Gå til innhold

Hva forventer dere av foreloveren deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal være forlover i to bryllup til neste år. Begge er så smått i gang med planlegging. Hun ene bor i samme by som meg, hun andre på annen kant av landet.

Jeg lurer; hva forventer dere at forlover bidrar med?

Jeg er selvfølgelig interessert i bryllupsplanleghingen, men vil heller ikke blande meg uten at de spør om det. Jeg skal holde tale, hjelpe bruden på den store dagen og orde utdrikningslag. Men er det andre oppgaver jeg glemmer?

Hva gjør/gjor din forlover for deg?

Anonymous poster hash: 5e050...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva forventer dere av forloveren* deres, skulle det selvsagt stå :)

Anonymous poster hash: 5e050...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at hun ikke er så med i planleggingen som det virker på mange andre her. Planlegge gjør først og fremst vi brudeparet. ( Men blir du spurt så er det jo greit, bare ikke bli lei deg om du ikke får være med på kakesmaking)

Jeg forventer at hun stiller i bunad ( Hun er min søster og jeg vet hun har. Hadde hun ikke hatt hadde saken vært en annen), ordner utdrikningslag, stiller hos frisøren sammen meg på dagen. Forventer også at hun er tilgjenglig den siste uken før vielsen for å roe meg ned når ting går galt. Hun skal også kjøpe morgengaven, men det er fordi den er mye billigere der hun bor.



Anonymous poster hash: d9b45...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover skal skrive forlovererklæring, kjøre meg til frisøren, hjelpe meg når vi blir tatt bilde av (ordne på kjolen osv) og holde tale. Det er vel det, tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive forlovererklæring, stille opp på selve dagen, holde meg med selskap under pynting.. Tror ikke jeg vil forvente noe mer jeg.. hvis hun ikke vil holde tale skal hun få slippe:) Og jeg vil ikke ha utdrikningslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive under forlovererklæringen og rett og slett bare vær der for meg på bryllupsdagen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signere forlovelseserklæringen, være der for meg på dagen. Hjelpe til med det hun har lyst til. Hun har gitt intrykk for at hun vil være med på planlegningen så da skal hun få lov. Og siste kjoleprøving så vil jeg gjerne ha henne med

Anonymous poster hash: 2df43...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive under på forlovererklæringen er det eneste jeg kommer på :fnise: Og det har hun allerede gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at hun ikke er så med i planleggingen som det virker på mange andre her. Planlegge gjør først og fremst vi brudeparet. ( Men blir du spurt så er det jo greit, bare ikke bli lei deg om du ikke får være med på kakesmaking)

Jeg forventer at hun stiller i bunad ( Hun er min søster og jeg vet hun har. Hadde hun ikke hatt hadde saken vært en annen), ordner utdrikningslag, stiller hos frisøren sammen meg på dagen. Forventer også at hun er tilgjenglig den siste uken før vielsen for å roe meg ned når ting går galt. Hun skal også kjøpe morgengaven, men det er fordi den er mye billigere der hun bor.

Anonymous poster hash: d9b45...8ff

Hvorfor bunad?

Anonymous poster hash: ad219...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bunad?

Anonymous poster hash: ad219...601

Fordi vi gifter oss i bunad og da passer det best at hun også stiller i bunad. :)

Anonymous poster hash: d9b45...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer egentlig bare at vedkommende signerer på det som skal signeres og selvsagt (for meg iallefall) at hun er tilstede på dagen. Og gjerne et utdrikningslag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min er aktiv i planleggingen min, det er bare naturlig for oss alle sammen.
Hun har selv valgt å betale for frisør hjem til meg for oss begge på dagen, sin egen kjole og ene brudepike kjolen(hennes datter). Ikke tro jeg har bedt ho om det altså, jeg har sagt at vi har lagt til de kostnadene i budsjettet, men ho har satt seg på bakbeina å da er det sånn! :fnise:

Ho har vært med å sett på kjoler, skal til Køben å se mer på nyåret, skal være med på dansekurs, ho kommer en uke før bryllupet og skal være hos oss til dagen etter. Hjelpe til med pynting av lokalet og matlagingen, være der for meg på selve dagen, og rydde lokalet mens vi koser oss på spahotell :)

Kan ikke få sagt det nok, jeg har verdens beste forlover!! Alt dette har hun selv valgt, ingenting er påkrevd, annet enn å skrive under på erklæringen da :P Og utdrikningslag :)

Endret av Bruden2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...