Gå til innhold

Til dere som elsker Frustrerte fruer. Gi meg tips :)


Lulilelu

Anbefalte innlegg

De sier at Pretty Little Liars er ungdomsversjonen av Frustrerte Fruer. Jeg elsker begge seriene! Synes Frustrerte Fruer sluttet veldig brått... Og jeg savner Gabbi.

Den ser jeg på men er ikke helt enig i at de er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hart of Dixie (småbydrama med humor)

Cougar Town (drama og humor)

Hart of Dixie har jeg prøvd men bare får meg ikke til å like den. Couger Town blir helt feil for min del. Den er alt for "komedie" og falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devious Maids hele veien! Jeg er akkurat som deg, og ble utrooolig glad da denne fantastiske serien dukket opp! Den har krim, komedie, romanse, skandaler, spenning, hemmeligheter...alt! :)

Anonymous poster hash: 8d097...6a0

Den ser jeg på selvfølgelig :) Det er samme skaperen som fruene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Sex and the city er nøyaktig den typen jeg ser etter, men har allerede sett hele serien flere ganger :)

De andre er ikke min type. Ugly betty har ikke noe med familie å gjøre og One three hill er for VGS og drama.

Har du sjekka ut Army wives som ble anbefalt i det innlegget du siterte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Devious Maids er fra samme fyren som laget Desperate Housewives. Det merkes, for DM har et par elementer som minner mye om DH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke det samme, men Dirty, sexy money, Judging Amy, Gilmore girls, Providence, House of lies, Mistresses UK, Orphan black, Pan am, Witches of east end, Secret diary of a call girl, Lipstick jungle, Summerland, united states of Tara, Carrie diaries kan være noe å vurdere.

Anonymous poster hash: eadbe...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hart of Dixie har jeg prøvd men bare får meg ikke til å like den. Couger Town blir helt feil for min del. Den er alt for "komedie" og falsk.

Ok. Sleit med Hart of Dixie i starten jeg også. Men, likte den bedre etter noen episoder. Har sett maaange serier, men kan dessverre ikke komme på noen nå som kan sammenliknes med DH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvillken av de, den gamle eller nye?

Hmm, antar den nye? Kun sett den, kom nettopp en ny sesong i USA (nr2). Jo, må være den nye, tviler på at det finnes noen nyere enn dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Some nevnt :Devious maids og mistresses.

Synes sesong 2 av mistresses har vært kjedelig sålangt.men mulig det bygger seg opp etter sist episode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devious Maids hele veien! Jeg er akkurat som deg, og ble utrooolig glad da denne fantastiske serien dukket opp! Den har krim, komedie, romanse, skandaler, spenning, hemmeligheter...alt! :)

Anonymous poster hash: 8d097...6a0

Hvor kan man se den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brothers & Sisters!

Ja, den synes også jeg er kjempebra! :)

Anonymous poster hash: daeea...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Longoria er vell producer for Devious Maids? Den serien er ihvertfall slående lik FF. Og Mistresses er veldig bra, den er mer virkelighets nær enn Devious maids:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn så fikk jeg lyst til å nevne Ghost Whisperer.. høres kanskje ut som en fæl serie for de som ikke har sett den men den er ganske fin og inneholder, som TS etterlyser, en "bra sammensetting av komedie og drama som handler om kjærlighet, venner, familie og barn."

Men kan bli ganske trist av den noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke det samme, men Dirty, sexy money, Judging Amy, Gilmore girls, Providence, House of lies, Mistresses UK, Orphan black, Pan am, Witches of east end, Secret diary of a call girl, Lipstick jungle, Summerland, united states of Tara, Carrie diaries kan være noe å vurdere.

Anonymous poster hash: eadbe...891

Jeg skal sjekke ut de litt nærmere. Noen av de ser lovende ut :) Men jeg er ikke begeistret for de de som som blir kansellert etter sesong 2.

Endret av Lulilelu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så fikk jeg lyst til å nevne Ghost Whisperer.. høres kanskje ut som en fæl serie for de som ikke har sett den men den er ganske fin og inneholder, som TS etterlyser, en "bra sammensetting av komedie og drama som handler om kjærlighet, venner, familie og barn."

Men kan bli ganske trist av den noen ganger.

Ja jeg ser hva du mener :) Jeg liker Ghost Whispers selv om jeg bare sett en episode her og der, men problemet er at tv tid er ofte alene etter solen har gått ned: Spøkelser gjør det ikke lettere å sove :P Men det kan være aktuellt på dagtid så lenge jeg avslutter med noe mer morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du MÅ se Gilmoregirls! 7 sesonger og alle er sinnsykt bra:-) har sikkert sett den 20 ganger. The O.C er også en litt "voksnere" ungdomsserie som handler om rik familie i California. Ellers er den engelske serien Footballers wives veldig lignende DH bare at dette handler om rike "wags" og drittsekker av noen fotballspillere:-D utrolig kjekk serie!:-)

Anonymous poster hash: 76e29...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ se Gilmoregirls! 7 sesonger og alle er sinnsykt bra:-) har sikkert sett den 20 ganger. The O.C er også en litt "voksnere" ungdomsserie som handler om rik familie i California. Ellers er den engelske serien Footballers wives veldig lignende DH bare at dette handler om rike "wags" og drittsekker av noen fotballspillere:-D utrolig kjekk serie!:-)

Anonymous poster hash: 76e29...660

Gilmoregirls liker jeg absolutt ikke. The O.C er heller ikke noe for meg. Footballers wives syns jeg ikke virker litt lik DH i følge trailere og ikke er selve temaet av serien det jeg liker heller. Man takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The client list !!

Har sett :) Veldig bra serie men ikke helt det er jeg er ute etter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...