Gå til innhold

Blir endel single desperate pga av mangel på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo - jeg er singel kvinne og behovet for sex går IKKE over! Jeg er understimulert på sex og fysisk kontakt. Å klappe katta er da for pokker meg ikke det samme!

Anonymous poster hash: 785d8...a27

Hahha, fantastisk godt skrevet.

Jeg må innrømme at jeg flirer litt av selvbedraget til enkelte brukere her i denne diskusjonen. 'Jeg får nok fysisk kontakt med katten'. Altså... Kremt.

Det virker som mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen seksualitet. Måten man omtaler det må er som noe fremmed, noe man godt kan droppe helt. Sex er liksom bare noe ekkelt menn tvinger på dem? Det virker helt sykt for meg.

Når man er singel er man sulteforet på mange ting. Sex, nærhet og intimitet, men selvsagt mest av alt kjærlighet. Ingen venner ser deg dypt inn i øynene og erklærer sin elsk på deg. Å være singel er for mange ensbetydende med å være ensom. Så enkelt er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahha, fantastisk godt skrevet.

Jeg må innrømme at jeg flirer litt av selvbedraget til enkelte brukere her i denne diskusjonen. 'Jeg får nok fysisk kontakt med katten'. Altså... Kremt.

Det virker som mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen seksualitet. Måten man omtaler det må er som noe fremmed, noe man godt kan droppe helt. Sex er liksom bare noe ekkelt menn tvinger på dem? Det virker helt sykt for meg.

Når man er singel er man sulteforet på mange ting. Sex, nærhet og intimitet, men selvsagt mest av alt kjærlighet. Ingen venner ser deg dypt inn i øynene og erklærer sin elsk på deg. Å være singel er for mange ensbetydende med å være ensom. Så enkelt er det.

Word!

Enten så driver de med selvbedrag, eller så er jeg mann i tenkemåte og behov.

Anonymous poster hash: 785d8...a27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, fantastisk godt skrevet.

Jeg må innrømme at jeg flirer litt av selvbedraget til enkelte brukere her i denne diskusjonen. 'Jeg får nok fysisk kontakt med katten'. Altså... Kremt.

Det virker som mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen seksualitet. Måten man omtaler det må er som noe fremmed, noe man godt kan droppe helt. Sex er liksom bare noe ekkelt menn tvinger på dem? Det virker helt sykt for meg.

Når man er singel er man sulteforet på mange ting. Sex, nærhet og intimitet, men selvsagt mest av alt kjærlighet. Ingen venner ser deg dypt inn i øynene og erklærer sin elsk på deg. Å være singel er for mange ensbetydende med å være ensom. Så enkelt er det.

Tja, folk har jo ulike seksuelle behov. Og det er da ingen som har nevnt at sex er noe ekkelt som blir påtvunget dem av menn? :klo:

 

Jeg føler meg sjelden ensom som singel. Men ja, jeg savner nærhet. Og nærhet i mye større grad enn selve sexen (selv om sex gjerne kommer naturlig som følge av nærhet). Og kan nok til tider bli litt desperat etter nakkepjusk - det skal jeg innrømme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner sex minst like mye som kos og nærhet. Jeg må nok være mann innerst inne. Knis!

Anonymous poster hash: 785d8...a27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, fantastisk godt skrevet.

Jeg må innrømme at jeg flirer litt av selvbedraget til enkelte brukere her i denne diskusjonen. 'Jeg får nok fysisk kontakt med katten'. Altså... Kremt.

Det virker som mange kvinner har et anstrengt forhold til sin egen seksualitet. Måten man omtaler det må er som noe fremmed, noe man godt kan droppe helt. Sex er liksom bare noe ekkelt menn tvinger på dem? Det virker helt sykt for meg.

Når man er singel er man sulteforet på mange ting. Sex, nærhet og intimitet, men selvsagt mest av alt kjærlighet. Ingen venner ser deg dypt inn i øynene og erklærer sin elsk på deg. Å være singel er for mange ensbetydende med å være ensom. Så enkelt er det.

 

Bare fordi vi ikke savner sex mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er ikke kjempeviktig for meg, egentlig. Det jeg savner mest er å vite at jeg betyr noe for noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke kjempeviktig for meg, egentlig. Det jeg savner mest er å vite at jeg betyr noe for noen.

 

Jeg lurer litt på hva greia er ved et sånt utsagn. Du avfeier liksom din egen seksualitet som ikke spesielt viktig, men for hva? Å score noen billige poeng hos anonyme kvinnelige forumbrukere?

Hvorfor er single, både menn og kvinner, så opptatt av å nedskrive sine seksuelle drifter? Jeg tror fokuset skifter litt når man er ensom og alene. Ting går fra å handle om lidenskap til å rett og slett savne en armkrok. Men, likevel, hvorfor kaste sex på båten? Avskrive det som uviktig, late som om man kunne greid seg med en ny bestevenn og menneskelig kosepute? Det er beviselig ikke slik når man forelsker seg og blir kjærester. Da er sex'en altoverskuende og lidenskapelig. Alle kjenner på de samme følelsene når man treffer og faller for noen. Vis meg én person som hevder at sex med nykjæresten er klin uvesentlig, så skal jeg vise deg en løgner. Det skjer bare ikke. 

Jeg tror at når man er singel så blir mange så ensomme, frustrerte, alene og isolerte at sex glemmes i savnet etter et annet menneske. Det er likevel noe helt annet enn å påstå at sex'en er uviktig, for det er den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva greia er ved et sånt utsagn. Du avfeier liksom din egen seksualitet som ikke spesielt viktig, men for hva? Å score noen billige poeng hos anonyme kvinnelige forumbrukere?

Hvorfor er single, både menn og kvinner, så opptatt av å nedskrive sine seksuelle drifter? Jeg tror fokuset skifter litt når man er ensom og alene. Ting går fra å handle om lidenskap til å rett og slett savne en armkrok. Men, likevel, hvorfor kaste sex på båten? Avskrive det som uviktig, late som om man kunne greid seg med en ny bestevenn og menneskelig kosepute? Det er beviselig ikke slik når man forelsker seg og blir kjærester. Da er sex'en altoverskuende og lidenskapelig. Alle kjenner på de samme følelsene når man treffer og faller for noen. Vis meg én person som hevder at sex med nykjæresten er klin uvesentlig, så skal jeg vise deg en løgner. Det skjer bare ikke. 

Jeg tror at når man er singel så blir mange så ensomme, frustrerte, alene og isolerte at sex glemmes i savnet etter et annet menneske. Det er likevel noe helt annet enn å påstå at sex'en er uviktig, for det er den.

 

Jeg avfeier ingenting, jeg bare sier at jeg synes viktigheten av sex er overvurdert, og at det er andre ting jeg savner langt mer. Personlig har jeg heller aldri opplevd at sex har vært så vanvittig altoppslukende når jeg har vært forelsket heller. Det er fint, for all del, absolutt ikke uvesentlig, men heller ikke det vesentligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avfeier ingenting, jeg bare sier at jeg synes viktigheten av sex er overvurdert, og at det er andre ting jeg savner langt mer. Personlig har jeg heller aldri opplevd at sex har vært så vanvittig altoppslukende når jeg har vært forelsket heller. Det er fint, for all del, absolutt ikke uvesentlig, men heller ikke det vesentligste.

 

Dette er jo et spørsmål om prioriteringer, og du gir meg mye rett i det jeg skrev selv. Sex er ganske viktig. Det er limet i ethvert forhold som ikke er pro forma. Det er sikkert masse honnør i å hevde noe annet, men sånn er verden satt sammen. Det som skiller et forhold fra et vennskap er kanskje spesielt sex. Et forhold uten sex er heller ikke et forhold. Det er mange andre flotte aspekter av det å være i et forhold, men seksualiteten involvert er den biologiske nøkkelen til hvorfor man er så tett involvert.

Jeg savner rett og slett at single er ærlige om at sex er en del av pakken man søker, ikke minst ovenfor seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et spørsmål om prioriteringer, og du gir meg mye rett i det jeg skrev selv. Sex er ganske viktig. Det er limet i ethvert forhold som ikke er pro forma. Det er sikkert masse honnør i å hevde noe annet, men sånn er verden satt sammen. Det som skiller et forhold fra et vennskap er kanskje spesielt sex. Et forhold uten sex er heller ikke et forhold. Det er mange andre flotte aspekter av det å være i et forhold, men seksualiteten involvert er den biologiske nøkkelen til hvorfor man er så tett involvert.

Jeg savner rett og slett at single er ærlige om at sex er en del av pakken man søker, ikke minst ovenfor seg selv. 

 

Jeg merker at jeg griner litt på nesa over at du betviler ærligheten min. Jeg skjønner heller ikke helt hvordan jeg skal kunne score billige poeng ved å rett ut si at jeg ikke er noe spesielt lidenskapelig der; om noe ville jeg tro det ville gi meg minuspoeng. Igjen, sex er fint, og selvsagt vil jeg ha sex med en eventuell partner, men det er ikke primært derfor jeg ønsker meg en partner. Jeg har forsåvidt tilgang på sex nå, som singel, men hadde du tvunget meg til å velge hadde jeg valgt forhold uten sex fremfor singelliv med.

Endret av Okapi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg griner litt på nesa over at du betviler ærligheten min. Jeg skjønner heller ikke helt hvordan jeg skal kunne score billige poeng ved å rett ut si at jeg ikke er noe spesielt lidenskapelig der; om noe ville jeg tro det ville gi meg minuspoeng. Igjen, sex er fint, og selvsagt vil jeg ha sex med en eventuell partner, men det er ikke primært derfor jeg ønsker meg en partner. Jeg har forsåvidt tilgang på sex nå, som singel, men hadde du tvunget meg til å velge hadde valgt valgt forhold uten sex fremfor singelliv med.

 

Neida, jeg skal ikke være vrang. Jeg bare stusser litt over hvorfor man skal skille mellom sex og forhold. For meg er det en og samme pakke. Det er verken mer eller mindre viktig. Jeg forstår ikke hvorfor noen i sitt rette sinn skulle drømme seg frem til en romantisk forhold der sex ikke er en helt sentral puslespill-bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiller ikke mellom sex og forhold, jeg skiller mellom, og rangerer, sex og andre ting man også får i et forhold. På denne rangstigen kommer ikke sex øverst for meg, det har det aldri gjort, verken som singel eller som kjæreste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at jeg griner litt på nesa over at du betviler ærligheten min. Jeg skjønner heller ikke helt hvordan jeg skal kunne score billige poeng ved å rett ut si at jeg ikke er noe spesielt lidenskapelig der; om noe ville jeg tro det ville gi meg minuspoeng. Igjen, sex er fint, og selvsagt vil jeg ha sex med en eventuell partner, men det er ikke primært derfor jeg ønsker meg en partner. Jeg har forsåvidt tilgang på sex nå, som singel, men hadde du tvunget meg til å velge hadde jeg valgt forhold uten sex fremfor singelliv med.

Det er tydeligvis ikke alle menn og kvinner,som er født "lidenskapelige" av natur.Noen mennesker er veldig sexuelle og lidenskapelige,andre mer " asexuelle"....

Enkelte har ikke disse sterke driftene.For oss som har dem-så er sex veldig viktig og ofte altoppslukende når man er forelsket og treffer en ny partner.Hadde man ikke hatt sexuelle drifter...hadde man ikke orke å "jakte" på partner heller.I hvertfall ikke med like stor "iver"....Dette gjelder både menn og kvinner.

Mister man interessen for sex...mister man fort interessen for det motsatte kjønn også...

 

Anonymous poster hash: 1f86a...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg skal ikke være vrang. Jeg bare stusser litt over hvorfor man skal skille mellom sex og forhold. For meg er det en og samme pakke. Det er verken mer eller mindre viktig. Jeg forstår ikke hvorfor noen i sitt rette sinn skulle drømme seg frem til en romantisk forhold der sex ikke er en helt sentral puslespill-bit.

Når de ikke føler at det kiler i skrittet....så fokerer de er på andre ting...

For oss som ikke er " døde" der nede...så blir selvsagt sex mye viktigere...

Den som ikke har luktesans-har ingen interesse av å lukte på ting...

Den som er døv-lytter ikke....

Den som ikke har sexualdrift-leter ikke etter muligheter for sex...

Sån er det....Folk er veldig forskjellige.Og noen mennesker mangler visse sanser...

Det gjelder både menn og kvinner...

Mange menn,er heller ikke særlig sexuelle.Kanskje for lavt testosteron-nivå??Noe fysisk feil med dem....

 

Anonymous poster hash: 1f86a...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner definitivt sex, men jeg savner kroppskontakt og kos vesentlig mye mer.



Anonymous poster hash: 2ff1e...3a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, jeg skal ikke være vrang. Jeg bare stusser litt over hvorfor man skal skille mellom sex og forhold. For meg er det en og samme pakke. Det er verken mer eller mindre viktig. Jeg forstår ikke hvorfor noen i sitt rette sinn skulle drømme seg frem til en romantisk forhold der sex ikke er en helt sentral puslespill-bit.

Tråden handler om hvorvidt single blir gale av mangelen på sex. Da må det jo i høyeste grad være relevant å skille det fra resten av tingene man får i et forhold. I et forhold er sexen veldig viktig for meg, og jeg kunne ikke tenkt meg et sexløst forhold. Men sex er likevel ikke det jeg savner mest når jeg er singel. Det er med andre ord ikke det som mest sannsynlig ville gjort meg gal av lengsel, dersom noe ved å være singel skulle gjort meg gal.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel også slik at single ofte har mer sex enn de som er gift;)

 

Gjelder ikke meg, altså.. Jeg er i militæret og har ikke tid til sånt søl!

 

Yeah, right..

Endret av Lanista1984
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva greia er ved et sånt utsagn. Du avfeier liksom din egen seksualitet som ikke spesielt viktig, men for hva? Å score noen billige poeng hos anonyme kvinnelige forumbrukere?

Hvorfor er single, både menn og kvinner, så opptatt av å nedskrive sine seksuelle drifter? Jeg tror fokuset skifter litt når man er ensom og alene. Ting går fra å handle om lidenskap til å rett og slett savne en armkrok. Men, likevel, hvorfor kaste sex på båten? Avskrive det som uviktig, late som om man kunne greid seg med en ny bestevenn og menneskelig kosepute? Det er beviselig ikke slik når man forelsker seg og blir kjærester. Da er sex'en altoverskuende og lidenskapelig. Alle kjenner på de samme følelsene når man treffer og faller for noen. Vis meg én person som hevder at sex med nykjæresten er klin uvesentlig, så skal jeg vise deg en løgner. Det skjer bare ikke. 

Jeg tror at når man er singel så blir mange så ensomme, frustrerte, alene og isolerte at sex glemmes i savnet etter et annet menneske. Det er likevel noe helt annet enn å påstå at sex'en er uviktig, for det er den.

 

 

Neida, jeg skal ikke være vrang. Jeg bare stusser litt over hvorfor man skal skille mellom sex og forhold. For meg er det en og samme pakke. Det er verken mer eller mindre viktig. Jeg forstår ikke hvorfor noen i sitt rette sinn skulle drømme seg frem til en romantisk forhold der sex ikke er en helt sentral puslespill-bit.

 

 

Kort svar på begge disse innleggene: Sex er ikke viktig NÅR jeg er singel. I forhold ser jeg på sex som det viktigste man har sammen, og foretrekker sex daglig. Er jeg singel så er det ikke sex jeg lengter etter, men nærhet. Er jeg i forhold så elsker jeg å ha begge deler tilgjengelig!

Anonymous poster hash: 28e06...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel også slik at single ofte har mer sex enn de som er gift;)

Gjelder ikke meg, altså.. Jeg er i militæret og har ikke tid til sånt søl!

Yeah, right..

dette er jo tull. Single har ikke fri tilgang på sex slik par har. Med mindre man flyr på byen mange dager i uka for å få seg et ligg eller ti.

Anonymous poster hash: 785d8...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...