Gå til innhold

Vi som ser The Bachelorette (Andi) på FEM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en annen tråd om henne her på forumet, men der følges det amerikanske sendeskjema.

Det begynte på norsk TV, kanalen FEM, i dag :)

Så hva syns dere?



Anonymous poster hash: 3a6c0...0ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tenkt å følge med, men fikk med meg episoden idag :)

Synes alltid så synd på de som er hovedpersonen, fått med meg at det blir fort konkurranse mellom frierne- noen ganger så viktig å gå videre at fokuset ikke er på ungkaren/damen, men selve konkurransen mellom deltagerne.

Uansett, idag syntes jeg lampefyren og "inntrengeren" ble pinlig . Alltid noe rart som dukker opp første kvelden. Synging, diagnosering og kjekssmaking mm, haha gøy bakgrunnsunderholdning for min del ikveld :hoho:

Husker ingen navn, og ingen som var direkte drittsekker. Er ikke det skjeldent da?

Også han som ble så flau over å ryke... Flauere at han sa det høyt, og måtte ta ut ferie når han kom hjem pga det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mest sjokkert over han som sto utenfor Chris var med på forrige bachelorette og pad, han er jo direkte syk og stressa. Skjønner godt at han ble rett og slett stoppet av produsentene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se den første episoden noe sted? Gikk glipp av den.

Anonymous poster hash: 54932...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være livredd for denne typen tråder fordi folk spoiler så lett!

Jeg husker ikke så mye av han inntrenger-Crhis fra Emily sin sesong, jeg syns bare han så kjent ut. Hva gjorde han der, ble han intens med henne også? Tør ikke google NOE fra denne sesongen i tilfelle det står hvem som vinner.

Også så trist med han som døde, lurer på hvordan, siden de starta hele sesongen med å nevne det.

Syns ellers det var få som var kjekke. Mange så litt rare ut, egentlig. Men så ser jeg mest på Andi, da! :nigo:

Trodde det er reprise en dag seint på kvelden, men etter å ha sjekka det ut virker det ikke sånn, så du får laste den ned eller noe. Ellers er ikke den første så spennende, syns jeg, bedre etter hvert når man kan holde folka fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noen døde? Fikk ikke med meg.

Eric dør.

Anonymous poster hash: 811cb...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eric hill dør i en fjell-ulykke.

Til dere andre: IKKE søk opp på "Andi Dorfman" på google. Da kommer navnet på vinneren opp med en gang. :P Jeg har sett alle episodene på nettet, og er fornøyd med sesongen.



Anonymous poster hash: 4113c...1cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å følge med. The Bachelor/-ette er min guilty pleasure:)

Men hvor mange ganger sa egentlig Andi y'all (you all) i løpet av første episode??! Ser for meg at det kommer til å irritere meg grenseløst fremover;)

Anonymous poster hash: 42e43...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også guttene ikke var særlig kjekke i starten. Men det kommer seg :) Jeg har sett alle episodene. Men skal ikke avsløre noe :) Gled dere til fortsettelsen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legene var bare ekkel, bra han forsvant.

Anonymous poster hash: de82f...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andi minner litt om meg selv... Ikke så velreist, men ønsker å reise, hun er advokat, jeg studerer for å bli det, hun er ganske lik meg i personlighet. Hun har noen dårligere erfaringer fra tidligere forhold og ønsker å velge annerledes nå - sånn som meg.

Jeg syns den første episoden var bra. Gleder meg til fortsettelsen.. Når er neste episode forresten? :-)



Anonymous poster hash: 3a6c0...0ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de langhåra gutta som gikk videre?!

Synes alltid det er rart så fort frierne får følelser. Tror mange blir revet med av settingen og konseptet. Er vel også et snev av konkurranse mellom gutta. Mye kompetetive amerikanere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av de langhåra gutta som gikk videre?!

Synes alltid det er rart så fort frierne får følelser. Tror mange blir revet med av settingen og konseptet. Er vel også et snev av konkurranse mellom gutta. Mye kompetetive amerikanere!

Det var vel to blonde langhåra gutter som ble sendt hjem i alle fall. Skjønner Andi godt.

Han blonde legen virket superklein... Starter med verdens eldste, pinligste spøk. Virket som en nerd, som tror at siden han er blitt lege må jo damene bare line seg opp.

Han andre blonde fikk jeg ikke med meg like mye om, men han virket litt stakkarslig han også. I tillegg er det jo veldig lite pent å ha langt hår når det begynner å bli tynt foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg endelig sett første episode. Synes det er vanskelig å feste seg ved noen spesiell så tidlig. Men jaggu, der var han Chris igjen. Skal han bryte seg inn i hver eneste bachelorette-sesong..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der var CRAIG ute. Først så driter han seg ut med å drikke seg overstadig og når han skal rydde opp så kliner han til med en rølpesang istedenfor å "ta en prat" så da er det selvsagt rett ut døra med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Craig som røk? Opptaket mitt stoppa da det var en 7-8 roser igjen. Aaaaarg.

Var det han som hadde første daten med helikopter som dør i en ulykke?

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...