Gå til innhold

Bryllup i Italia !


Italiabryllup

Anbefalte innlegg

Vil med dette gi noen tips og råd hvis dere skal gifte dere i Italia og vurderer å benytte bryllups byrået Italianbestweddings / Downhilltravel i Santa maria di Castellabate med Kjetil Karlsen som driver.

Vi råder dere selvsagt hverken til å bruke dem eller la være men dere bør absolutt følge opp alt dere avtaler og dobbelt sjekke at det dere er blitt enige om blir gjennomført hvis dere ønsker et vel gjennomført arrangement om dere bruker deres tjenester.

Her er i alle fall vår historie fra i fjor, og vi er ennå ikke kommet til en endelig enighet med virksomheten:

www.notitalianbestweddings.com

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest hvilke opplevelser dere har hatt, og det er helt utrolig at det går an å drive på den måten. Uproft så det holder.

Det eneste jeg ikke synes de kan klandres for, er at 3 dressjakker måtte sendes på rens etter at det hadde krøpet snegler på dem.



Anonymous poster hash: ab063...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan de ikke , men de kunne i det minste beklaget hendelsen, og restauranten kunne ha fjernet de og kanskje vært mer oppmerksom på problemet. Er antakelig ikke eneste gangen sneglene har vært der på besøk.

har forsåvidt oppdatert siden med hvor lang tid det tok før papirene ble sendt til Norge, og løgnene deres om at de var sendt flere ganger når vi purret på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bare burde ha fjernet det som omhandler snegler fra hjemmesiden. Jeg vet ikke hvordan det ser ut der gjestene la fra seg jakkene, om det er tilrettelagt for å henge fra seg jakker der eller om det bare er en helt vanlig stolpe, og det kan vel også forklare hvorfor de ansatte ikke så ut til å bry seg.

Restauranten kan ikke bruke tid på å fjerne snegler sånn i tilfelle gjester skulle finne på å henge fra seg klær på stolpene rundt den.



Anonymous poster hash: ab063...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde virkelig bryllupet fra helvete!! Dere ble gift da... :bryllup:



Anonymous poster hash: c0a4d...dbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble vi, eneste som jo gikk etter planen var selve vielsen :-P

Håper noen andre kan ta lærdom av våre problemer med denne leverandøren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...