Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fullkornschipsen fra Kims med urter og creme fraiche var kjempegod! Synd posene er så små(100g), forsvant rimelig fort..

Synes også denne er veldig god! Særlig med dip, mmm. Kjøpte også hvit sjokoklem i dag, fant den på Kiwi. Den falt i smak, skikkelig god!

Anonymous poster hash: c101b...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kjøper man slikt? Drømmer nemlig om skikkelig saltlakris-is.

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Kjøper lakrisekstrakt på eBay. Du får jo kjøpt ferdig saltlakrissaus til iskrem i dagligvaren, er vel bare å røre i. Antar jeg, for jeg er ikke så saltlakrisminded selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er ny, men kan ikke huske å ha sett den tidligere? Falt i smak hos meg iallefall :)36646.png

Denne har jeg ikke sett, men jeg skal jaggu se etter denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Noisy Winter med eple, pære og bringebær var ganske god.medium.png?_encoded=2f3078302f35372f2939

De hadde en lik en i fjor, og denne var like fæl. Av en eller annen grunn synes jeg de smaker råtten bringebær, men det er sikkert bare meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde en lik en i fjor, og denne var like fæl. Av en eller annen grunn synes jeg de smaker råtten bringebær, men det er sikkert bare meg :P

Nei enig, den smakte forferdelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, unik smakskombo! Er så glad for at denne lakristrenden fortsetter, var mangel på det noen år tilbake :) Men ingenting kan erstatte lakrisisen fra Dream :trist:

Nei, enig, savner den selv :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

De hadde en lik en i fjor, og denne var like fæl. Av en eller annen grunn synes jeg de smaker råtten bringebær, men det er sikkert bare meg :P

Synes det var så godt at den smakte litt surt :) Jeg bruker som regel aldri kjøpe slike ting, men utseendet appelerte til meg :P Har bare smakt den med eple tidligere, synes ikke den var så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Synes det var så godt at den smakte litt surt :) Jeg bruker som regel aldri kjøpe slike ting, men utseendet appelerte til meg :P Har bare smakt den med eple tidligere, synes ikke den var så god.

Og jeg elsker den med eple :fnise: Godt det er forskjell på folk, hvis ikke hadde utvalget i butikken vært stusselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at Eldorado har kommet med kvarg? Det er vel det samme som kesam? Noen som har smakt?

Er ikke kvarg sånn som "Snjo" er..? Det er ganske søtt isåfall, mer som yoghurt enn kesam.

Kesam er kvarg, jo. Er ikke søtt i seg selv, men vet ikke hvordan de fra Eldorado er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant noen ferdigretter fra Go Green. Noen av dere som har testet noen av disse? Jeg har kjøpt indian masala. Håper den er bedre enn Toro sin :)

http://gogreen.no/produkter/grytebaser/

(prøvde å legge inn bilde, men det gikk ikke)

Anonymous poster hash: 8855a...88c

Jeg har nå fått testet denne. Den var overraskende sterk! Jeg måtte blande i litt kesam for å få det mindre sterkt (nå spiste jeg det uten ris da, så kanskje det blir mindre sterkt om man spiser sammen med ris). Smaken var god da, så det er mye mulig jeg kjøper igjen :)

Anonymous poster hash: 8855a...88c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kvarg sånn som "Snjo" er..? Det er ganske søtt isåfall, mer som yoghurt enn kesam.

Det er fordi snjo er tilsatt smak. Den naturelle er ikke søt :)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul :)

Hvilket merke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...