Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

Gjest John Doe

Her der det motsatt.

Kona mi ønsker at jeg skal pule en annen jente (og gjerne ta bilder/filme), for så å komme hjem til henne. Må jo si at tanken tenner meg.

Vi er trygge på hverandre og har snakket om dette mange ganger.

Så det gjenstår egentlig bare å sette det ut i praksis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest henry pikk

Jeg tror ikke disse ideene er med å styrke kjærligheten mellom to mennesker - snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann Nr. 2
Jeg tror ikke disse ideene er med å styrke kjærligheten mellom to mennesker - snarere tvert imot.

Var på fest med noen venner en gang, for ca. 2 år siden, ble med hjem til dem, og alkoholen tok litt overhånd. Og vi begge hadde sex med damen i huset. Dagen etterpå var vi alle litt flaue.

Så sier hun bare. Vi har da ikke gjort noe ulovlig. Ikke gjort noe bak ryggen på noen andre. Og alle har hatt det deilig.

Og før vi hadde pratet ferdig, hadde vi kastet klærne nok engang,

og hadde det koselig. Og siden har det fortsatt.

Deilig for meg siden jeg er single. Hot sex hver helg, og 2 menn for henne som varer lengre. Og mannen hennes som synes det bare er gøy å se meg ha sex med henne, og samtidig med han.

Bare vinnere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sigrid_*
Var på fest med noen venner en gang, for ca. 2 år siden, ble med hjem til dem, og alkoholen tok litt overhånd. Og vi begge hadde sex med damen i huset. Dagen etterpå var vi alle litt flaue.

Så sier hun bare. Vi har da ikke gjort noe ulovlig. Ikke gjort noe bak ryggen på noen andre. Og alle har hatt det deilig.

Og før vi hadde pratet ferdig, hadde vi kastet klærne nok engang,

og hadde det koselig. Og siden har det fortsatt.

Deilig for meg siden jeg er single. Hot sex hver helg, og 2 menn for henne som varer lengre. Og mannen hennes som synes det bare er gøy å se meg ha sex med henne, og samtidig med han.

Bare vinnere her.

"samtidig med han". ?? Explain please, eller bare jeg som misforstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Skorstein

Skal ærlig talt innrømme at jeg fikk ei lita halvstivert av tanken. Men da tenker jeg først og fremst å være "han gutten" som hun knuller. Vet ikke om det er så tennende å tenke på at karen slikker henne ut etterpå, men faen heller, morsomt er det :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sambo ser mig gärna med andra jenter, men inte med andre gutter.. Jag blir lite skuffet varje gång han tar upp det, men men. Det här är faktiskt rätt vanligt, det finns redan flera trådar om det här på KG. :) Att man vill se sin partner ha sex med någon annan behöver inte ha någonting med känslor och mängden kärlek att göra, en del tycker bara att det är sexigt. Så att man skulle älska någon mindre för att man vill se personen med någon annan behöver ju inte stämma.. Nu har jag bara skumläst svaren, men jag fick känslan av att några synes det är så.

Kanske är tanken på att kärestan är eftertraktad av andra människor eggande? Dessutom så blir det ju en porrig show med en människa man faktiskt tänder på, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa 22

Hei, jeg har gjort det. Lå med flere av typens venner. Han ble så kåt av å se på at jeg ble brukt.

Men lykken snudde fort da jeg ble gravid og ikke var sikker på hvem som var faren.

Da var jeg bare hora.

Er nå alene med ei lita jente med søvnproblem og gutta er som blåst bort.

Jeg har rotet det til i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har gjort det. Lå med flere av typens venner. Han ble så kåt av å se på at jeg ble brukt.

Men lykken snudde fort da jeg ble gravid og ikke var sikker på hvem som var faren.

Da var jeg bare hora.

Er nå alene med ei lita jente med søvnproblem og gutta er som blåst bort.

Jeg har rotet det til i livet.

I vår del av verden får vi veldig få barn. Det skyldes ikke at vi har så lite sex. Hvis du virkelig har opplevd det du skriver (og ikke bare er en puritaner som serverer en røverhistorie i håp om å skremme oss fra "umoralsk livsførsel") tror jeg vi kan slå fast at feilen ikke nødvendigvis var at du hadde sex med andre enn kjæresten, men at du ikke beskyttet deg.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå at en vil gjøre det i virkeligheten. Men i fantasien er alt "lovlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Kan ikke forstå at en vil gjøre det i virkeligheten. Men i fantasien er alt "lovlig".

Ekkel tråd ...langt utover mine grenser i hvertfall .Men tror ikke dette er " sunt " for sjelen ...

Tenk alle ekle tanker og spørsmål som kan virre i hodet etter en slik vågal , utenom det vanlige sexopplevelse med flere involvert ...grøsser ! Redsel for at noen skal utlevere de involverte , sladder osv Må jo bli et mareritt å gå å bekymre seg for hva de andre sier og gjør i ettertid ...noe man ikke har noen kontroll over . Må være helt forferdelig " mentalt " å ha gjordt noe så grense sprengende som dette in real life og tabubelagt - ja skamfult ! Er sikker på mange angrer seg i ettertid og ikke har det bra med seg selv .Glad min samvittighet er ren og uskyldig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storeslem
Ekkel tråd ...langt utover mine grenser i hvertfall .Men tror ikke dette er " sunt " for sjelen ...

Tenk alle ekle tanker og spørsmål som kan virre i hodet etter en slik vågal , utenom det vanlige sexopplevelse med flere involvert ...grøsser ! Redsel for at noen skal utlevere de involverte , sladder osv Må jo bli et mareritt å gå å bekymre seg for hva de andre sier og gjør i ettertid ...noe man ikke har noen kontroll over . Må være helt forferdelig " mentalt " å ha gjordt noe så grense sprengende som dette in real life og tabubelagt - ja skamfult ! Er sikker på mange angrer seg i ettertid og ikke har det bra med seg selv .Glad min samvittighet er ren og uskyldig ...

Er du redd for at noen skulle finne på å sladre om at du og/eller gullmusa di ikke er så uovertruffen likevel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Er du redd for at noen skulle finne på å sladre om at du og/eller gullmusa di ikke er så uovertruffen likevel? :fnise:

Nei - er mer bekymret for ryktet mitt som ville blitt hetende : HORE faktisk ! Er sikker på at om en jente er så j...dum å går med på å ha sex med 2 - flere menn , er hennes rykte i byen ødelagt for alltid ! Og hun gjør lurt i å flytte ifra hjembyen etterpå . Så alvorlige konsekvenser kan det få - om episoden plager denne jenta i ettertid .

Menn er noen råtne svin som gjerne vil ha sex og oppmuntrer jenter til det også - men snakker bare dritt om " samme jenta " etter de har fått knullet henne desverre ! Menns " sanne JEG " ! Finnes meget få menn som ikke ville " dømt " en jente på livstid nærmest og likt å ødelegge hennes rykte ved å snakke skitt om henne - om hun stilte opp på slikt ! Ganske sikkert . Sån sett er menn bare noen STORE SVIN helt uten moral og etikk ! - Så enhver jente som går med på slikt - er fryktelig naiv og dum , og skjønner ikke ettertids virkningene for henne selv eller mulige konsekvenser .Jente blir automatisk " offeret " i denne situasjonen . Er hun som blir baktalt . Neppe de " ekle guttene " som selv var med . Nei de SKRYTER nok uhemmet av hva de har gjordt til alt og alle ! Kjønnsrollemønstrene er fortsatt alltfor urettferdige og gammeldagse - til at kvinner kan bli med på slik type sex ...uten å ha ALT Å TAPE på det . Ingenting å vinne .

Skjønner ikke at noen blir med på slikt - ubegripelig korttenkte og tilbakestående må de være ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stian_*

Tror det er utrolig mange menn som vil at dama skal ligge med andre menn, mens de selv må være trofast mot kvinnen :):enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest womenwomen
Hvordan vite hvem som er faren til barnet? Uhell skjer jo på tross av prevensjon.

Husker man navnene på karene får man innkalle dem til DNA test , blir jo flaut da - hvis det er mange å innkalle : ) Husker man ikke - er det ikke så nøye hvem far er egentlig , finn på en du " ønsketenker " er mulig far og registrer han ...ha ha som faren . Mange historier om slikt .Skjer oftere enn vi tror .

Alternativ 3 - si dette skjedde i Danmark - på fertilitetsklinikk, så det er taushetsbelagt , så du aner ikke hvem far er .Så det er sterkt ønsket og du er i lykkelige omstendigheter : ) Alle tror deg .

Evt . en er ikke lovpålagt å avsløre faren , når man faktisjk ikke vet !

Må da være flaut å ikke ane hvem far er når man må reg. div farskap / hos lege osv - så hadde nok funnet en logisk forklaring jeg kunne leve med : ) Og fortelle ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen til dama
Husker man navnene på karene får man innkalle dem til DNA test , blir jo flaut da - hvis det er mange å innkalle : ) Husker man ikke - er det ikke så nøye hvem far er egentlig , finn på en du " ønsketenker " er mulig far og registrer han ...ha ha som faren . Mange historier om slikt .Skjer oftere enn vi tror .

Alternativ 3 - si dette skjedde i Danmark - på fertilitetsklinikk, så det er taushetsbelagt , så du aner ikke hvem far er .Så det er sterkt ønsket og du er i lykkelige omstendigheter : ) Alle tror deg .

Evt . en er ikke lovpålagt å avsløre faren , når man faktisjk ikke vet !

Må da være flaut å ikke ane hvem far er når man må reg. div farskap / hos lege osv - så hadde nok funnet en logisk forklaring jeg kunne leve med : ) Og fortelle ...he he

Kan ikke forstå at man bare skal se problemene i alt.

Man har da prevensjon, og flere hull på damen.

Bare ett gjør at hun kan bli gravid.

Har skaffet oss en mann til, som vi begge har utrolig koselig sex med. Han tømmer seg aldri i damen forfra uten kondom.

Den utløsningen deler damen og meg på, i og med at vi begge suger han til han kommer. Win-Win for begge. Og sperm-sprut i munnen, er også mer digg enn noen mann kan forestille seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

Er det her en slags fetisj eller?

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

OMG må bare si at du må være verdens heldigste jente. Hadde min kjære sagt det til meg så hadde jeg svart bring it on. Gjerne fler på en gang. Men nei, så heldig er nok ikke jeg gitt. Lykke til og gratulerer!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å lure på hvor alle dere mannfolka som vil være sammen om å fylle alle hull på ei dame har vært hele tiden. Fader at jeg har vært så prektig. Viste ikke at det fantes så mange gutter som likte dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...