Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er da likevel representativt.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Tøys. Ikke kan han vite om de han sveiper noensinne er pålogget etter sveipet heller. Det er rett og slett mange faktorer som gjør at fraværende høyresveip sier noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan han jo få vite hvorfor man sveiper venstre - om det er fordi bildet tolkes på ett eller annet vis, i og med alle trådene her hvor det står "jeg sveiper rett til venstre hvis han er på en fjelltopp/bar overkropp/bil/hest/sett inn det som passer"



Anonymous poster hash: cc1bf...556
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å skjønne chatten på Tinder. Når man har chattet en stund, ser jeg på det som naturlig at man svarer når man kan og er inne i appen, hvis man har en samtale gående. Men på Tinder hender det ofte at gutter ikke svarer på en dag eller mer, selv om de er inne i appen flere ganger. Ja, jeg har "stalket" to gutter ved å sjekke sist aktiv innimellom. Men når de svarer er de veldig interessert i å holde samtalen gående igjen. I en chat tenker jeg det er naturlig å svare fort, man får jo notifications når man får meldinger og sånn. Er det bare meg? Skjønner jo at man ikke gjør det med en ny match, men når man har snakket en del og har en samtale gående...

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til åtrenge psykolog etter Tinder. Jeg blir gaaaaaaaaaaaal. Gutter som ikke svarer og sletter meg, og veldig få som tar kontakt :( Kommer til å ende opp som den gærne kattedama, som samler på alt og ingenting. Sees på tv-programmet"The hoarders"

Haha, sånn føler jeg det også! 😂

Anonymous poster hash: 2cea7...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter litt med å skjønne chatten på Tinder. Når man har chattet en stund, ser jeg på det som naturlig at man svarer når man kan og er inne i appen, hvis man har en samtale gående. Men på Tinder hender det ofte at gutter ikke svarer på en dag eller mer, selv om de er inne i appen flere ganger. Ja, jeg har "stalket" to gutter ved å sjekke sist aktiv innimellom. Men når de svarer er de veldig interessert i å holde samtalen gående igjen. I en chat tenker jeg det er naturlig å svare fort, man får jo notifications når man får meldinger og sånn. Er det bare meg? Skjønner jo at man ikke gjør det med en ny match, men når man har snakket en del og har en samtale gående...

Anonymous poster hash: 9791a...84d

 

Jeg driver også og sjekker når de har vært inne, hvis det er en stund siden jeg har hørt noe. Han siste som jeg chattet med, så hadde vi en samtale gående i de første to - tre dagene hvor vi svarte hverandre bare etter noen timer. Men så gikk det nesten ett døgn hvor han ikke svarte, men han var inne flere ganger. Da følte jeg meg "dumpa", spesielt siden den siste meldingen min var litt lang hvor jeg skrev lit om meg selv. Så jeg tenkte han hadde mistet interessen. Ville ikke drive og vente på en melding som aldri kom, mens han chattet med andre jenter, så jeg slettet han når det hadde gått 20 timer. Ja ja, sånn er nå livet på Tinder - for meg.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn føler jeg det også!

Anonymous poster hash: 2cea7...33c

Hihi, godt jeg ikke er heelt alene da. Vi får rotte oss sammen, eventuelt katte oss sammen når den tid kommer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også og sjekker når de har vært inne, hvis det er en stund siden jeg har hørt noe. Han siste som jeg chattet med, så hadde vi en samtale gående i de første to - tre dagene hvor vi svarte hverandre bare etter noen timer. Men så gikk det nesten ett døgn hvor han ikke svarte, men han var inne flere ganger. Da følte jeg meg "dumpa", spesielt siden den siste meldingen min var litt lang hvor jeg skrev lit om meg selv. Så jeg tenkte han hadde mistet interessen. Ville ikke drive og vente på en melding som aldri kom, mens han chattet med andre jenter, så jeg slettet han når det hadde gått 20 timer. Ja ja, sånn er nå livet på Tinder - for meg.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Herregud, for en patetisk oppførsel. Av deg, altså.

Hva om han var på en lang biltur? Eller satt hos noen venner? Ja, man kan sjekke tinder, men å formulere et passende svar kan det være vanskelig å ta seg tid til.

Slette noen etter 20 timer, det er nesten så jeg vil anbefale psykolog.

Hvorfor gidde å sjekke når noen man skriver med sist var aktiv? Hva hjelper det? Det får en bare til å oppføre seg patetisk, som her.

Skjerp dere!

Anonymous poster hash: 088d9...fee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor det? Han får jo det nøyaktige svaret på det ved å bruke Tinder.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

Nei, ikke hvis damer lar vær å sveipe hvis de synes jeg er for fin :P

Selv, så aner jeg ikke hvordan jeg ser ut i andres øyne, men jeg tror jeg skulle ligge rimelig godt an, synes allikevel at jeg matcher med overraskende få jenter..

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, ikke hvis damer lar vær å sveipe hvis de synes jeg er for fin :P

Selv, så aner jeg ikke hvordan jeg ser ut i andres øyne, men jeg tror jeg skulle ligge rimelig godt an, synes allikevel at jeg matcher med overraskende få jenter..

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

 

For min del da, i dag så gikk jeg inn på tinder etter omtrent 3 dager. Hadde omtrent 40 ish folk der, sveipet alle unntatt en til venstre, omtrent halvparten fordi de var over mitt nivå og resten fordi jeg ikke fant de tiltalende på et eller annet vis. Matchet med den ene jeg sveipet til høyre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en patetisk oppførsel. Av deg, altså.

Hva om han var på en lang biltur? Eller satt hos noen venner? Ja, man kan sjekke tinder, men å formulere et passende svar kan det være vanskelig å ta seg tid til.

Slette noen etter 20 timer, det er nesten så jeg vil anbefale psykolog.

Hvorfor gidde å sjekke når noen man skriver med sist var aktiv? Hva hjelper det? Det får en bare til å oppføre seg patetisk, som her.

Skjerp dere!

Anonymous poster hash: 088d9...fee

 

Ja, jeg er dum.

 

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er dum.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Vær litt mer kul neste gang😊

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har vært på ca 6 tinder dater og ingen av dem var ute etter et raskt ligg.. Tror man merker det ganske kjapt i samtalen om hva de er ute etter. Syntes Tinder er bedre enn tradisjonell nettdating, syntes det er litt mer avslappet og ikke så "HEI JEG ER DESP ETTER KJÆRESTE OG KLARER IKKE FINNE NOEN IN REAL LIFE"- aktig.. :P og "alle" er på tinder. 

Anonymous poster hash: 90a0a...f29

 

 

Det er det inntrykket jeg har av Tinder, at det er veldig useriøst, men samtidig er jeg jo ikke på jakt etter "kjærligheten", men er ikke interessert i ONS, så derfor har det vært uaktuelt for meg å få meg Tinder, men så virker det som at "alle" er der fortiden. Så har vurdert å få meg det, men vet ikke hvordan det sosiale samspillet fungerer der inne - og hva i alle dager skal en gjøre dersom en havner på date med en ultrasær person?

Anonymous poster hash: e66fc...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er det inntrykket jeg har av Tinder, at det er veldig useriøst, men samtidig er jeg jo ikke på jakt etter "kjærligheten", men er ikke interessert i ONS, så derfor har det vært uaktuelt for meg å få meg Tinder, men så virker det som at "alle" er der fortiden. Så har vurdert å få meg det, men vet ikke hvordan det sosiale samspillet fungerer der inne - og hva i alle dager skal en gjøre dersom en havner på date med en ultrasær person?

Anonymous poster hash: e66fc...791

 

 

Jeg synes ikke du skal være på Tinder når du ikke er interessert verken i forhold eller ONS. Da blir du en av de som ikke skriver eller svarer på meldinger fra matchene dine sannsynligvis, og så føler folk seg ignorert og avvist.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lar aldri være å sveipe noen fordi de er for fine. Men jeg lar være å sveipe noen som er for glatte, og da synes jeg heller ikke de er fine.

 

Det er et par ganger jeg ved ulykkestilfelle har sveipet noen til høyre som "ikke ser ut i måneskinn", og likevel ikke fått match. Da har jeg kanskje blitt litt overrasket over at jeg ikke var bra nok. :D

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

 

Men hva er "for glatt" egentlig?

Anonymous poster hash: e66fc...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg synes ikke du skal være på Tinder når du ikke er interessert verken i forhold eller ONS. Da blir du en av de som ikke skriver eller svarer på meldinger fra matchene dine sannsynligvis, og så føler folk seg ignorert og avvist.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

 

Jeg ikke på jakt (trenger en å være det for å kunne være på Tinder?), men en vet jo aldri, er gøy å bli kjent med nye mennesker i hvert fall. Jeg har aldri vært på Tinder, så har aldri "avvist" noe, og sier ikke at jeg kommer til å gjøre det - men hvorfor skal en egentlig svare en person som er ikke finner interessant?

Anonymous poster hash: e66fc...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes ikke du skal være på Tinder når du ikke er interessert verken i forhold eller ONS. Da blir du en av de som ikke skriver eller svarer på meldinger fra matchene dine sannsynligvis, og så føler folk seg ignorert og avvist.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

 

Kan du forresten fortelle meg hvordan det sosiale fungerer der inne?

Anonymous poster hash: e66fc...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke på jakt (trenger en å være det for å kunne være på Tinder?), men en vet jo aldri, er gøy å bli kjent med nye mennesker i hvert fall. Jeg har aldri vært på Tinder, så har aldri "avvist" noe, og sier ikke at jeg kommer til å gjøre det - men hvorfor skal en egentlig svare en person som er ikke finner interessant?

Anonymous poster hash: e66fc...791

Fra en som har møtt sånne som deg: Det er ganske surt å møte noen man er interessert i etter å ha snakket en stund, og så få "Tinder? Useriøs moro! Vil bare treffe folk jeg. Trodde du noe annet? Kan ikke ta Tinder seriøst vettu!"

Anonymous poster hash: 80433...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også og sjekker når de har vært inne, hvis det er en stund siden jeg har hørt noe. Han siste som jeg chattet med, så hadde vi en samtale gående i de første to - tre dagene hvor vi svarte hverandre bare etter noen timer. Men så gikk det nesten ett døgn hvor han ikke svarte, men han var inne flere ganger. Da følte jeg meg "dumpa", spesielt siden den siste meldingen min var litt lang hvor jeg skrev lit om meg selv. Så jeg tenkte han hadde mistet interessen. Ville ikke drive og vente på en melding som aldri kom, mens han chattet med andre jenter, så jeg slettet han når det hadde gått 20 timer. Ja ja, sånn er nå livet på Tinder - for meg.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Haha, takk for at du får meg til å føle meg normal. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> Neida, unnskyld. Jeg regner med at de snakker med andre. Men det blir så vanskelig å få til en ordentlig samtale når svarene kommer så spredt. Det blir jo mer som epost frem og tilbake enn en chat. Mye bedre når man bare svarer med en gang uten å tenke seg om, slik som når man chattet i gode gamle dager... Det er jo litt surt å tenke at han antakelig svarer andre uten å svare meg også.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...