Gå til innhold

Hva drikker du når du er fyllesyk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, og ja.

så du har aldri vært fyllesyk? Hvorfor må du spise egg?

Anonymous poster hash: aa116...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir som regel ekstrem fyllesyk, og klarer bare ikke å få i meg vann. Som regel går det i store mengder Cola, av og til litt Solo. Og noen ganger får jeg skikkeli cravings på melk.



Anonymous poster hash: c42f4...63e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det ingenting som funker bedre enn iskald Cola når gårsdagen har vært litt for festlig for mitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg klarer ikke drikke vann når jeg er fyllesyk, kaster opp av det. Aner ikke hvorfor. Jeg må ha cola, farris eler eplejuice når jeg er fyllesyk.

Hva drikker dere?

Anonymous poster hash: e57da...e53

Sjokolademelk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha sjokomelk.

Tror det har med at jeg alltid er fyllesyk i Oslo og må drikke det ekle Maridalsvannet. Det smaker myr og har ført til at jeg synes alt vann er vondt når jeg er fyllesyk.

Juice og brus blir for surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men MELK og SJOKOMELK er livreddere. Det er nesten latterlig godt når man er bakfull! Kan drikke flere liter melk om jeg har tilgang på kleine søndagsmorgener :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjeldent jeg blir fyllesjuk og sitter dagen derpå med hangover. Drikker som regel vann, cola og sjokomelk vist jeg føler meg dårlig eller svært dehydrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir aldri fyllesjuk, men må ha egg iløpet av natten.

Koktegg, speilegg eller omelett? Digger speilegg og bacon som nattemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg virkelig har dritt meg ut på fylla pleier jeg å ligge å tenke dypt i ca 4 dager på hvor udugelig jeg er og ønsker å ende udugeligheten…..

har jeg vært på fylla en måned, altså ikke våknet av rusen, varer fulleangeren gjerne, tja resten av livet. tenker mye på det jeg har sagt og gjort som jeg ikke har hatt kontroll over. jeg har bedt till gud om at jeg skal få less conflicting loyalites som jeg kaller det inni meg og skrevet ned bønnen.

av og til våkner jeg av drømmen og prøver å skjerpe meg men jeg har innsett at jeg er udugelig så jeg straffer meg selv med å røyke( man blir utrolig avhengig av det) og bote på meg selv med å gå igjennom past mistakes. og da blir ikke mat så veldig viktig. men vann er veldig godt. vanskelig å få i seg føde hvis man virkelig føler seg udugelig. jeg har lest litt psukolgi og forstått at jeg har valgt et "teit" reaksjonsmønster i rare situasjoner fordi jeg har vært i ubalanse, men dette handler om dypere ting som drømmer jeg ikke har klart å styre etc. jeg har veldig sterke drømmer så de styrer meg mer enn ønskelig. jeg synes det er veldig vanskelig å leve på planeten jorden.



Anonymous poster hash: 48b6f...e22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...