Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett nok skrekkfilmer og serier til at jeg bare ventet på at ho skulle blunke eller noe jeg :P

Det tenkte faktisk jeg på også, siden de absolutt skulle filme nærmere og nærmere øynene hennes. Men de var vel bare stolte av spesialeffektene sine og ville briefe litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som ble livredd når de zoomet sånn inn på liket? Greit nok at jeg så episoden om natten, men her har de vært for flink med sminken, så jeg klarte ikke å se på det :P

Haha, jeg pleide å se de verste horrorfilmene før, og ble aldri redd, men syns av en eller annen grunn Pll er kjempe skummelt til tider, haha

Anonymous poster hash: 080d1...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte faktisk jeg på også, siden de absolutt skulle filme nærmere og nærmere øynene hennes. Men de var vel bare stolte av spesialeffektene sine og ville briefe litt :P

Ble faktisk litt skuffa når det ikke skjedde, dels fordi jeg elsker å skvette og dels fordi jeg kommer til å savne Mona utrolig nok. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Ezra A? og er Alison i livet eller er det tvillingen hennes?

Er bare på slutten av seson 4 enda.. har ikke noe i mot spoiers :)



Anonymous poster hash: f95f9...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er Ezra A? og er Alison i livet eller er det tvillingen hennes?

Er bare på slutten av seson 4 enda.. har ikke noe i mot spoiers :)

Anonymous poster hash: f95f9...775

Det vet vi vel ingenting om såvidt jeg har fått med meg. Det du ikke vet i sesong 4 vet du ikke i sesong 5 heller :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ble ikke Toby ferdig med politiskolen veldig fort? Det var jo bare et par episoder fra han bestemte seg for å bli politi til skoleavslutningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke Toby ferdig med politiskolen veldig fort? Det var jo bare et par episoder fra han bestemte seg for å bli politi til skoleavslutningen.

Det reagerte jeg også på. Jentene blir aldrifrdig på skolen, men han blir politi på et par dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Det reagerte jeg også på. Jentene blir aldrifrdig på skolen, men han blir politi på et par dager.

Haha, ja. Er ikke mye logikk i serien tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med babyen til Mellissa ? Var hun ikke høygravid?



Anonymous poster hash: f95f9...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med babyen til Mellissa ? Var hun ikke høygravid?

Anonymous poster hash: f95f9...775

Var ikke det bare fake da? Enten det eller så mista ho det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dere har sett denne: http://prettylittleliarsblog.blogg.no/a.html

Jeg så også på serien jevnt over hver episode de første sesongene, men gikk så lei av alt tullet og at det aldr i ble noe svar på noenting.

Så jeg fant den bloggen og nå hender det at jeg går innom der bare for å få med meg siste nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år.. men MÅ bare se på dette.. Syntes også det dras veldig ut.. Men det er jo nettopp slik de holder på seerne da.. Så nettopp slutten av pilot episoden igjen. Etter begravelsen til "Alison" får jo alle første felles melding som det står. <I'm still here bitches, and i know everything.. A.> Må være kjærringa sjøl som er A! Hun visste det ikke var henne selv de begravde.. Uansett.. jeg er PLL avhengig... 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på at Aria (eller mora?) er A, etter å ha lest forskjellige teorier. Men jeg har ikke tenkt å se flere episoder, får bare vente til det blir ferdig. Synes det blir for dumt med flere A'er og gudene vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble faktisk litt skuffa når det ikke skjedde, dels fordi jeg elsker å skvette og dels fordi jeg kommer til å savne Mona utrolig nok. :fnise:

Janelle Parish er fortsatt series regular, så Mona dukker nok fortsatt opp. Kanskje det er henne som har en tvilling! Eller det blir masse flashbacks. Eller kanskje Mona ikke er død. Har jo skjedd før at folk har stått opp fra de døde i den serien :P

Anonymous poster hash: cdf92...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janelle Parish er fortsatt series regular, så Mona dukker nok fortsatt opp. Kanskje det er henne som har en tvilling! Eller det blir masse flashbacks. Eller kanskje Mona ikke er død. Har jo skjedd før at folk har stått opp fra de døde i den serien :P

Anonymous poster hash: cdf92...e69

Hun skal være med i en del flashbacks. Leste et intervju med henne ang Monas død og rollen videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal være med i en del flashbacks. Leste et intervju med henne ang Monas død og rollen videre

Ja, vi får vente og se :) tror ikke akkurat de hadde fortalt at Mona er den med tvillingen hvis det er casen uansett :P

Anonymous poster hash: cdf92...e69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper ikke moren til Aria er A. Hun er jo så god og snill ;)

Det er vel det som i tilfelle er hennes skalkeskjul. Det er vel også ofte sånn at den man mistenker minst er den som er skyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke Toby ferdig med politiskolen veldig fort? Det var jo bare et par episoder fra han bestemte seg for å bli politi til skoleavslutningen.

Så vidt jeg vet er politi"utdanningen" i USA veldig kort - 3 mnd. Og tre mnd kan det vel ha gått, eller?

Og til deg som ikke husket hva som skjedde med magen til Melissa...hun mistet barnet rundt tiden Ian døde, og klarte ikke si noe, så hun faket gravid i noen mnd.

Jeg tror det er bedre å se serien som jeg har sett den nå, alle 5 sesongene i løpet av noen få uker ;) Hater å gå og vente på nye episoder! ...og det er ikke ferdig før i 2017?? Seriously?

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror det er Aria da..da holder jeg heller en knapp på Emily! Jeg hadde håpet det skulle være noe mer muffens med Ezra...likte han som mørk og "skummel"!

Men jeg er temmelig sikker på at vi ikke får vite hvem A er før aller siste episode i siste sesong. Det gir jo ingen mening å røpe det tidligere, når det er hele plottet med serien.

Anonymous poster hash: c8034...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...