Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er tinder bra?



Anonymous poster hash: be2a5...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt konge.

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Tinder istedet for Candy Crush når jeg kjeder meg...

 

Sikkert masse bra mennesker der inne, men det er like umulig å vite som på andre nettsider. Det er tydelig at kjapp og lettvint sex er i fokus.



Anonymous poster hash: 6c4e0...103
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Tinder. Det er riktig nok lenge mellom hver gang jeg finner noen ålreite folk der, men det skjer absolutt. Jeg bruker ikke appen for såkalte "drunken dates", men for ordentlige, mer tradisjonelle dater. Jeg har hatt Tinder omtrent siden det kom og har vært på +/- 15 dater(forskjellige jenter) og alle har vært hyggelige. Har nok snakket ca. 1mnd med vedkommende før møtet. 

 

Hvorfor alle disse datene? 

- Jeg synes det er veldig moro å møte nye mennesker.

- Pushe min egen komfortsone. Har blitt vanvittig mye "bedre" på å date.

- Synes det er synd at datingkulturen i Norge er så dårlig, bortsett fra natt til søndag(sarkasme), og ønsker selv å gå foran som et godt eksempel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på ca 6 tinder dater og ingen av dem var ute etter et raskt ligg.. Tror man merker det ganske kjapt i samtalen om hva de er ute etter. Syntes Tinder er bedre enn tradisjonell nettdating, syntes det er litt mer avslappet og ikke så "HEI JEG ER DESP ETTER KJÆRESTE OG KLARER IKKE FINNE NOEN IN REAL LIFE"- aktig.. :P og "alle" er på tinder. 



Anonymous poster hash: 90a0a...f29
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt hva du legger i "bra". Hva er du ute etter? For meg har Tinder fungert veldig bra. Jeg har møtt omtrent ti menn. Endte opp med to innmari kule forhold hvor det ene dessverre tok slutt pga. forutsett avsand. Vi bestemte oss for å gå "all inn" i den perioden vi visste det skulle vare, hadde det veldig bra sammen og så tok vi sorgen da den kom. Det andre er nå et kjæresteforhold. Jeg har også møtt noen skikkelig weirdos, og hatt ett Tinder-ONS (som var fantastisk). 



Anonymous poster hash: b6455...785
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Tinder. Det er riktig nok lenge mellom hver gang jeg finner noen ålreite folk der, men det skjer absolutt. Jeg bruker ikke appen for såkalte "drunken dates", men for ordentlige, mer tradisjonelle dater. Jeg har hatt Tinder omtrent siden det kom og har vært på +/- 15 dater(forskjellige jenter) og alle har vært hyggelige. Har nok snakket ca. 1mnd med vedkommende før møtet.

Hvorfor alle disse datene?

- Jeg synes det er veldig moro å møte nye mennesker.

- Pushe min egen komfortsone. Har blitt vanvittig mye "bedre" på å date.

- Synes det er synd at datingkulturen i Norge er så dårlig, bortsett fra natt til søndag(sarkasme), og ønsker selv å gå foran som et godt eksempel.

Wow! Hvor finner jeg deg på Tinder? 😁

Anonymous poster hash: cc71f...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Hvor finner jeg deg på Tinder? 😁

Anonymous poster hash: cc71f...776

 

Oslo  :vin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så leiii Tinder. Har mange matcher, skriver med noen, men samtalen dør ut så fooort. Gutta gidder jo ikke spørre om noe tilbake!? Og det er veeeeeeeeldig få av de jeg matcher med som skriver til meg. Ja, jeg har skrevet til en del selv, men de virker så uinteressert(ingen oppfølgingsspørsmål osv). Ikke gidd å match  med meg eller slett meg om du synes jeg er stygg da. Blææææ. Dagens utblåsning. 



Anonymous poster hash: aafa0...516
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er så leiii Tinder. Har mange matcher, skriver med noen, men samtalen dør ut så fooort. Gutta gidder jo ikke spørre om noe tilbake!? Og det er veeeeeeeeldig få av de jeg matcher med som skriver til meg. Ja, jeg har skrevet til en del selv, men de virker så uinteressert(ingen oppfølgingsspørsmål osv). Ikke gidd å match  med meg eller slett meg om du synes jeg er stygg da. Blææææ. Dagens utblåsning. 

Anonymous poster hash: aafa0...516

 

Den beste samtalen er den som flyter uten noen oppfølgingsspørsmål. Jeg har lat merke til at samtalen ofte blir bedre hvis jeg unngår dem, men likevel legger opp til at det er lett å svare på jeg skriver, gjerne med bruk av humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste samtalen er den som flyter uten noen oppfølgingsspørsmål. Jeg har lat merke til at samtalen ofte blir bedre hvis jeg unngår dem, men likevel legger opp til at det er lett å svare på jeg skriver, gjerne med bruk av humor.

Men det skjer jo ikke det heller :( Får ingenting av de..Noen ganger må spørsmål til, men er enig at det gir bedre flyt med humor og uten kjipe spørsmål heelet iden. 

Anonymous poster hash: aafa0...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, jeg skjønner hva du mener, jeg har flere samtaler som dør ut uten at jeg helt skjønner hvorfor, til tross for at de starter veldig bra. Problemet når man kommuniserer bare med tekst, særlig så tidlig, er at man ikke får noe tilbakemelding gjennom ansiktsuttrykk, kroppsholdning osv. Når man ikke kjenner personen i det hele tatt, blir det vanskeligere å fenge motparten. Kanskje de synes det dere snakket om var litt kjedelig, og egentlig ville snakke om noe helt annet? Men det er jo ikke så enkelt å vite hvis de ikke skifter tema selv. Kommer man først over kneika blir det jo litt lettere, men da skal man ha snakket en del sammen, og helst også ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du topp 30 % av menn på utssende er det golden å være på Tinder. Det er som å fiske med dynamitt.



Anonymous poster hash: d88ff...884
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vanlig antall match egentlig?

1 av 5?

1 av 20?

 

Jeg er en mann på 33, har vært på tinder 2-3 uker, og jeg har ikke mer enn 30 matcher.

Noen jenter svarer, noen sender til og med melding først. Men jeg har inntrykk av at de aller fleste ikke gidder å svare - og jeg skjønner ikke grunnen..!?

 

Enlighten me, please :D



Anonymous poster hash: 409e2...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du topp 30 % av menn på utssende er det golden å være på Tinder. Det er som å fiske med dynamitt.

Anonymous poster hash: d88ff...884

Herlig simile!

Anonymous poster hash: b3b6c...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å gi litt av meg selv ved å svare flere setninger og fortelle litt om meg selv, til han jeg skriver med på Tinder. Da svarer han selvfølgelig ikke mer. Uff, føler meg som en idiot. Angrer på at jeg skrev såpass mye. Hadde følt meg høyere i hatten om jeg bare hadde skrevet noe kort og "upersonlig". Mens nå føler jeg meg ganske så avvist. Typisk.



Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er vanlig antall match egentlig?

1 av 5?

1 av 20?

 

Jeg er en mann på 33, har vært på tinder 2-3 uker, og jeg har ikke mer enn 30 matcher.

Noen jenter svarer, noen sender til og med melding først. Men jeg har inntrykk av at de aller fleste ikke gidder å svare - og jeg skjønner ikke grunnen..!?

 

Enlighten me, please :D

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

 

 

Jeg svarer alle mine matchende menn, inntil de skriver noe direkte dumt (grovt/sexbasert el.l.). Aner ikke hvorfor det er noen som ikke svarer matchene sine, men jeg har merket det samme. Kanskje de sveiper helt ukritisk.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...