Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

http://stalkerbekjennelser.blogg.no/

Ble tipset om denne bloggen av en venninne, og jeg synes den var sinnsykt ekkel.

Han forfølger åpenbart en kvinne (som visstnok er artist), og argumenterer for at stalking er den sanneste formen for kjærlighet, mye sunnere enn sjekking osv. Synes det høres helt twisted ut, og han har i tillegg lagt ut en guide for hvordan du kan ta deg inn i leiligheten til de du beundrer. DRØYT.

Jeg hadde en stalker en gang som sendte meg pakker på døren og ringte meg på upassende tidspunkter, og han gav seg ikke før jeg truet med politianmeldelse. Hvem er denne kvinnen? Føler noen burde tipse henne eller noe, jeg ble rimelig satt ut ihvertfall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, så lenge en stalker er pen nok er det visst helt greit. Bare tenk på Edward Cullen, den Twilight-stalkeren som sniker seg inn i huset til jenta når hun sover. :haar:

Og dette er tenåringenes våte drøm. Huff.

Er ikke rart at folk tror stalkig er en form for kjærlighet da vel, når de ser på slikt søppel.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tipset om denne bloggen av en venninne, og jeg synes den var sinnsykt ekkel.

Hvorfor er den ekkel? Hva er det verste som kan skje? Hun gjør jo ikke noe ufrivillig, det er jo bare et forsøk på å vekke hennes interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes sånne stalker oppførsel er veldig ubehagelig,jeg har opplevd å stå i gangen i leiligheten mens han prøvde å komme seg inn med å dirke opp låsen,ringe på tlf,meldinger,møte opp på jobben osv. jeg tørr ikke bo i 1.etasje lengre etter den fyren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er den ekkel? Hva er det verste som kan skje? Hun gjør jo ikke noe ufrivillig, det er jo bare et forsøk på å vekke hennes interesse.

Det verste som kan skje? At hun eller en eller flere av hennes nærmeste blir drept av denne mannen. Stalkere er ikke akkurat kjent for å takle avvisning på en bra måte.

Er ikke 100 % sikker på at bloggen ikke er laget for å skape blest om denne 'artisten' dog.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg er litt forstyrret av de likegyldige holdningene deres også, bevisste holdninger er med på å skape verden rundt oss hele tiden. Hvis sånt er greit, j.f Twilight referansen vil vi jo risikere å dyrke frem mannlige psykopater.

HVA som er ekkelt? Altså, hvis du leser bloggen, er det bare noen undertoner der som gir meg skikkelig creeps. Han toucher liksom hele tiden innom at han har gjort ting han ikke er stolt av og begrepet hans om kjærlighet er bare for nærme psycho-babble og veldig villfaren retorikk, synes jeg. Hvis jeg hadde vært denne damen, eller artisten whatnot, ville jeg ønsket å vite om det hvis jeg hadde en person som ikke eide skrupler etter meg og som drev og plottet hvordan han skulle manipulere meg til å falle for ham...

Og en blogg om det? Det viser jo bare hvor freidig han er. Mulig jeg er litt edgy i disse ABB-dager, men for meg bare blinket samtlige varsellamper rødt når jeg leste det. Får lyst til å konfrontere ham hardere, men feigingen er jo anonym, selvfølgelig...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste som kan skje? At hun eller en eller flere av hennes nærmeste blir drept av denne mannen. Stalkere er ikke akkurat kjent for å takle avvisning på en bra måte.

Er ikke 100 % sikker på at bloggen ikke er laget for å skape blest om denne 'artisten' dog.

Tror kanskje det er "over the top" å tro at denne fyren vil gjøre noe voldelig. Kanskje vi ER litt paranoide i kjølvannet av ABB? Vet ikke, men mange gjør utrolig merkelige ting for å få interessen til noen hvis man er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sett for mange amerikanske filmer her. Hva i svarte slags argument er det å komme med at "bare han er kjekke så"... ! Provoserende

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er "over the top" å tro at denne fyren vil gjøre noe voldelig. Kanskje vi ER litt paranoide i kjølvannet av ABB? Vet ikke, men mange gjør utrolig merkelige ting for å få interessen til noen hvis man er interessert.

nei det er ikke over the top,jeg har selv hatt stalker og da jeg ikke ville ha noe med han å gjøre så prøve han å drepe min bestevenninne. han har og tent på en byggning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er "over the top" å tro at denne fyren vil gjøre noe voldelig. Kanskje vi ER litt paranoide i kjølvannet av ABB? Vet ikke, men mange gjør utrolig merkelige ting for å få interessen til noen hvis man er interessert.

Det er stor forskjell på å være interessert og å være sykelig opptatt av noen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ikke noe nytt fenomen at kvinner ønsker å bli "antastet" eller "tatt litt brutalt" for å si det sånn (jfr. fantasier om voldtekt etc.). Det kan jo hende denne kvinnen oppfører seg på en måte som virker "inviterende" på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt fenomen at kvinner ønsker å bli "antastet" eller "tatt litt brutalt" for å si det sånn (jfr. fantasier om voldtekt etc.). Det kan jo hende denne kvinnen oppfører seg på en måte som virker "inviterende" på han..

fordi det er kvinnes skyld om hun får en stalker? trist at folk tenker sånn!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også er redd for hva han kan komme til å gjøre, at han ikke er skrudd sammen riktig er i hvertfall hevet over enhver tvil.

Jeg synes også det er forferdelig kjipt å spekulere i hvorvidt denne kvinnen har oppført seg horete, eller 'inviterende' som du skriver. Det er jo en artist sin jobb å ta i mot oppmerksomhet fra omverdenen, men de har en menneskerett til å reservere seg for pervers tilnærming på denne måten.

Ikke at jeg er feminist, men vi jenter må hele tiden være flinke til å sette grenser, hvis ikke er vi med på å kultivere frem farlige menn, rett og slett. Dette er IKKE greit, og personen bør ansvarliggjøres. Det er derimot ikke så lett i dette anonyme nettsamfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

fordi det er kvinnes skyld om hun får en stalker? trist at folk tenker sånn!

tja, vet ikke, hvis hun er 'artist' ("kjent") velger hun jo selv å stikke ut hodet og erte på seg maniacs. vet ikke om dette er en gal fyr, en gang. han har jo ikke gjort henne noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubelsatt

Synes det er søtt med stalkers, jeg, det ultimate kjærlighetserklæringen :)

Har dog ikke opplevd det da, sikkert fordi jeg ikke har gjort noe særlig inntrykk :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

Bare tenk på meg du.. jeg har stalkere her inne. 4 stk. 3 vet jeg brukernavnet på, mens den siste ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er søtt med stalkers, jeg, det ultimate kjærlighetserklæringen :)

Har dog ikke opplevd det da, sikkert fordi jeg ikke har gjort noe særlig inntrykk :grine:

Mhm, ingenting er søtere enn en gal mann som bryter seg inn i leiligheten din for å bevise sin kjærlighet. :balltre:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...