Gå til innhold

Hva har dere i velværekurven da damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse trådene er fantastiske. Finnes visst ikke grenser for hva som skal dyttes ned i en slik kurv. Ingen som skal putte neglelakk, neglelakkfjerner, french manicure gellakk -sett og poleringsfil oppi også da? I tilfelle en gjest fikk et akutt behov for å ordnr neglene under desserten? Eller hva med, løshår, hårkur, tåneglklipper, fotfil, babyfootbehandling (en gjest kan jo ha hard hud på føttene), hårfjerningskrem, massageolje, frisørsaks, strykejern (krøller på kjolen er jo kriiise) eller skrubb og ansiktsmaske?

Og til slutt må man jo slenge i badekåpe og tøfler slik at gjestene har noe behagelig å ha på seg etter dokurvbehandlingen? Var det bryllup eller SPA du skulle i? :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trådene er fantastiske. Finnes visst ikke grenser for hva som skal dyttes ned i en slik kurv. Ingen som skal putte neglelakk, neglelakkfjerner, french manicure gellakk -sett og poleringsfil oppi også da? I tilfelle en gjest fikk et akutt behov for å ordnr neglene under desserten? Eller hva med, løshår, hårkur, tåneglklipper, fotfil, babyfootbehandling (en gjest kan jo ha hard hud på føttene), hårfjerningskrem, massageolje, frisørsaks, strykejern (krøller på kjolen er jo kriiise) eller skrubb og ansiktsmaske?

Og til slutt må man jo slenge i badekåpe og tøfler slik at gjestene har noe behagelig å ha på seg etter dokurvbehandlingen? Var det bryllup eller SPA du skulle i? :fnise:

Du glemte røkelse :opplyser::fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg noensinne har ønsket jeg hadde i et bryllup var litt klar neglelakk da jeg fikk en "runner" i strømpebuksa. Etter det har jeg alltid hatt en ekstra strømpis, og neglelakk i veska i slike fester. Resten tar jeg jo med meg selv. Jeg forstår virkelig, og oppriktig ikke vitsen. Men veldig moro å lese om, får jo mange bilder i hodet av hva bryllupsgjestene i dokurv-bryllup bedriver i røykepausene....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Velværekurven" ( :fnise: ) fins selvfølgelig bare i bryllup, ikke i andre fester som julebord, konfirmasjon, dåp etc. Hva kommer det av?

Det kan vel aldri være...bridezillas?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette har jeg aldri hørt om før.

De fleste tingne her syns jeg enten er unødvendige, som shampo og barberhøvel, eller så er det ting folk klarer å ha med seg selv som tamponger og ekstra strømpebukse.

Eneste jeg tenker kunne vært greit, siden det er snakk om en dokurv, er blader for de som liker å lese på do og har tenkt å bruke lang tid der inne. Gjerne Donald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Velværekurven" ( :fnise: ) fins selvfølgelig bare i bryllup, ikke i andre fester som julebord, konfirmasjon, dåp etc. Hva kommer det av?

Det kan vel aldri være...bridezillas?

Dokurven er visstnok noe amerikansk opplegg, fra diverse realityprogrammer.

Nå har jeg vært i flere titalls bryllup, og aldri har hverken jeg eller mannen hatt behov for annet enn den lille "nødpakka" jeg selv har med meg i vesken - i både bryllup, julebord, dåp og andre større begivenheter.

Nødpakka består av blank neglelakk (til strømper/strømpebukse), samt hodepinetabletter. Hvis nye sko; gnagsårplaster/compeed. Jeg forventer overhodet ikke at vertene skal stille opp med dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trådene er fantastiske. Finnes visst ikke grenser for hva som skal dyttes ned i en slik kurv. Ingen som skal putte neglelakk, neglelakkfjerner, french manicure gellakk -sett og poleringsfil oppi også da? I tilfelle en gjest fikk et akutt behov for å ordnr neglene under desserten? Eller hva med, løshår, hårkur, tåneglklipper, fotfil, babyfootbehandling (en gjest kan jo ha hard hud på føttene), hårfjerningskrem, massageolje, frisørsaks, strykejern (krøller på kjolen er jo kriiise) eller skrubb og ansiktsmaske?

Og til slutt må man jo slenge i badekåpe og tøfler slik at gjestene har noe behagelig å ha på seg etter dokurvbehandlingen? Var det bryllup eller SPA du skulle i? :fnise:

Strykejern!

:hoho:

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår.

Neu, neu, neu. Hvis det ikke er ekte gnagsårplaster, kan man bare skrinlegge hele festen. :regler:

Dokurven er visstnok noe amerikansk opplegg, fra diverse realityprogrammer.

Nå har jeg vært i flere titalls bryllup, og aldri har hverken jeg eller mannen hatt behov for annet enn den lille "nødpakka" jeg selv har med meg i vesken - i både bryllup, julebord, dåp og andre større begivenheter.

Nødpakka består av blank neglelakk (til strømper/strømpebukse), samt hodepinetabletter. Hvis nye sko; gnagsårplaster/compeed. Jeg forventer overhodet ikke at vertene skal stille opp med dette.

Syns igrunn folk kan ha hodepinetablettene med selv også jeg, da.

Dessuten: Tenk om noen barn går på doen. Og ser tablettene og tror de er halspastiller, eller noe. Så knasker de et brett, lizm... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neu, neu, neu. Hvis det ikke er ekte gnagsårplaster, kan man bare skrinlegge hele festen. :regler:

Syns igrunn folk kan ha hodepinetablettene med selv også jeg, da.

Dessuten: Tenk om noen barn går på doen. Og ser tablettene og tror de er halspastiller, eller noe. Så knasker de et brett, lizm... :nei:

Ser man på en del andre forslag i denne tråden, er det også mye annet dokurv-innhold som er særdeles uegnet for nysgjerrige barnehender.......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dildo for de som ikke får seg noe i løpet av festen! :opplyser:



Anonymous poster hash: a3c83...240
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildo for de som ikke får seg noe i løpet av festen! :opplyser:

Anonymous poster hash: a3c83...240

Endelig et forslag som passer i "Velvære-kurven" :hug:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnagsår.

Plaster til dansegnagsår. Og sov-i-ro til den single tiloversblevne som har gnagsår i ørene av å sitte ved siden av brudgommens hespetregrandtante Augsta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plaster til dansegnagsår. Og sov-i-ro til den single tiloversblevne som har gnagsår i ørene av å sitte ved siden av brudgommens hespetregrandtante Augsta.

Kan like gjerne slenge opp et par skikkelige øreklokker da, og vernebriller så man kan beskytte seg mot de som spytter når de snakker. Her er også munnbind lurt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med walkie-talkie, tilfelle brudeparet liker å splitte andre par.



Anonymous poster hash: aa478...5d6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nye kjoler for de som har møtt opp i noe som er feil farge eller bare noe bruden ikke liker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...