Gå til innhold

Hvorfor elsker du ham/henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bare dager igjen til vi gifter oss, og alle forberedelser er ferdige.

Jeg har funnet musikken, bilder vi skal vise, og skrevet tale til min kjære. I den forbindelse har jeg brukt mye tid på å tenke over hva jeg elsker ved ham, og hvorfor han er den rette for meg. Hvis noen er interessert kan jeg godt legge ut resultatet etter bryllupet til helgen :-)

Nå lurer jeg på, hvorfor er du sammen mes din kjære? Hva elsker du med ham/henne? Jeg trenger litt "feelgood" lesestoff å kose meg med, vil liksom ikke ut av "bobla" jeg befinner meg i nå :-)

Anonymous poster hash: 42dff...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fordi han får meg til å føle meg elsket.

Anonymous poster hash: 60f9d...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er der for meg, støtter meg og får meg til å føle meg spesiell. Han"pusher" meg til å gjennomføre det jeg har lyst til, men like mye at vi har god kjemi og arbeider bra som et team

Håper du får en fin dag med nære og kjære 💛

Endret av FrixyGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en fantastisk elsker, har en fortryllende personlighet og han elsker meg av hele sitt hjerte! Han tar så godt vare på meg, han er så god.. Ikke minst er han super-sexy og jeg elsket å være nær han. Han er verdens beste!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ett av de få menneskene som får meg til å le så tårene triller. Han føles som hjemme for meg, og han er så innmari kjekk at jeg holder på å dåne iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er så utrolig omtenksom og herlig. Jeg kan være hundre prosent meg selv med han, til og med le av full hals til tross for at jeg høres ut som en hyene da. Han er så rar på en god måte. Han får meg til å le, og synes at jeg er morsom.

Han tar så godt vare på meg. Om jeg har hatt en dårlig dag, kysser han meg hundre ganger når vi skal sove.

Hvis vi har vært på besøk, kamp, omringet av folk, er det første han gjør når vi blir alene er å kysse meg.

Vi kan snakke om alt. Han er min bestevenn, og verdens kjekkeste som får hjertet mitt til å bli spinnvill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare dager igjen til vi gifter oss, og alle forberedelser er ferdige.

Jeg har funnet musikken, bilder vi skal vise, og skrevet tale til min kjære. I den forbindelse har jeg brukt mye tid på å tenke over hva jeg elsker ved ham, og hvorfor han er den rette for meg. Hvis noen er interessert kan jeg godt legge ut resultatet etter bryllupet til helgen :-)

Nå lurer jeg på, hvorfor er du sammen mes din kjære? Hva elsker du med ham/henne? Jeg trenger litt "feelgood" lesestoff å kose meg med, vil liksom ikke ut av "bobla" jeg befinner meg i nå :-)

Anonymous poster hash: 42dff...97d

Her har jeg beskrevet vår bryllupsdag/helg, http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=863639 Tror det kan være litt "feel-good" lesing.

Dere kommer til å få en fantastisk dag. Og uansett hva som skjer, ingenting kan bli "feil". Bare kast et blikk på mannen din, så vet du at dagen er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den snilleste mannen jeg vet om, utrolig romantisk, super pappa. Han tar godt vare på meg og datteren vår. Han støtter meg i mine drømmer. Han kysser meg god natt hver eneste kveld.

Dessuten er han utrolig kjekk og gir meg sommerfugler i magen til tross for at vi snart har vært sammen i 10 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den absolutt snillaste eg veit om, og er villig til å gjere alt for meg.
Han er den perfekte onkelen til tanteborna mine, som gjer meg trygg i at han vil bli ein fantastisk pappa.
Han elskar meg, og får meg til å vere den beste versjonen av meg. Han er utrulig kjekk, og når han kyssar meg får eg fortsatt kribling i kroppen! :hjerte:

Lukke til med feiringa di! Håpar du får ein super dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har ikke noe godt svar på hvorfor jeg elsker henne så høyt!Eneste jeg vet er at hun betyr alt for meg får bare en helt spesiel følelse som bare ikke kan beskrives el sammenlignes.Følelsen dukker opp om jeg ser hun hører hun bare det å vete at

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er her.Har faktisk vært forelsket i henne siden første gang jeg hørte latteren hennes,og så så jeg henne.Den sitter jeg igjenn med ennå,har altid vist at hun vill altid være hos meg.vi har vært sammen i 3år og følelsen er like sterk,men hennes følelsen for meg er nok ikke så sterke ennå.i begynnelsen av forholdet snakket hun mye om bryllup og hvor klar hun var for reddet.Nå så er det ikke et tema en gang.En av grunnene vet jeg er fordi jeg ha blitt så sjalu de siste månedene og kranglet en del.og det enten med at hun flyttet ut igår.Så jeg tror ikke det blir noe bryllup for vår del.trodde vi delte samme følelse.virker som om når en har fått den følelsen så er den liksom det for altid,veldig syerm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...