Gå til innhold

The Bachelorette 2014!


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Gjest iGirl

Da har jeg endelig fått sett første episode. Mange fine gutter! Også Chris da.. Må han prøve seg på alle???

Han virker en smuule despo ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han virker en smuule despo ja.

Har han ikke dukket opp på den måten en gang før og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Har han ikke dukket opp på den måten en gang før og?

Joda med hun whatshername .. brunetta som jobba i begravelsesbyrå hvis jeg husker riktig (?) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det starta? Kult. Ser alltid på, men irriterer meg alltid. Sykt lange episoder også, så jeg må irritere meg så lenge av gangen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det starta? Kult. Ser alltid på, men irriterer meg alltid. Sykt lange episoder også, så jeg må irritere meg så lenge av gangen! ;)

Ja startet 19.mai :) Denne første episoden varte bare i 1 time og 4 min.. Før har det jo vært 2 timer og 25 min elns! Men de hadde ikke tatt med sånn presentasjon av noen av gutta.. Så kutta vel ned på tiden. Men jeg liker det er lange episoder jeg. Kan bli litt lenge på slutten da når det bare er noen få igjen og det blir myye snakking på dater osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja startet 19.mai :) Denne første episoden varte bare i 1 time og 4 min.. Før har det jo vært 2 timer og 25 min elns! Men de hadde ikke tatt med sånn presentasjon av noen av gutta.. Så kutta vel ned på tiden. Men jeg liker det er lange episoder jeg. Kan bli litt lenge på slutten da når det bare er noen få igjen og det blir myye snakking på dater osv.

Ja, det har vært sykt lange episoder! Jeg liker det, og misliker det;) Av og til haler de ting sånn ut, og så skal de gå gjennom alt som skal skje etter pausen, før pausen, og etterpå skal de gå gjennom alt som har skjedd. Typisk amerikansk reality, da. Men mange rare karakterer. Blir morsomt å se Andi i den rollen, hun virker ganske bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, så pinlig med han personlige treneren som kom "dyttende" inn på limoen! America, ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Sitter og ser på andre episode, Eric er jo sååå søt. Og det var jo han som døde før klippingen var ferdig, ikke sant? :sukk:



Anonymous poster hash: 942aa...304
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Eric såå godt! Så synd han døde :'( Ellers liker jeg Chris, Marcus og hmm..Tasos virker og som en søt fyr :) Mange kjekke karer der, ble ikke imonert første episoden men etter denne så fikl jeg et annet syn på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Andi veldig godt. Eric virker såå bra! Veldig trist at han døde. Ingen andre av gutta som skiller seg ut for meg enda.



Anonymous poster hash: 1baaa...c14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Marcus når langt, så lenge han ikke blir for reservert. Han virker utrolig søt, empatisk og skikkelig. Også er han jo drop dead gorgeous!

Ellers må jeg si at jeg liker veldig godt han eks-baseball spilleren. Og han hårstylisten eller hva det var han er for noe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og synd han brannmannen ikke kom videre idag! Ville gjerne se mer av han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Marcus når langt, så lenge han ikke blir for reservert. Han virker utrolig søt, empatisk og skikkelig. Også er han jo drop dead gorgeous!

Ellers må jeg si at jeg liker veldig godt han eks-baseball spilleren. Og han hårstylisten eller hva det var han er for noe :P

Ja han Marcus var fin å se på :rodmer: Får håpe han ikke viser seg å være en bad guy for han virket snill og god :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør Eric under innspillingen forresten? Er det derfor Andi virker helt knust senere i sesongen? Der hun begynner å ta av seg mikrofonen osv? Eller det noe annet mon tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Dør Eric under innspillingen forresten? Er det derfor Andi virker helt knust senere i sesongen? Der hun begynner å ta av seg mikrofonen osv? Eller det noe annet mon tro? :klo:

Jeg forsto det slik at han dør etter at han er sent hjem. Men om innspillingen var ferdig da, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsto det slik at han dør etter at han er sent hjem. Men om innspillingen var ferdig da, det vet jeg ikke.

Åh, okei :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode ute :danse:

Er det den 3. episoden? Jeg har ikke sett noen av dem enda, ligger alle ute no sted eller er det for seint?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...