen.

Anonymous poster hash: 251e3...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ann på hvor i landet vedkomne hadde bodd. Nord-Norge hadde jeg gjerne sagt ja til, spesielt ved kysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vandt til å bo et stykke unna familien, og har ingen spesielle bånd til verken hjemstedet eller der jeg bor nå, så jeg kan flytte på meg, ja. Men det er avhengig av at jeg kan se for meg å bo der, altså i det minste få venner, en jobb jeg trives i og generelt at stedet virker appellerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fordi jeg vil vekk fra byen og ut på landet. Et sterkt ønske jeg har hatt i mange år og flere ganger vært på vei vekk. Men så har det alltid skjedd noe og jeg har måtte bli. Men er uten tvil åpen for dette.

Jeg ville aldri brukt en mann for dette men at det faktisk står en kar på fjellet nå og venter på meg er helt tipp topp.

Anonymous poster hash: 6180d...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det før da jeg ble samboer. Ville ikke gjort det nå da jeg har en sønn på 8 som går på skolen her. Han skal få lov å ha ett hjemsted. Når han blir voksen og flytter ut kunne jeg flyttet hvor som helst. Da har jeg antagelig grodd fast her men :P

 

Har i grunn ikke lyst til å ha samboer mens jr bor hjemme, han skal få ha hjemmet sitt intakt. En kjæreste jeg kan møte når jeg har barnefri holder i massevis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir jo altfor vidt til at jeg kan gi et klart svar.

 

I utgangspunktet er jeg åpen for å flytte på meg, absolutt. Jeg har ikke barn ennå, så jeg har kun ansvar for meg selv, og det er mange vakre områder i landet vårt. Tidligere i sommer besøkte jeg Helgelandskysten i Nordland og ble helt betatt av naturen der oppe, og hadde ikke sagt nei takk til noen år der hvis alt hadde ligget til rette for det..

 

Men ting må nettopp ligge til rette for det. Jeg flytter ikke til en manns hjemsted uten at det er gode grunner for det. Det må være et sted hvor jeg liker naturen og stemningen, jeg må få interessant jobb innen mitt fagfelt der, vi må ha et bosted vi trives, det må være mulighet for sosialt nettverk og det må skje noe kulturelt innimellom.

 

Å flytte til en manns hjemsted kun fordi han selv er grodd fast og ikke vil ut av komfortsonen, er totalt uaktuelt. Han må være like villig til å flytte til et nytt sted sammen meg om det er en bedre løsning for oss som par, og hvis han vil bo på hjemstedet sitt, må det være fordi han ser muligheter der som man ikke finner alle andre steder. Ikke fordi han vil fortsette å spise kjøttkaker hos sin gamle mor hver søndag og drikke pils på lokalpøbben med den samme kompisen som i 1993 hver fredagskveld.



Anonymous poster hash: 6a0fa...e82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlandet og Sørlandet er greit. Trøndelag og Nord-Norge = ikke faen.

 

Sier meg litt enig i den, men Trondheim kunne nok vært greit. Nord Trøndelag - not so much, da skulle det hvertfall vært dama med meget stor D. 

 

Uansett så foretrekker jeg nok Østlandsområdet (bor i Oslo nå) og ville nok slitt litt med å venne meg til en mindre by. Da hadde jeg nok heller flyttet et godt stykke utenlands til en større by hvis muligheten byr seg. 

Anonymous poster hash: b56d6...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

 

Sier meg litt enig i den, men Trondheim kunne nok vært greit. Nord Trøndelag - not so much, da skulle det hvertfall vært dama med meget stor D. 

 

Uansett så foretrekker jeg nok Østlandsområdet (bor i Oslo nå) og ville nok slitt litt med å venne meg til en mindre by. Da hadde jeg nok heller flyttet et godt stykke utenlands til en større by hvis muligheten byr seg. 

Anonymous poster hash: b56d6...681

 

Jeg liker bygda egentlig. Ingenting er som lukten av dritt på jordene. Trenger ikke å kjøpe deo, da hele bygda lukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo lest om diverse skrekkeksempler her inne da. Naive kvinner som har flyttet fra jobb, familie og alt av nettverk for "drømmemannen". Og så har de blitt sittende dønn alene i leiligheten/huset i måned etter måned mens samboeren aldri har vært hjemme.

No thanks, blir nok her i Oslo-området gitt.

Anonymous poster hash: 1fa6c...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo lest om diverse skrekkeksempler her inne da. Naive kvinner som har flyttet fra jobb, familie og alt av nettverk for "drømmemannen". Og så har de blitt sittende dønn alene i leiligheten/huset i måned etter måned mens samboeren aldri har vært hjemme.

No thanks, blir nok her i Oslo-området gitt.

Anonymous poster hash: 1fa6c...6a8

Om man flytter langt avgårde for en mann, så skal man også vite med seg selv at man kan skape sitt eget nettverk uten å trenge mannen til dette.

 

Forventer man at mannen skal fikse et vindunderliv med masse sosial moro, så er man ikke så veldig realist.

Anonymous poster hash: 6180d...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definetift.

Har selv funnet drømmemannen gjennom nett å vi bygger nå hus på hans hjemplass. Kjærligheten er god om du finner den rette ❤️

Anonymous poster hash: d941a...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bygda egentlig. Ingenting er som lukten av dritt på jordene. Trenger ikke å kjøpe deo, da hele bygda lukter.

 

:P

Anonymous poster hash: b56d6...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo og trives godt der, men er fra langt oppi Nord-Norge, så langt man kommer egentlig. Kunne kanskje flyttet hjem hvis jeg fant drømmemannen og etablert meg, men ingen andre steder kun for kjærligheten.

Anonymous poster hash: 77cdc...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...