Gå til innhold

American Horror Story: Asylum


Gjest marianne4388

Anbefalte innlegg

Holder på å se den nå, skal det virkelig blinke så mye? Dårlig forklart, men bildene blir liksom kuttet. Har sett 2 min og 30 sekunder, og lurer på om jeg ser en dårlig kopi eller noe. For dette var grusomt irriterende

Dårlig redigering, eller skal det forestille en stilig effekt?

Edit: Byttet spiller, da gikk det bedre. Phew

Hva synes du så langt?

Anonym poster: 6d77a70b7da22db7a448742c70dccaf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvorfor Jessica Lange og Evan Peters er med i både sesong 1 og 2, i to forskjellige roller? Eller skal Kit og sister Jude ha en tilknytning til sesong 1, som jeg ikke har fått med meg ennå?

Anonym poster: abf4df51d3011fe616e7d445dd5d57e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Noen som vet hvorfor Jessica Lange og Evan Peters er med i både sesong 1 og 2, i to forskjellige roller? Eller skal Kit og sister Jude ha en tilknytning til sesong 1, som jeg ikke har fått med meg ennå?

Anonym poster: abf4df51d3011fe616e7d445dd5d57e2

Sesong 1 og sesong 2 har ingenting med hverandre å gjøre, men mange av karakterene er med videre, og sånn skal det være i sesongene som kommer også.

Jeg elsket sesong 1, og foreløpig liker jeg sesong 2 også.

Det er artig hvordan hjerner som kan lage noe så up-beat og boblende som Glee også kan lage noe som er så mørkt og forstyrret. Jeg liker det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne4388

Så, er han legen Bloody face?

Var litt vanskelig å se, men det så ut som det var noen flådde fjes eller noe på de siste bildene hun hore dama i nonnedrakt så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Det virker plausibelt, han er skikkelig ekkel han legen da!

Likte the Exorcist-referansene i forrige episode, gøy når de henter fra klassikerne (innenfor visse grenser såklart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blah blah

Ja det virker som at legen er den morderen ja.

Tror også at det ikke var aliens/ufo, men noe annet som sikkert kommer frem senere i sesongen. Kan kanskje ha noe med de skapningene som legen har "laget"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne4388

De som lager serien har allerede sagt at det er aliens. Det kommer visst også nazister...

Men for all del, de kan jo likevel ha en twist som gjør at det vi tror er aliens, ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest strykebrett

Spennende å få se skapningene i skogen i forrige episode, håper rømlingene kommer seg ut derfra. Ser ut som det kan ha vært noe doktoren har laget ja. Jeg tror kanskje det klikker helt for doktoren etter at hun nymfomane dama lo av han, så ut som han tok det ganske tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Regner med at de var nødt til å modifisere seg i ses. 2, at der rett og slett ble litt for heftig for amerikanerne den første. Bare en antakelse da jeg synes den var mye mer skummel selv, og passet meg egentlig godt at 2 var litt mildere. :P

Jeg hadde litt dårlig tid helt på slutten av siste episode (s.2), og forstod ikke helt slutten med Lana. Noen som ønsker å forklare for meg? Ellers må jeg bare se det igjen.

Noen som vet når s.3 kommer på Netflix (am)?

Anonymous poster hash: 8aaa5...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digget sesong en, sesong to var grei. tredje sesong gadd jeg ikke se ferdig engang... Håper sesong fire blir bra, gleder meg til å se:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KeyserSoze

Synes det ble bedre og bedre jeg. 2 sesong var bedre enn 1 iallefall. Og likte veldig godt sesong 3 også. Gleeeeder meg til sirkus inspirert horror neste :D

Endret av KeyserSoze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når sesong 4 kommer? Klarer nesten ikke vente!

8. oktober ifølge imdb.

Anonymous poster hash: f0138...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...