Gå til innhold

Daten min dukket ikke opp og mener jeg overdriver.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Slik var han jeg datet også. På bursdagen min!! 

Tre meldinger "jeg drar nå", "er på vei" og "snart frem :) ". Kom han? nei. 

Klarte ikke å ta han seriøst etter det. Han er ikke så glad i å drikke, jeg skulle ikke drikke så mye, flere av vennene mine drakk ikke, og det viste han. Det var gutter der også, så han var ikke alene. Han har ikke noe imot å være den eneste der som ikke kjenner noen. Han hadde møtt vennene mine flere ganger tidligere. Mange jeg ikke kjente også, for vennene mine tok med seg andre venner og de tok med seg noen.

 

Så han hadde ingen unnskyldning for å ikke komme, når han først hadde sagt han skulle. Flere dager i forveien så pratet han om at han gledet seg! 

Ble paff da jeg våknet dagen etter... våknet til en sms fra han, han slapp den bomben "jeg er med datteren min og hun har pappahelg, så jeg kunne ikke komme". WHAT! Vi hadde da datet i et halvt år og det var første gangen jeg hørte om datteren! 

Vi hadde ingen felles venner, men allikevel så skrev han "Trodde du viste det jeg".. hvem skulle ha fortalt meg det, postmannen? 

 

Klarte ikke å ta han seriøs etter det. Dessuten så pratet han svært lite da vi møttes. Følte ikke noe for han, så var ikke så vanskelig å droppe han. 

 

Anonymous poster hash: e9a20...22d

 

For en klovn, stakars deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, dump han! Hadde ikke giddet å brukt mer tid på han. Han virker ikke så interessert.

Anonymous poster hash: 45a25...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Herregud for et nek(han altså)!Han der hadde jeg ikke ofret mer energi på ts. Da sparer du deg for mye tull.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan du i hvert fall stole på med denne fyren: Du kan ikke stole på ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært personen som gjorde slik som daten din, bare at jeg er jente. For å være helt ærlig så var jeg ikke såå interessert i fyren at jeg følte jeg ville prioritere å henge med han/invitere han bort og måtte henge med han. :/ jeg valgte å avslutte datingen et par uker etter den kvelden, fordi jeg innså at jeg ikke var interessert nok.

Anonymous poster hash: 336ca...967

Dette ts. Hadde jeg vært deg hadde jeg tolket det som at han ikke var interessert og avsluttet det hele

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker som så at dere har vært på 2 dater. Det er ikke skrekkelig mye. Å komme bort til der han var, eller at han skulle komme til deg, må jo bety å møte hverandres venner osv. Det er enda tidlig i datingfasen, og han syns kanskje det er litt skummelt at det skal skje så fort? Jeg hadde ihvertfall synes det.

Anonymous poster hash: d41d0...cd2

Da kan man si det da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var han jeg datet også. På bursdagen min!!

Tre meldinger "jeg drar nå", "er på vei" og "snart frem :) ". Kom han? nei.

Klarte ikke å ta han seriøst etter det. Han er ikke så glad i å drikke, jeg skulle ikke drikke så mye, flere av vennene mine drakk ikke, og det viste han. Det var gutter der også, så han var ikke alene. Han har ikke noe imot å være den eneste der som ikke kjenner noen. Han hadde møtt vennene mine flere ganger tidligere. Mange jeg ikke kjente også, for vennene mine tok med seg andre venner og de tok med seg noen.

Så han hadde ingen unnskyldning for å ikke komme, når han først hadde sagt han skulle. Flere dager i forveien så pratet han om at han gledet seg!

Ble paff da jeg våknet dagen etter... våknet til en sms fra han, han slapp den bomben "jeg er med datteren min og hun har pappahelg, så jeg kunne ikke komme". WHAT! Vi hadde da datet i et halvt år og det var første gangen jeg hørte om datteren!

Vi hadde ingen felles venner, men allikevel så skrev han "Trodde du viste det jeg".. hvem skulle ha fortalt meg det, postmannen?

Klarte ikke å ta han seriøs etter det. Dessuten så pratet han svært lite da vi møttes. Følte ikke noe for han, så var ikke så vanskelig å droppe han.

Anonymous poster hash: e9a20...22d

Good riddance. Blir matt av at det finnes så mange dustete mennesker som det der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var han jeg datet også. På bursdagen min!!

Tre meldinger "jeg drar nå", "er på vei" og "snart frem :) ". Kom han? nei.

Klarte ikke å ta han seriøst etter det. Han er ikke så glad i å drikke, jeg skulle ikke drikke så mye, flere av vennene mine drakk ikke, og det viste han. Det var gutter der også, så han var ikke alene. Han har ikke noe imot å være den eneste der som ikke kjenner noen. Han hadde møtt vennene mine flere ganger tidligere. Mange jeg ikke kjente også, for vennene mine tok med seg andre venner og de tok med seg noen.

Så han hadde ingen unnskyldning for å ikke komme, når han først hadde sagt han skulle. Flere dager i forveien så pratet han om at han gledet seg!

Ble paff da jeg våknet dagen etter... våknet til en sms fra han, han slapp den bomben "jeg er med datteren min og hun har pappahelg, så jeg kunne ikke komme". WHAT! Vi hadde da datet i et halvt år og det var første gangen jeg hørte om datteren!

Vi hadde ingen felles venner, men allikevel så skrev han "Trodde du viste det jeg".. hvem skulle ha fortalt meg det, postmannen?

Klarte ikke å ta han seriøs etter det. Dessuten så pratet han svært lite da vi møttes. Følte ikke noe for han, så var ikke så vanskelig å droppe han.

Anonymous poster hash: e9a20...22d

Good riddance. Blir matt av at det finnes så mange dustete mennesker som det der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I både min (bursdag, datter, ja skrev det litt lengre oppe) og din så kunne de jo i det minste ha løyet! Sagt at de er opptatt den dagen, eller si "Jeg skal dra hjem" eller noe løgn, i stedet for å si "jeg er på vei" men dukker aldri opp!

Om de ikke tørr å si sannheten så får de bare lyve. Om de sier sannheten eller lyver så endrer det jo ikke på noe som helst. Så lenge de ikke sier "Jeg kommer nå", men så kommer de aldri.

Anonymous poster hash: e9a20...22d

Ja ikke sant. Skulle de nå juge så får de pinade ha litt i skallen til å juge riktig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Da svarer du tilbake at om han vil at dette skal funke så får han lære seg å ikke oppføre seg som en jævla jøk. Så er du kvitt fyren

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det et veldig skjevt maktforhold mellom dere. Du er usikker og masete og for ham er jakten over og spenningen allerede forbi. Tviler på at dette er liv laga. Du var nok litt for needy på lørdagen og han trengte ei uhøytidelig og selvsikker jente som klarte å ha det gøy uten ham. Han løy jo når han skrev at han ventet på taxi så det var råttent gjort av ham, mens du nok var i overkant masete. Det er viktig at du nå har et litt mer likegyldig attitude for ikke å miste interessen hans fullstendig.

Anonymous poster hash: 1063a...c6d

Når en person sier han er på vei og ikke kommer er det faktisk ikke mas å etterlyse personen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person sier han er på vei og ikke kommer er det faktisk ikke mas å etterlyse personen.

Vet ikke om du vet om den multisitat-knappen. Men det er hvertfall bare å trykke på den på alle de innleggene du vil kommentere, og når du har fått med alle trykker du på den knappen som kommer opp nederst på siden, så får du alle innleggene opp :) 

Anonymous poster hash: 71182...324

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om du vet om den multisitat-knappen. Men det er hvertfall bare å trykke på den på alle de innleggene du vil kommentere, og når du har fått med alle trykker du på den knappen som kommer opp nederst på siden, så får du alle innleggene opp :)

Anonymous poster hash: 71182...324

Oops. Takk for tipset.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjedde, TS?

Bøyde du deg virkelig for denne dusten?! Er i så fall skuffet.



Anonymous poster hash: 0f635...771
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg ville droppet en som holdt på sånn, spesielt om det gjentok seg. Det er viktig, og høflig, å holde avtaler. At han avfeier det fremfor å beklage er et skikkelig dårlig tegn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kjenner han ikke spesielt godt, så jeg ser hans side med at han heller prioriterte å feste med vennene sine enn å møte deg på byen. Å treffes på byen er ingen "date" men mer et påfunn man tenker kan være hyggelig om man er i humøret for det. Jeg er enig i at du overreagerer om dette gjorde deg sur og du fortsatt tenker på det. Å bli skuffet er en ting, men som med når man mister trikken så blir man også skuffet men det er jo ikke trikken man kan bli sur på og det kommer en ny sjanse snart. Den neste trikken/sjansen kommer ikke fortere om man kjefter. Men forsåvidt så er det å møtes på byen sånn mer en sexgreie spør du meg, så sålenge du ikke vil være "fyllahullet" hans, så er det likegreit at han ikke kom for da ville det fort bli til at dere kåta hverandre opp og du kanskje ville følt deg presset til sex, eller hatt gledelig sex og angret på det i ettertid når du skjønte at det bare var en fyllating.



Anonymous poster hash: cb050...27c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe slikt i tidlig i datingen, så er det over og ut...
Særlig: "Jeg drar snart", "Venter på taxi", "Er på tur" Og når han ikke kommer....*mobilsvar* "Sorry...Jeg glemte av tiden" -Hvordan er det mulig å glemme av tiden, når du selv skrev du var på tur? Eller..."Sorry, jeg sovna!"

Da klarer ikke jeg å ta den fyren seriøst...Da er det bedre å si "Beklager, men ikke i kveld, er med kompiser, en annen helg?/Beklager, gidder ikke å dra til byen/ Skal opp tidlig i morgen....."

En avtale er en avtale og jeg blir forbannet over folk som ikke holder avtaler...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe slikt i tidlig i datingen, så er det over og ut...

Særlig: "Jeg drar snart", "Venter på taxi", "Er på tur" Og når han ikke kommer....*mobilsvar* "Sorry...Jeg glemte av tiden" -Hvordan er det mulig å glemme av tiden, når du selv skrev du var på tur? Eller..."Sorry, jeg sovna!"

Da klarer ikke jeg å ta den fyren seriøst...Da er det bedre å si "Beklager, men ikke i kveld, er med kompiser, en annen helg?/Beklager, gidder ikke å dra til byen/ Skal opp tidlig i morgen....."

En avtale er en avtale og jeg blir forbannet over folk som ikke holder avtaler...

 

Jeg har en venn som er sånn, Når man står på det avtalte møtestedet 10 minutter over tiden og får til svar "skal skynde meg, reiser snart hjemmefra nå". Verste er at sånne folk blir mektig forundret hvis du har gått når de endelig dukker opp.

Anonymous poster hash: 1bd71...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som er sånn, Når man står på det avtalte møtestedet 10 minutter over tiden og får til svar "skal skynde meg, reiser snart hjemmefra nå". Verste er at sånne folk blir mektig forundret hvis du har gått når de endelig dukker opp.

Anonymous poster hash: 1bd71...302

Har et par sånne venner selv, og har helt gitt opp å avtale ting med dem. De inviteres om de liksom kan dukke opp etterhvert (mye folk, fest, etc.), men om de må være der på tida (bare oss to, brettspill, kino)? Ikke sjanse, har fått nok. Ville aldri hatt en sånn person som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...