Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Gjest jubelsatt

Mhm, ingenting er søtere enn en gal mann som bryter seg inn i leiligheten din for å bevise sin kjærlighet. :balltre:

Tja, skulle det likevel gå helt galt, så har jeg en maskingevær under puta :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SHit. Noen som er kjent i oslo og som kjenner igjen bygget og dama han har bilde av da???? Kansje vi kan få sagt ifra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE Julia Roberts, men det minner meg om en film, hvor hun hadde en voldelig ektemann og måtte rømme og bytte identitet. Jeg også tenkte på om det var ekte el ikke til å begynne med, men jo mer jeg leste, jo mer troverdig ble den. Hvem er det som har SÅ fritidsproblemer liksom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er IKKE Julia Roberts, men det minner meg om en film, hvor hun hadde en voldelig ektemann og måtte rømme og bytte identitet. Jeg også tenkte på om det var ekte el ikke til å begynne med, men jo mer jeg leste, jo mer troverdig ble den. Hvem er det som har SÅ fritidsproblemer liksom?

Personen på bildene ligner jo. Så hvordan vet du hvem det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

..fordi?

jeg vet ikke. det er noe med teksten som gjør at jeg tenker det.

hun spiller forresten i en film. det står det nederst.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo at det ikke er julia roberts, men jeg kan være enig i at hun ligner. Grunnen til at jeg ikke tror den er oversatt, er fordi han bl.a nevner "Latter" altså humorscenen, også ligner det veldig på Oslo vestkant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I.M.D.

Hvis jeg forstår det riktig (ut fra blogginnleggene til denne personen) går han i terapi for dette? føler ikke terapeuten noe ansvar her? Jeg synes det er uhyggelig å tenke på at slike mennesker turer frem som de vil, og attpåtil har terapeuter som står ved deres side og "forstår dem ihjel".

Jeg slipper ingen uvedkommende inn i bygården hvor jeg bor, og oppfordrer alle andre til å være forsiktige. Her er det noe som skurrer veldig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

jeg vet ikke. det er noe med teksten som gjør at jeg tenker det.

hun spiller forresten i en film. det står det nederst.

Til å ikke vite hadde du en veldig bombastisk måte å formulere deg på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo at det ikke er julia roberts, men jeg kan være enig i at hun ligner. Grunnen til at jeg ikke tror den er oversatt, er fordi han bl.a nevner "Latter" altså humorscenen, også ligner det veldig på Oslo vestkant..

JEG ser det ikke. Og det kan vel fint være pisspreik, altså fantasi, ved at man tar bilder fra her og der og lager en fin liten blogg som får KGbertene til å skjelve i buksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke. det er noe med teksten som gjør at jeg tenker det.

hun spiller forresten i en film. det står det nederst.

Tror ikke det er Julia Roberts, nei. Virker heller ikke som det er en oversettelse. Ikke at DET gjør saken bedre akkurat. Dette var ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er den ekkel? Hva er det verste som kan skje? Hun gjør jo ikke noe ufrivillig, det er jo bare et forsøk på å vekke hennes interesse.

Seriøst? Ville du ha jaktet på en kvinne på denne måten?! Er dette "helt greit", liksom? Har stalkeren kjøpt deg for å gi deg støtte eller noe? Helt UTE er det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har sett for mange amerikanske filmer her. Hva i svarte slags argument er det å komme med at "bare han er kjekke så"... ! Provoserende

Neppe noen her som mener det. Vel, jubelsatt kanskje, men hun ser ikke ut til å krav til stalkerens utseende for at det skal være ok.

At det finnes kvinner som faktisk synes det er søtt å bli stalket, det er intet mindre enn skremmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Tror kanskje det er "over the top" å tro at denne fyren vil gjøre noe voldelig. Kanskje vi ER litt paranoide i kjølvannet av ABB? Vet ikke, men mange gjør utrolig merkelige ting for å få interessen til noen hvis man er interessert.

Heh, "over the top"? Nei.

Å stalke noen handler ikke om en "underlig måte å fange noens interesse på". Det er derimot en effektiv og feig måte å frata noen følelsen av trygghet og personlig frihet. Det er et overtramp, og er ikke greit. Jeg var så heldig å ha min egen private stalker i noen år, og følelsen ubehag som det ga har null og niks med paranoia eller ABB å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jeg tror, jeg tror dette bare er tull. Se på antall innlegg i denne bloggen. 2, hele to innlegg og så har noen oppdaget den og lagt den ut på kg. Hm, jeg tror det er en kobling mellom talker og en person her på kg. Som en lek. Se hvor mange som engasjerer seg og hvor mange som besøker bloggen. Ingen psykolog ville oppfordret en pasient til å starte en blogg ift dette. Det ville vært meget uetisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trosten79

Vet dere hva jeg tror, jeg tror dette bare er tull. Se på antall innlegg i denne bloggen. 2, hele to innlegg og så har noen oppdaget den og lagt den ut på kg. Hm, jeg tror det er en kobling mellom talker og en person her på kg. Som en lek. Se hvor mange som engasjerer seg og hvor mange som besøker bloggen. Ingen psykolog ville oppfordret en pasient til å starte en blogg ift dette. Det ville vært meget uetisk.

Hakke no'å si hvor mange innlegg som er der, for hvor vanlig er det at stalkere viser ansikt på blogg? Ikke rart at den blir lagt merke til - aktivt på blogg.no. Står det noe sted at psykologen ville at han skulle skrive blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.ElmosFire

Vet dere hva jeg tror, jeg tror dette bare er tull. Se på antall innlegg i denne bloggen. 2, hele to innlegg og så har noen oppdaget den og lagt den ut på kg. Hm, jeg tror det er en kobling mellom talker og en person her på kg. Som en lek. Se hvor mange som engasjerer seg og hvor mange som besøker bloggen. Ingen psykolog ville oppfordret en pasient til å starte en blogg ift dette. Det ville vært meget uetisk.

Ekte nok for meg! Guffent!!! Men sett i perspektiv: Når virkeligheten er at en viss ABB kan forfatte et helt manifest og sprenge i filler 100 mennesker (jeg mener, hvem ville ha trodd det, hvis noen sa dette dagen før det skjedde?) så kan vel en usling av en stalker finne sin "spot i lyset" eller "egenterapi" ved å skrive blogg. Til sammenligning blir det jo uansett harmløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...