Gå til innhold

Venus Retrograd....


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Og det merkes.....

 

I den siste uken har ikke mindre enn fem ekselskere tatt kontakt bare sånn uten videre. Har jeg tid til dem? Niks, jeg gir bare beskjed om at jeg skal vaske håret og venter til Venus Retrograde er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stopp en halv!

du tror en planets bevegelse på vår himmel har betydning for hvordan livet ditt er?



Anonymous poster hash: ee451...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Bare ... oi.

Anonymous poster hash: a46f3...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Venus Retrograd betydde at det blir mindre kontakt, mindre flørting, mindre romantikk jeg... Retrograd pleier å bety at ting går baklengs? 

 

Selv om jeg også har opplevd det nå ... en jeg surret med for et par år siden har plutselig blitt veldig interessert i å ta opp tråden. 



Anonymous poster hash: 3c8e4...332
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

stopp en halv!

du tror en planets bevegelse på vår himmel har betydning for hvordan livet ditt er?

Anonymous poster hash: ee451...a3c

 

 

Man kan ikke utelukke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

stopp en halv!

du tror en planets bevegelse på vår himmel har betydning for hvordan livet ditt er?

Anonymous poster hash: ee451...a3c

 

 

Jeg er ikke spesielt overtroisk selv, men jeg må bare spørre;

 

Hva gjør din holdning til dette mer legitim enn O.G's`? Hva gir deg såpass med selvtillit hva gjelder dette temaet, at du tillater deg å være så obsternasig og nesevis?

 

JEG TROR IKKE PÅ DET, SÅ DA ER DET IKKE SÅNN.... TENK!!!

Anonymous poster hash: 2c784...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er ikke spesielt overtroisk selv, men jeg må bare spørre;

 

Hva gjør din holdning til dette mer legitim enn O.G's`? Hva gir deg såpass med selvtillit hva gjelder dette temaet, at du tillater deg å være så obsternasig og nesevis?

 

JEG TROR IKKE PÅ DET, SÅ DA ER DET IKKE SÅNN.... TENK!!!

Anonymous poster hash: 2c784...c9a

 

Ockhams barberkniv gir meg selvtillit til å si at dette er fullstendig pølsevev. god kveld.

Anonymous poster hash: ee451...a3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dere er morsomme :danse:



Anonymous poster hash: 19cff...f94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ockhams barberkniv gir meg selvtillit til å si at dette er fullstendig pølsevev. god kveld.

Anonymous poster hash: ee451...a3c

 

 

Da har du misforstått konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det merkes.....

 

I den siste uken har ikke mindre enn fem ekselskere tatt kontakt bare sånn uten videre. Har jeg tid til dem? Niks, jeg gir bare beskjed om at jeg skal vaske håret og venter til Venus Retrograde er over.

 

Fem av hvor mange?

Anonymous poster hash: 13d30...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det merkes.....

 

I den siste uken har ikke mindre enn fem ekselskere tatt kontakt bare sånn uten videre. Har jeg tid til dem? Niks, jeg gir bare beskjed om at jeg skal vaske håret og venter til Venus Retrograde er over.

Kan du utdype? Når startet denne perioden? Og hva gjør den?

Det samme har nemlig skjedd meg. Knusk stille og knusk tørt i 1,5 år og BOOM nå den siste måneder er det 4 stk som har bedt meg på date og en gammel ex skrev en lang avklaring til meg i forrigårs om hvor mye jeg fortsatt betyr for han.

Anonymous poster hash: 02302...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du utdype? Når startet denne perioden? Og hva gjør den?

Det samme har nemlig skjedd meg. Knusk stille og knusk tørt i 1,5 år og BOOM nå den siste måneder er det 4 stk som har bedt meg på date og en gammel ex skrev en lang avklaring til meg i forrigårs om hvor mye jeg fortsatt betyr for han.

Anonymous poster hash: 02302...d49

 

 

Blir slik frem til 6 oktober nu (fra 25 juli), så det vil vare i 40 dager. Fra gammelt av blir man frabedt å kjøpe luksusvarer og inngå kjærlighetsforhold i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir slik frem til 6 oktober nu (fra 25 juli), så det vil vare i 40 dager. Fra gammelt av blir man frabedt å kjøpe luksusvarer og inngå kjærlighetsforhold i denne perioden.

Darn, må kanskje utsette boligkjøpet, da ;)

Helt fullstendig tørke på mannefronten her, men kanskje han som nettopp avviste meg gjorde det pga denne retrograde venusen? ;)

Anonymous poster hash: e9ab2...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darn, må kanskje utsette boligkjøpet, da ;)

Helt fullstendig tørke på mannefronten her, men kanskje han som nettopp avviste meg gjorde det pga denne retrograde venusen? ;)

Anonymous poster hash: e9ab2...dcb

 

Du vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det merkes.....

 

I den siste uken har ikke mindre enn fem ekselskere tatt kontakt bare sånn uten videre. Har jeg tid til dem? Niks, jeg gir bare beskjed om at jeg skal vaske håret og venter til Venus Retrograde er over.

 

Jeg tror det betyr at du har hatt mange elskere, og at sommeren er en fin tid for å gjenoppta forbindelsen, da de kanskje er på gjennomreise og/eller føler seg ekstra yre.

Anonymous poster hash: 0b141...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg tror det betyr at du har hatt mange elskere, og at sommeren er en fin tid for å gjenoppta forbindelsen, da de kanskje er på gjennomreise og/eller føler seg ekstra yre.

Anonymous poster hash: 0b141...b56

 

 

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir slik frem til 6 oktober nu (fra 25 juli), så det vil vare i 40 dager. Fra gammelt av blir man frabedt å kjøpe luksusvarer og inngå kjærlighetsforhold i denne perioden.

Ok så man skal unngå kjærlighets forhold? Hvorfor er det da sånn (hos deg, og meg) at det er nå kjærligheterklæringene blusser opp?!

Anonymous poster hash: 02302...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.

 

Den "hjelpes" hjelper nok ikke. Den har du brukt hundre ganger før.

Anonymous poster hash: 0b141...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok så man skal unngå kjærlighets forhold? Hvorfor er det da sånn (hos deg, og meg) at det er nå kjærligheterklæringene blusser opp?!

Anonymous poster hash: 02302...d49

 

 

Tja, for min del er ikke alt som er retro interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...