Gå til innhold

Cameron Diaz begynner å bli gammel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så nettopp filmen "The Other Woman", og det slo meg plutselig at Cameron Diaz begynner å bli gammel. Altså, hun ser jo fortsatt veldig bra ut og alt, men ansiktet avslører at hun begynner å bli litt for gammel til å spille hovedrollen som en singel kvinne i begynnelsen av tredveårene i romantiske komedier. Googlet det, og var faktisk sjokkert over at hun kun var 41. Med standarden for kvinner i Hollywoodbransjer ser jo de fleste femtiåringer ut som om de skulle vært 30, men Cameron Diaz er av en eller annen grunn unntaket. Synes hun så betraktelig eldre ut enn medstjernen Leslie Mann, som er ett år eldre. Vet ikke om dette burde feires eller sørges.

Dette hører sikkert ikke hjemme noensteds, men jeg følte en bølge av tristhet da jeg plutselig innså at Cameron Diaz, som har underholdt meg gjennom mesteparten av tenårene og som jeg har stor respekt for, potensielt snart er for gammel til å spille hovedrollen i romantiske komedier. Er det noen andre som har sett filmen og hatt lignende tanker? Jeg mener ikke å være stygg (eller blåse liv i en feministisk tråd), men jeg lurer oppriktig på om skuespillerinnene når et punkt der de ikke lenger kvalifiserer for rollene de har basert karrieren sin på.



Anonymous poster hash: 5b4af...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cameron Diaz ser gammel ut?! Nei, den får du faktisk lenger ut på landet med. :hoho:

Botox eller ikke Botox er vel svaret her, for hun er vel omtrent den eneste som ikke har Botoxtryne i den gjengen der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint å se noen i Hollywood velge å eldes naturlig med stil, uten å sprøyte trynet med botox og annet dritt som flertallet gjør.

Anonymous poster hash: 248bf...61a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke akkurat Jennifer Aniston ser så mye yngre ut, f.eks. De eldes som alle andre, Hollywood eller ei.

Anonymous poster hash: 248bf...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameron Diaz ser fremdeles rå lekker ut. Men klart, man kan ikke spille en begynnende 30 åring for alltid. Men det finnes da single 40 åringer også, og jeg er ganske sikker på at jeg har sett flere romantiske komedier, der karakterene er litt eldre. Ser ingen grunn til at Cameron Diaz skal måtte slutte med romantiske komedier.



Anonymous poster hash: e2390...e17
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Nei, jeg synes hun ser strålende ut! Både i ansiktet og kroppen. Synes ikke aldringen vises noe særlig hos henne. Inkl. i den filmen, fantastisk at hun fortsatt har så stram og fin kropp til tross for alderen.

Jeg er veldig ung og har ikke like fin kropp som henne for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere som har sagt dette.

Typen min har truffet henne flere ganger og har poengtert at hun ikke ser bra ut. Husk da selvsagt at det er i tillegg STOR avstand mellom hvordan en skuespillerinne ser ut på skjermen (med lagvis sminke, rett belysning) og i virkeligheten.

Han er ikke noen alderssjåvinist og kan lett påpeke at andre kvinner i hennes bransje er vakre for alderen.

Cameron har selv uttalt i intervjuet at hun har dager der hun våkner, ser seg i speilet, og forbanner det livsstilen har gjort med huden hennes. Hun var en partyjente som yngre, samt mye i solen.

Hun eldes mindre bra ift. sine kolleger, botox eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det var veldig påfallende i akkurat den filmen. Kanskje det kan ha vært sminken? Jeg har i hvert fall aldri tenkt over det eller lagt merke til det før, men det slo meg plutselig brått når jeg så denne filmen. Jeg er en stor fan av Diaz og synes hun fortsatt ser aldeles nydelig ut, men jeg tenker bare at hun ikke lenger kan gå for å være 30. Som sagt, mener ikke å starte en krangel, men har noen andre sett filmen og reagert på det samme? Følte jeg fikk en slags sjokkreaksjon, da hun så hun som om hun kunne vært ti år eldre enn kjærlighetsinteressen, uten at jeg tror det var med viten og vilje fra produsentens side. Kroppen er det aldeles ikke noe galt med, kun ansiktet var markant forandret siden sist film jeg så henne i..?

Jennifer Aniston har jeg for øvrig aldri vært en fan av, og har ikke sett noen filmer av henne på flere år nå, så jeg kan ikke uttale meg. Men hun var vakker sist jeg så henne i noe :)



Anonymous poster hash: 5b4af...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det var veldig påfallende i akkurat den filmen. Kanskje det kan ha vært sminken? Jeg har i hvert fall aldri tenkt over det eller lagt merke til det før, men det slo meg plutselig brått når jeg så denne filmen. Jeg er en stor fan av Diaz og synes hun fortsatt ser aldeles nydelig ut, men jeg tenker bare at hun ikke lenger kan gå for å være 30. Som sagt, mener ikke å starte en krangel, men har noen andre sett filmen og reagert på det samme? Følte jeg fikk en slags sjokkreaksjon, da hun så hun som om hun kunne vært ti år eldre enn kjærlighetsinteressen, uten at jeg tror det var med viten og vilje fra produsentens side. Kroppen er det aldeles ikke noe galt med, kun ansiktet var markant forandret siden sist film jeg så henne i..?

Jennifer Aniston har jeg for øvrig aldri vært en fan av, og har ikke sett noen filmer av henne på flere år nå, så jeg kan ikke uttale meg. Men hun var vakker sist jeg så henne i noe :)

Anonymous poster hash: 5b4af...5c9

Nå har jeg ikke sett hele filmen, men trailer, enkelte scener og lest litt. Og slik jeg forstår det er det snakk om en mann som bedrar kona med en annen kvinne og deretter en tredje kvinne og de skal ha hevn.

Leslie Mann spiller kona, som er voksen, og Cameron spiller en karrierekvinne som også er voksen (jevnaldrende). Og Kate Upton spiller den purunge bikinibaben. Så slik jeg forstår det er det bevisst casting - Cameron og Leslie er begge rett over 40 og spiller antakelig karakterer i slutten av tredveårene.

Har sett endel Cameron filmer gjennom årene så var ikke noe brått sjokk, men det var vel rundt "Bad Teacher" at jeg så klart at hun var blitt eldre.

Som du sier er hun fortsatt vakker og det er tullete hva slags ulike standarder det er for kvinner og menn i media. Men jeg er helt enig i at hun ser noe gammel ut for alderen, sett i lys av hvilke ressurser Hollywoodstjerner har tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett hele filmen, men trailer, enkelte scener og lest litt. Og slik jeg forstår det er det snakk om en mann som bedrar kona med en annen kvinne og deretter en tredje kvinne og de skal ha hevn.

Leslie Mann spiller kona, som er voksen, og Cameron spiller en karrierekvinne som også er voksen (jevnaldrende). Og Kate Upton spiller den purunge bikinibaben. Så slik jeg forstår det er det bevisst casting - Cameron og Leslie er begge rett over 40 og spiller antakelig karakterer i slutten av tredveårene.

Har sett endel Cameron filmer gjennom årene så var ikke noe brått sjokk, men det var vel rundt "Bad Teacher" at jeg så klart at hun var blitt eldre.

Som du sier er hun fortsatt vakker og det er tullete hva slags ulike standarder det er for kvinner og menn i media. Men jeg er helt enig i at hun ser noe gammel ut for alderen, sett i lys av hvilke ressurser Hollywoodstjerner har tilgjengelig.

Jeg la ikke merke til det i Bad Teacher, men så det plutselig tydelig i "The Other Woman". For øvrig en bra film, men i min mening ser hun betydelig eldre ut enn Leslie Mann som spiller konen. Men vakker, det vil hun alltid være :) Håper på å se henne i mange filmer i fremtiden, men kanskje det er på tide med et rollebytte..? (Spille noe annet enn den 30-år gamle karrierekvinnen som ikke har hatt tid til kjærlighet før , osv.)

Anonymous poster hash: 5b4af...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til det i Bad Teacher, men så det plutselig tydelig i "The Other Woman". For øvrig en bra film, men i min mening ser hun betydelig eldre ut enn Leslie Mann som spiller konen. Men vakker, det vil hun alltid være :) Håper på å se henne i mange filmer i fremtiden, men kanskje det er på tide med et rollebytte..? (Spille noe annet enn den 30-år gamle karrierekvinnen som ikke har hatt tid til kjærlighet før , osv.)

Anonymous poster hash: 5b4af...5c9

Jeg synes rollene hun har hatt passer bra - de er alle ganske passende for henne. Hun er jo selv en tidligere partyjente som har prioritert jobb over en mann og blitt litt 'desperat' etter den rette med tiden. Hennes siste roller er karakterer som kanskje er rundt 37-38, og det kan hun jo spille som 41-åring, med den rette stylingen.

Generelt er det de unge, "love interest" rollene i Hollywood som betaler. Dvs. kvinnene ungjenter ser opp til og menn vil ha sex med. Etter det kan du få rolle som moren til den heite hovedkarakteren - en birolle som er litt mindre betalt.

Når du er Camerons alder er du litt midt imellom de to, ikke hot eller ung nok til å dra inn de store pengene, men ikke voksen nok til å spille moren til Olivia Wilde eller Scarlett Johansson.

Hun får jo likevel noen roller, og det er vel fordi mange liker henne og assosierer henne med morsomme komedier.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rollene hun har hatt passer bra - de er alle ganske passende for henne. Hun er jo selv en tidligere partyjente som har prioritert jobb over en mann og blitt litt 'desperat' etter den rette med tiden. Hennes siste roller er karakterer som kanskje er rundt 37-38, og det kan hun jo spille som 41-åring, med den rette stylingen.

Generelt er det de unge, "love interest" rollene i Hollywood som betaler. Dvs. kvinnene ungjenter ser opp til og menn vil ha sex med. Etter det kan du få rolle som moren til den heite hovedkarakteren - en birolle som er litt mindre betalt.

Når du er Camerons alder er du litt midt imellom de to, ikke hot eller ung nok til å dra inn de store pengene, men ikke voksen nok til å spille moren til Olivia Wilde eller Scarlett Johansson.

Hun får jo likevel noen roller, og det er vel fordi mange liker henne og assosierer henne med morsomme komedier.

Utmerket poeng. Bøyer meg i støvet, egentlig kun fordi jeg fant litt støtte. Jeg har som sagt aldri ment at hun er stygg for noen roller, bare at det nærmer seg tiden for å pensjonere seg fra visse karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo litt om bransjen i Hollywood når vi sitter her og diskuterer at Cameron Diaz ser gammel ut. Gud forby at årene skal synes litt. Som sagt, sikkert mange som hadde sett ut som henne hvis de ikke hadde vært gjennom samlebåndet hos plastikkbransjen. Har ikke noe imot plastiske operasjoner generelt, det er når det blir såpass dagligdags og i så stor grad.

(Edit.)Finnes omtrent ikke et fjes som man ikke kan se at har har mange injeksjoner på Amerikansk tv. Ikke rart at en med litt mer rynker da står ut.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. :P Har sett mange 30åringer her til lands som jeg fint kunne ta for å være over 40- til og med nærmere 50 fordi de har ødelagt huden sin med for mye sol, røyk og alkohol.

Anonymous poster hash: 08289...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...