Gå til innhold

Hva liker dere ved bryllup?


HoppsyDaisy

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Selve vielsen.

Festkledde mennesker.

God mat og drikke.

En avslappet, gøy og uhøytidlig fest med bra musikk og passe berusede mennesker.

Bryllup er knallkoselig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en planleggingsfreak og får småpanikk om jeg ikke vet hva som skal skje, men akkurat i bryllup så er det nettopp dette jeg digger; jeg aner ikke stemningen, maten, hva som sies, om jeg gråter, om det blir brudevals, om bruden går fra bordet så alle damene må kysse brudgommen på kinnet..osv osv.

Jeg liker at jeg får lov til å være tilskuer til noen andres store dag, og det å se hvordan alle, spesielt brudeparet, stråler, ler og storkoser seg.

Alt negativt i verden forsvinner liksom når noen gifter seg, og det gjør det til en veldig god dag uansett om ting går litt skeis underveis :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt selve vielsen i kirken. Drømmen må være som man iblant ser på amerikansk film, at brudeparet drar rett på bryllupsreise fra kirken :)



Anonymous poster hash: 973ff...ce3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en slik tråd! Etter alle de negative trådene har jeg lurt på om det å invitere til bryllup kun er ren tortur overfor gjestene og at alle bare tenker "å neiiii"

- Se brudekjolen

- Se det (forhåpentlig) lykkelige paret

- God mat og drikke

- Kose meg med venner og bekjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så søtt med brudepar som er så kjempeglade for å være gift at de blir helt surrete. Vi var i et bryllup en gang hvor det var mye tral med for lange og for mange taler, selskapsleker, ventetid og annet sånt vi ikke kan fordra, men det var verdt det å se brud og brudgom være så lykkelige at de ikke kunne si to setninger uten å nevne at nå var de gift.



Anonymous poster hash: c3646...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...