Gå til innhold

American Horror Story: Asylum


Gjest marianne4388

Anbefalte innlegg

Gjest marianne4388

Noen andre som er klare for sesong 2 av American Horror Story? :)

Jeg er hvertfall veldig spent! Og skeptisk til Adam Levine....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marianne4388

Men jeg kjenner samtidig at jeg ikke burde ha for høye forhåpninger

Det tenkte jeg også, men traileren så lovende ut! Og sånne asyl psyker meg alltid ut i skrekkfilmer, så det kan bli interessant hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Henger meg på her, gleder meg veldig mye. Det visuelle ser jo helt vilt bra ut i de trailerne som er lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest marianne4388

Noen flere som har sett 1 episoden og hva syns dere?

For min del kunne det vært litt skumlere og de kunne droppet alien historien. Men ellers er jeg klar for neste episode! Lurer på hva de mater ute i skogen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Så den nå nettopp. Jeg syns også det var teit med det romvesen-greiene, men ellers så ser det bra ut. Introen var kjempeekkel, akkurat som i forrige sesong!

Tipper på at det som er i skogen kanskje er noen slags vanskapninger som doktoern har lagd. Hund og menneske sydd sammen eller noe slikt. Litt som den ekle hvite babymonstertingeni sesong 1. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blah blah

Ble ganske skuffa over første episode. Ikke noe spennende eller skummel, ganske platt egentlig.

Til og med introen var dårligere. Ja bortsett fra den englestatuen som plutselig smiler, den var litt tøff.

Kommet vel til å se sesongen da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg led meg gjennom S01E01, men det var bare en helt vanlig såpe. Ikke noe spennende. Ingenting som fenger for min del. Vil jeg se såpe så ser jeg på HC. Og jeg ser ikke på HC.

For all del, sikkert noe som faller i smak for mange andre, det er jo mange millioner som ser på HC ellers, men for meg var det ikke noe som fenger.

Anonym poster: 6d77a70b7da22db7a448742c70dccaf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...vanlig såpe??

Trått. Lite som skjer. Bare en masse prating. Joa, den har en kort begynnelse som gjør at man lurer på hva som skjer videre. Så skjer det ingenting videre. Bortsett fra en masse prat. Sukk...

Anonym poster: 6d77a70b7da22db7a448742c70dccaf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se den nå, skal det virkelig blinke så mye? Dårlig forklart, men bildene blir liksom kuttet. Har sett 2 min og 30 sekunder, og lurer på om jeg ser en dårlig kopi eller noe. For dette var grusomt irriterende

Dårlig redigering, eller skal det forestille en stilig effekt?

Edit: Byttet spiller, da gikk det bedre. Phew

Endret av MalloryK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...