Gå til innhold

Et nytt datings-konsept,hva tror dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sånn mange rike gjør det i USA, men tviler på at noen her i lille norge har samme type nettverk og interesserte folk som der. De startet opp i april, så hvor "stor" base har de egentlig? Ikke engang datingsider som har var i mange år har en så stor base så alle finner noen de matcher perfekt med.
Høres ut som dette er en dating tjeneste der man betaler for dates, ja foreksempel med venninda til hun som har lagd siden, bare for at dategarantien skal holdes. At man får en date, det kan jo alle, og alle kan også få en kjæreste, men om det er den PERFEKTE kjæresten og matchen de greier å finne til deg det tviler jeg sterkt på! Så de greier vel å vri seg unna med å si at det bare er en selv som er problemet om man ikke finner perfect match der og at "jammen vi ga deg jo noen dates så"...  Tullball. Da er det bedre å gå med en tskjorte i gata "singel. snakk med meg" eller annonsere gjennom venner som faktisk kjenner ens egenskaper og drømmer om at de må tipse folk videre om deg.



Anonymous poster hash: a7e46...285
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år senere:

 

"Mamma og pappa, hvordan møttes dere?

 

Nei nei gullet, du spør helt feil spørsmål. Du må spørre hvor mye vi betalte for å møte hverandre."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Dette er jo Nettinettet som var/er bruker her på KG! 

Jeg hadde aldri i livet betalt så mye for en sånn tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

...  Tullball. Da er det bedre å gå med en tskjorte i gata "singel. snakk med meg" eller annonsere gjennom venner som faktisk kjenner ens egenskaper og drømmer om at de må tipse folk videre om deg.

Anonymous poster hash: a7e46...285

 

For en FUCKINGS genial idé!

En sånn t-skjorte skal jeg skaffe meg i morgen! :D Takk for tipset!

Anonymous poster hash: c66ed...74e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Nettinettet som var/er bruker her på KG! 

Jeg hadde aldri i livet betalt så mye for en sånn tjeneste.

Var ikke det hun samme som så fælt snik-promoterte en annen datingtjeneste også?(som hun senere innrømte at hun var med på å arrangere) Singel-tur eller hva det var, som kosta flesk. Forferdelig sleipt og egoistisk å utnytte folk for penger bare fordi de føler seg ensomme. Dette er litt som med vagina-plastikk industrien, at når industrien er konstruert og satt opp, avler det mer usikkerhet hos de aller svakeste, som dermed blir så desperate at de tror de må ty til dette grepet. Håper ingen er så dumme så de oppsøker denne tjenesten! Å finne noen gjennom venner og familie er mye bedre, og tjenesten hennes er jo egentlig ikke noe annet enn "få betalt i store dommer" - > finne noen på byen eller i et singelregister å spørre om de vil på date -> siden de også er single og ensomme sier de gledelig ja, det er en lett greie å finne noen som vil på date -> lette penger tjent -> svake mennesker utnyttet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Var ikke det hun samme som så fælt snik-promoterte en annen datingtjeneste også?(som hun senere innrømte at hun var med på å arrangere) Singel-tur eller hva det var, som kosta flesk. Forferdelig sleipt og egoistisk å utnytte folk for penger bare fordi de føler seg ensomme. Dette er litt som med vagina-plastikk industrien, at når industrien er konstruert og satt opp, avler det mer usikkerhet hos de aller svakeste, som dermed blir så desperate at de tror de må ty til dette grepet. Håper ingen er så dumme så de oppsøker denne tjenesten! Å finne noen gjennom venner og familie er mye bedre, og tjenesten hennes er jo egentlig ikke noe annet enn "få betalt i store dommer" - > finne noen på byen eller i et singelregister å spørre om de vil på date -> siden de også er single og ensomme sier de gledelig ja, det er en lett greie å finne noen som vil på date -> lette penger tjent -> svake mennesker utnyttet

 

Jepp, det er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

http://www.nrk.no/rogaland/gir-kjaerast-garanti-til-dei-som-pungar-ut-1.12474483

 

Er det kanskje like greit å overlate alt til profesjonelle hvis man selv har mislykkes gang på gang i jakten på den rette?

Anonymous poster hash: 96c14...353

 

 

Dette er jo ikke så galen pris, finnes verre aktører innen dating markedet som skal ha flere 100 000 kr for å gjøre en nerd om til en verdensvant don juan slik at han skal finne sin utvalgte.

Anonymous poster hash: 8f09b...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en FUCKINGS genial idé!

En sånn t-skjorte skal jeg skaffe meg i morgen! :D Takk for tipset!

Anonymous poster hash: c66ed...74e

 

Så kom noen på tinder hvor man kan sile ut de man ikke vil ha kontakt fra og får kontakten på melding i stedet for å bli forstyrret på verst mulig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.nrk.no/rogaland/gir-kjaerast-garanti-til-dei-som-pungar-ut-1.12474483 Er det kanskje like greit å overlate alt til profesjonelle hvis man selv har mislykkes gang på gang i jakten på den rette? Anonymous poster hash: 96c14...353

Med kjærestegaranti også ja.

Nå lurer jeg på hvordan hun definerer "kjæreste" her. En uke, 2 måneder, 2 år?

Det er ikke vanskelig å få seg kjæreste. Problemet er å få det til å vare. 22500kr er mye penger for noe som ikke holdt.

Les betingelsene først i det minste.

Anonymous poster hash: 7ddc7...230

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho.

Selvsagt mener hun at nettdating har blitt for vanskelig, når hun tilbyr en løsning på dette vanskelige problemet for bare 22500 kr.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at slikt fungerer i USA, men her i Norge vil kundene kanskje bestå av de mest desperate som sliter på markedet? Skal de plukke opp partnere på gata, eller basere seg på andre kunder? Desperate møter desperate? Jaja, kanskje det fungerer for de. Mannen i gata tror jeg klarer seg fint på egenhånd.

Anonymous poster hash: f41b0...8a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Dersom du ikkje har fått kjærast etter seks månader får du pengane att."

 

Med tanke på at tråden "vi som er i mellomfasen" her på KG er på en milliard sider, vil jeg anta at det kan bli en utfordring både for kunder og for matchingbyrået å skulle konkludere med 100% sikkerhet hvorvidt man faktisk er i et forhold eller ei etter nøyaktig 6 måneder. Snakk om å legge til rette for potensielle stridigheter mellom byrå og kunde. Skal like å se byrået bestride en påstand om at man ikke er i forhold. Her er det jo fritt frem for kunde å lure byrå.

 

Her er det nok mye som er skrevet i liten skrift i den kontrakten.

 

 

Edit: Ok, andremann til å påpeke det poenget.

Endret av ElectricScum
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hermer de etter Matchmaker Millionaire som går på TVNorge?

 

Mener å huske at Nettinettet/Ane opprettet en tråd om akkurat dette for en tid tilbake, altså at hun er inspirert av dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå fullstendig på trynet. Nesten fristende å prøve, så jeg får pengene igjen. Det er jo en form for sparing.

:'(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Må da være helt ok. 22500 er en del penger, men ikke veldig mye. Hvis man feiler, så får man penga tilbake. Alle som er på nettstedet er seriøse, så man slipper de som er ute etter venner eller fuck friends. I tillegg slipper man de psykiatriske tilfellene, som plager livet av deg, da de uansett ikke har råd.  Jeg skjønner ærligtalt ikke hva som er galt med opplegget. For meg personlig høres det bra ut, da jeg arbeider som en gal og har svært lite tid til nettdating. Ender stort sett med sene svar og i noen tilfeller surmuling.

 

Dette nettstedet er et resultat av at de fleste nordmenn får bedre råd og tidsklemma mange havner i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...