Gå til innhold

Hva har dere i velværekurven da damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kurv som står inne på toalettet altså.

Tenkte ha ha følgende: paracet, tamponger, plaster, kleenex, halsdrops, håndkrem, antibac....

Noen forslag?



Anonymous poster hash: a108f...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tamponger, bind, truse innlegg, kondomer (?) er jo plutseli noen som finner det for godt å dra med seg noen :P



Anonymous poster hash: 885c2...8d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kurv som står inne på toalettet altså.

Tenkte ha ha følgende: paracet, tamponger, plaster, kleenex, halsdrops, håndkrem, antibac....

Noen forslag?

Anonymous poster hash: a108f...11f

Velværekurv? :vetikke:

Anonymous poster hash: aa478...5d6

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velværekurv? :vetikke:

Anonymous poster hash: aa478...5d6

Finere ord for dokurv. Finnes mange fine tråder om dokurver her på KG :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dametoalett: Tamponger, bind, truseinnlegg, kondomer, vademecum-spray, hårspray, håndkrem, ekstra strømpebukser i ulike farger og størrelser, hårnåler, sikkerhetsnåler, kam, blank neglelakk, ansiktspapir (sånn som fjerner fett/svette).

Herretoalett: Kondomer, hårvoks, vademecum, håndkrem, ekstra svarte sokker, sikkerhetsnåler, lommetørkler, barberhøvler (engangs).

Anonymous poster hash: 92a5f...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker uttrykket "velværekurv" mye bedre enn dokurv. (Fint noen kom med et alternativ.)

For å svare på spørsmålet: vi skal ikke ha noen, regner med gjestene klarer å få med seg det de trenger selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde heller revet i et ekstra vinglass til gjestene under middagen enn å styre med dokurver.



Anonymous poster hash: b0847...d8b
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare plaster. Ja, og nok dorull! Deodorant og strømpebukser og kondomer og denslags fikk folk sørge for selv. Vi hadde fri bar, da, så hvis strømpebuksa revna og man ikke hadde med ekstra så kunne man i det minste drikke bort sorgene.



Anonymous poster hash: a6714...528
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finere ord for dokurv. Finnes mange fine tråder om dokurver her på KG :fnise:

Dokurv?

Anonymous poster hash: 0561d...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde virkelig begynt å lure på hva vertskapet tror om gjestene hvis det ble lagt ut kondomer i en kurv i bryllupet.



Anonymous poster hash: aa478...5d6
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dokurv er litt kult, men jeg kommer nok ikke til å ha det selv.

Men skulle jeg ha hatt så hadde det blitt:

Dametoalett: Tamponger, bind, truseinnlegg, kondomer, vademecum-spray, hårspray, håndkrem, ekstra strømpebukser i ulike farger og størrelser, hårnåler, sikkerhetsnåler, kam, blank neglelakk, ansiktspapir (sånn som fjerner fett/svette).

+ ibux, paracet, mascara, plaster, mattende pudder (hadde kjøpt inn noen ekstra sånne powder puffs på ebay), et lite sykit, hårstrikk, tørrshampo, våtservietter

Herretoalett: Kondomer, hårvoks, vademecum, håndkrem, ekstra svarte sokker, sikkerhetsnåler, lommetørkler, barberhøvler (engangs).

Anonymous poster hash: 92a5f...bae

Hadde kanskje droppet kondomer i begge kurvene og engangshøvler.

,



Anonymous poster hash: 86550...12f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var i et bryllup med store dokurver (jeg nekter å kalle det "velværekurver"). Der lå det blant annet sjampo, balsam og dusjsåpe. Så vidt jeg observerte, fikk ikke noen av gjestene et akutt behov for å vaske håret eller å dusje. Og da burde man i det minste lagt med noen håndklær også... Så gjestene fikk tørket seg etter dusjen (!), hårvasken (!) med påfølgende balsam (!).

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dasskørja, kalle vi det her på landet. Og der har vi donger, plaster, bandasje, globoid og hjembrent.



Anonymous poster hash: 80c08...26c
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dametoalett: Tamponger, bind, truseinnlegg, kondomer, vademecum-spray, hårspray, håndkrem, ekstra strømpebukser i ulike farger og størrelser, hårnåler, sikkerhetsnåler, kam, blank neglelakk, ansiktspapir (sånn som fjerner fett/svette).

Herretoalett: Kondomer, hårvoks, vademecum, håndkrem, ekstra svarte sokker, sikkerhetsnåler, lommetørkler, barberhøvler (engangs).

Anonymous poster hash: 92a5f...bae

Barberhøvler? Ganske kraftig hårvekst hvis gutta må barbere seg i løpet av kvelden....

Kondomer på damedoen? Jeg har tydeligvis vært i veldig mange gørrkjedelige bryllup. Dårlig med spontan sex mellom fremmede i løpet av brullypsfesten. Jeg må virkelig revurdere min vennekrets.

Anonymous poster hash: aed59...882

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart å kalle det en velværekurv. Har alltid tenkt på det som en nødsituasjonskurv.

Forslag til innhold: Gnagsårplaster, hodepinetabletter, halspastiller, lypsyler og evt kondomer.

Velværeprodukter og personlig-hygieneprodukter, som balsam, deodorant, mascara, barberhøvler, parfyme osv, ser jeg virkelig ikke greia med.

Ikke la det bli en stor utgift, og kurven bør hvertfall ikke gå på bekosting av mat- og drikkebudsjettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns dokurv er litt kult, men jeg kommer nok ikke til å ha det selv.

Men skulle jeg ha hatt så hadde det blitt:

Hadde kanskje droppet kondomer i begge kurvene og engangshøvler.

,

Anonymous poster hash: 86550...12f

Tørrshampo????

Javel, man stivpynter seg til bryllupsfest - men har ikke tid/lyst/anledning til å vaske håret?

Si meg, hvem tror du trenger tørrshampo i løpet av en bryllupsfest? Jeg har tydeligvis ganske rare venner og en rar familie. Ikke får vi behov for å hverken p.... med fremmede, bruke tørrshampo, eller dusje i løpet av kvelden. Vi er rare, vi.

Anonymous poster hash: aed59...882

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrshampo????

Javel, man stivpynter seg til bryllupsfest - men har ikke tid/lyst/anledning til å vaske håret?

Si meg, hvem tror du trenger tørrshampo i løpet av en bryllupsfest? Jeg har tydeligvis ganske rare venner og en rar familie. Ikke får vi behov for å hverken p.... med fremmede, bruke tørrshampo, eller dusje i løpet av kvelden. Vi er rare, vi.

Anonymous poster hash: aed59...882

Vet du hva tørrshampo er?

Anonymous poster hash: 86550...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kurv som står inne på toalettet altså.

Tenkte ha ha følgende: paracet, tamponger, plaster, kleenex, halsdrops, håndkrem, antibac....

Noen forslag?

Anonymous poster hash: a108f...11f

Sånt har man da alltid i vesken selv?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...