Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor viste de ikke Edie? :klo:

Hun som spiller Edie har saksøkt marc cherry, så trur nok det er derfor ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

Jeg tenker at det med den boksen til hun nye dama ikke nødvendigvis betyr noe comeback, er ikke det litt for likt historien til Mary Alice? Det var vel noe greier med en boks eller kiste de hadde gjemt under garasjen, var det ikke? (Vennligst korriger meg de som husker bedre, altså! :))

det var en kiste, de hadde gravd den ned under svømmebassenget i hagen tror jeg. inni lå moren til "sønnen" deres, som de hadde drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å heng dere så opp i den nye jenta med boksen i siste episode. De viste henne bare for at vi skulle se at livet går videre i Wisteria Lane med alle hemmeligheter, intriger og diverse.

Ikke så vanskelig å skjønne;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å heng dere så opp i den nye jenta med boksen i siste episode. De viste henne bare for at vi skulle se at livet går videre i Wisteria Lane med alle hemmeligheter, intriger og diverse.

Ikke så vanskelig å skjønne;)

Kan være ønsketenkning vel :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over. Trist, samtidig som det var veldig riktig. Serier kan ikke holde på i evigheter, og DH hadde absolutt tapt seg de siste par sesongene. Jeg synes slutten var verdig og jeg gråt meg selvfølgelig gjennom hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hvorfor det?

Hun hadde fått dårligere lønn en veldig mange andre i serien, og jeg trur han prøvde seg på henne også. De ble hvertfall uvenner og skrev henne ut av serien selvom hun skulle være med i flere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde fått dårligere lønn en veldig mange andre i serien, og jeg trur han prøvde seg på henne også. De ble hvertfall uvenner og skrev henne ut av serien selvom hun skulle være med i flere sesonger.

Hæ? Er ikke han homofil, da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

æææææ :bond: søren at jeg klikka inn på denne tråden.

Det er jo fortsatt 2 episoder igjen, har dere lastet den ned?

Vi følger med 'i USA'. De fleste streamer vel, vil jeg tro. Noen laster kanskje ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok avslutningen er laget for å vise at livet går videre i gata, og alle har hemmeligheter.

I tillegg åpner avslutningen for en evt. spin-offserie, som ofte dukker opp i kjølvannet av slike serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Marc Cherry prøvde seg nok ikke på Nicolette Sheridan, siden han er homofil, men hun påsto at han slo henne flere ganger.

Og det ble vel ikke sagt at de aldri mer hadde kontakt, men at de aldri mer tok seg tid til flere pokerkvelder o.l.. Altså at ALLE ikke var samlet mer. Ble ikke sagt at ingen noensinne møttes mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Og det ble vel ikke sagt at de aldri mer hadde kontakt, men at de aldri mer tok seg tid til flere pokerkvelder o.l.. Altså at ALLE ikke var samlet mer. Ble ikke sagt at ingen noensinne møttes mer.

Ja, det var dette jeg oppfattet også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gammel West Wing fan var den nesten vondt å se "Mrs Landingham" dø enda en gang. Men ok serie slutt. Ikke mye forandret seg fra første episode til siste. Likte Lynette og Gabrielle, Bree var ok, Susan var en pest og en plage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

jeg syns det var en kjempefin avslutning jeg :rodmer:

Lynette og Bree har alltid vært mine favoritter mens Susan alltid har irritert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:trist:

Hele avslutningen fikk så mye større betydning nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg vil Kathryn Joosten alltid være Mrs Landingham fra The West Wing. Hun var fantastisk, ga liv til mange mindre, betydningsfulle roller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor få tak i Bree sine kjoler?

Åh jeg elsker alle kjolene til Bree?

Tips til nettsider hvor de selger noenlunde like kjoler?

Anonym poster: 1ff226d2cff4e29aa5ccd23766c88399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...