Gå til innhold

Rekkefølge på taler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ha noen taler. Men vi blir så få, at vi dropper toastmaster. Vi må derfor lage et lite program for talene selv. Vi ønsker ikke å få maten ødelagt.

Er det noen spesiell rekkefølge det er vanlig å ha på talene? Vi tenker å bare gi beskjed på forhånd, om at talen til xx kan holdes etter hovedretten.

F.eks brudens far, brudgommens far, brudgommens tale, brudens tale, forlover osv osv



Anonymous poster hash: c81e3...c20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjorde det veldig enkelt. Min mor ønsket velkommen da vi satte oss, og sa samtidig at etter hovedretten var det "fritt frem". Etter forretten holdt hun sin tale. Etter hovedretten var det først brudgommen, så jeg.(Vi var veldig usikre på om vi skulle si noe eller ikke, så vi avtalte å gi signal til forloveren hvis vi droppet talene.) Etter meg holdt hun tale, og så var det bare å plinge på glasset for de som ville. Det fungerte veldig fint. Greit å ikke ha mer enn en tale før hovedretten, så folk får litt mat i kroppen ganske raskt. Og ingen taler under hovedretten, så vi fikk spist den varm. Fungerte veldig fint for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Groupon

Velkommen tale( brud eller brudgom) brudgommen- bruden- brudens far- brudgommens far- forlovere - søsken- tante/onkler- event venner- takk for maten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...