Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind

Er du topp 30 % av menn på utssende er det golden å være på Tinder. Det er som å fiske med dynamitt.

Anonymous poster hash: d88ff...884

Og for oss andre 70% er det bare enda en irriterende og lite nyttig app på telefonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere menn, er det mange pene damer på Tinder? Jeg bare lurer, siden jeg ikke får all verdens respons og meldinger der inne, selv om folk kaller meg pen. Bra kropp har jeg også. Trodde disse tingene telte for menn. :P

(Jeg er også snill og smart, uten at det synes på profilen.)



Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg svarer alle mine matchende menn, inntil de skriver noe direkte dumt (grovt/sexbasert el.l.). Aner ikke hvorfor det er noen som ikke svarer matchene sine, men jeg har merket det samme. Kanskje de sveiper helt ukritisk.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

Det er visst en del som sveiper ukritisk mens de kjeder seg, og så ser de nærmere på det ved en annen anledning. Har fått inntrykk av at det er fler menn som gjør det enn kvinner, men det kan jeg ikke si for sikkert.

Anonymous poster hash: 27d19...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere menn, er det mange pene damer på Tinder? Jeg bare lurer, siden jeg ikke får all verdens respons og meldinger der inne, selv om folk kaller meg pen. Bra kropp har jeg også. Trodde disse tingene telte for menn. :P

(Jeg er også snill og smart, uten at det synes på profilen.)

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

Dette lurer jeg på og. Og folk sier det samme til meg  :sjokkert:

Anonymous poster hash: aafa0...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere menn, er det mange pene damer på Tinder? Jeg bare lurer, siden jeg ikke får all verdens respons og meldinger der inne, selv om folk kaller meg pen. Bra kropp har jeg også. Trodde disse tingene telte for menn. :P

(Jeg er også snill og smart, uten at det synes på profilen.)

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

 

 

 

Dette lurer jeg på og. Og folk sier det samme til meg  :sjokkert:

Anonymous poster hash: aafa0...516

 

 

Skjønner jeg dere rett? Dere er jenter, ikke sant?

 

Og dere får ikke all verdens respons? Hva mener dere da - får dere ikke mange matcher, eller er det sånn at dere får omtrent "alle" til å matche, men det er få som tar kontakt / svarer på deres meldinger?

 

Jeg er mann selv, og lurer fælt på hvor mange matcher jentene faktisk får.. :)

 

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjønner jeg dere rett? Dere er jenter, ikke sant?

 

Og dere får ikke all verdens respons? Hva mener dere da - får dere ikke mange matcher, eller er det sånn at dere får omtrent "alle" til å matche, men det er få som tar kontakt / svarer på deres meldinger?

 

Jeg er mann selv, og lurer fælt på hvor mange matcher jentene faktisk får.. :)

 

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

 

 

Ja, vi er kvinner. Jeg får noen matcher, kanskje halvparten av de jeg sveiper til høyre. Men problemet er at veldig få av disse tar kontakt, og noen slutter å svare på meldinger.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Skjønner jeg dere rett? Dere er jenter, ikke sant?

 

Og dere får ikke all verdens respons? Hva mener dere da - får dere ikke mange matcher, eller er det sånn at dere får omtrent "alle" til å matche, men det er få som tar kontakt / svarer på deres meldinger?

 

Jeg er mann selv, og lurer fælt på hvor mange matcher jentene faktisk får.. :)

 

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

 

Jeg venstresveiper mest, både de som er for fine og de som jeg ikke finner tiltrekkende, samt alle som har bilder med røyk i kjeften helt uavhengig av hvordan de ser ut.  Så jeg prøver holde meg noenlunde på mitt eget nivå, men høyresveiper iblant noen hakk opp. Av de som jeg da faktisk høyressveiper vil jeg tro jeg får matcher på ca 30-40 % av sveipene, både av de på mitt nivå og de over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn, hvor mange matches får dere? Jeg klarer neppe så mange som 5%, men så ser jeg ganske snål ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Og menn, hvor mange matches får dere? Jeg klarer neppe så mange som 5%, men så ser jeg ganske snål ut. :P

ca 5% er et passende estimat når det gjelder meg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 5% er et passende estimat når det gjelder meg selv da.

Det tror jeg faktisk ingenting på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Det tror jeg faktisk ingenting på.

..men det er faktisk sant. Har hatt dager der nesten alt gikk til høyre uten at det resulterte i en eneste match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men det er faktisk sant. Har hatt dager der nesten alt gikk til høyre uten at det resulterte i en eneste match.

Og du har bilder ute der man faktisk ser deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selvfølgelig.

Da tror jeg deg iallfall ikke. Med mindre du ikke får matcher fordi du er for fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg også bare sveiper alt til høyre en gang iblant, bare for å se om det skjer noe. Om jeg holder på sånn til det er tomt med folk eller jeg har nådd kvota blir det vel i snitt 2-3 sexbots og 0-2 virkelige matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Da tror jeg deg iallfall ikke. Med mindre du ikke får matcher fordi du er for fin.

Jeg snakker sant. Og - pfffft, er i hvertfall ikle derfor.

Men det er ikke klaging altså- matchene kommer som sagt. I ca 5 % av tilfellene i snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viktig å ha gode bilder. Og jeg tror treningsbilder osv er turn-off for jenter. Får mindre matcher når jeg bruker sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker sant. Og - pfffft, er i hvertfall ikle derfor.

Men det er ikke klaging altså- matchene kommer som sagt. I ca 5 % av tilfellene i snitt.

Det kan vel fint være derfor. Det er garantert flere som tenker som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere menn, er det mange pene damer på Tinder? Jeg bare lurer, siden jeg ikke får all verdens respons og meldinger der inne, selv om folk kaller meg pen. Bra kropp har jeg også. Trodde disse tingene telte for menn. :P

(Jeg er også snill og smart, uten at det synes på profilen.)

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

 

Jeg er mann. Nå er ikke jeg så aktiv på tinder, men ja er rimelig mange fine jenter på tinder.  Men de fleste bruker vel de beste facebookprofilbildene og der kan jo jenter se rimelig mye bedre ut enn de gjør til hverdags. 

 

Selv om jeg ikke vet om det er det som er grunnen til at du få lav respons

 

Anonymous poster hash: 16825...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk ingenting på.

Enig!

Anonymous poster hash: 16825...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...