Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Jeg kjente før helgen at det surret litt for mange tanker i hodet om prøving og baby og sånne ting, så har bevisst unngått KG noen dager. Det var egentlig deilig. Av og til kan jeg bli så besatt av en ting at jeg glemmer litt meg selv oppi alt, men nå har jeg hatt noen dager med lesing, ps3/ps4 og sosialt samvær - rett og slett koblet av.

Mannen tror jeg merker godt at jeg har sluttet på p-pilla. Hadde EL uka som var og har aldri vært så gira på sengekos som da :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått tilbake EL allerede? Så bra at det kom tilbake såpass fort!

:fnise: Mannen din blir nok fornøyd fremover ja :lur:

Ha en fortsatt fin påske, Hvitløk :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nautika :blomst:

Er ganske sikker på at det var EL, selv om jeg ikke testa. Hadde EL-slim og har aldri følt meg så gira noen gang :humpe::Hehe: nå venter jeg bare på mens neste helg. Mange merkelige bivirkninger av pilleslutt. Tror jeg har litt pms i dag, for jeg begynte å gråte på butikken i stad fordi jeg "tvang" mannen til å spise glutenfri mat :sjokkbla: han ble mildt sagt litt flau og jeg ble ganske flau :sjenert:

Ellers i påsken har vi ordnet i hagen. Det er en hage som ingen har stelt på ca 10 år, så vi har gravd buskvekster som har spredd seg og fjernet sikkert 70 steiner fra en mur som ar rast ut. Har ordnet til noen blomsterbed og styrt på :tre:Det er kjempegøy å se at hagen blir penere og penere! Men vi har ennå igjen masse :glare: Har til og med fått skille fra sola :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det rolig og vært på besøk hos foreldrene i dag. Fikk spørsmål av mamma om det var små på vei, bare fordi jeg ville vise mannen en lekeplass. Svarte at det ikke var noe på vei ennå og fikk svar tilbake at det kunne ta tid og at vi ikke måtte stresse med det. Og jeg har ikke fortalt mamma at vi er prøvere en gang :overrasket: moderlig intuisjon kan man si..

Vi diskuterte det litt frem og tilbake i dag og fant ut at vi aktivt skulle prøve å bli gravide fra juni/juli av. Nå bruker vi "hoppe-av-i-svingen-metoden" som prevansjon, men skulle det skje et uhell før går det helt greit altså :plystre: Kjenner at jeg bryr meg ikke så mye om å være gravid i bryllupet, kjolen kan alltids sys ut og vin til maten kan jeg drikke andre ganger. Værre er det med kvalmen, men den får jeg ta dersom det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisielt en prøverdagbok, selv om vi ikke er offisielt prøvene ennå (bare nesten) :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, nå kunne jeg ønske jeg satt på dataen istedet for på mobil, fordi da kunne jeg ha plottet inn mange søte hjertesmileys nå. Mannen sitter på pcen og ser på klær til babyen på ebay! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi jobbet mye i hagen! Fått jevnet ut en del i bakken i hagen og trimmet hekken. Nå begynner det endelig å se ut som en hage og ikke en krattskog. Farge har jeg også fått :sol: har bare ikke solkrem i hus, så kommer nok til å være rød i morgen :sjenert:

Er på syklusdag 25 i dag. Kjenner jeg har murringer i magen og venter bare på at TR kommer i løpet av uka. Selv om vi har blitt enige om å vente til slutten av juni/juli med å bli ordentlige prøvere, er det skikkelig vanskelig å tenke på nå. Har en kollega som akkurat har fått barn og det renner inn snaps av babyen. Får tenke på at dersom jeg blir preggis nå, må jeg mest sannsynlig kjøpe ny kjole til bryllupet og da får jeg ikke drømmekjolen. Skjer det når vi planlegger er jeg toppen 11 uker på vei og klarer forhåpentligvis å skvise meg inn i kjolen :nigo: hadde det vært opp til mannen kunne jeg gjerne ha vært preggis nå. Han er like babysyk som meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig de siste tingene til brudeantrekket i posten! Bestilte sko, veske, strømpebånd og tiara fra jjhouse. Håper bare det blir bra og at det ser ut som det gjør på bildene. Kan være at jeg vil ha et armbånd, men er redd det blir mye. Må tenke hardt på det ;)

Ellers er dette min siste feriedag. Har avspasering i dag, men jeg har likevel jobbet litt. Må grytidlig på jobb i morgen for å fikse noe som jeg ikke kan gjøre hjemme :sukk:

Ble så inspirert da jeg kjøpte bryllupsting at jeg måtte få meg en ticker :bryllup: Er så gøy å se når den teller nedover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i det fine været, Hvitløk! :sol:

Moro med ticker, jeg må inspisere den når jeg kommer hjem i dag (er på mobilen nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! Var på jobb tre kvarter tidligere enn vanlig i dag, så til å være første jobbdag etter ferien var det ganske heftig. Godt det snart er helg :ler:

Er på syklusdag 27 nå. Mye murringer, men ingen TR i sikte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp med TR i dag, så jeg hadde en 28 dagers syklus den første syklusen. Nå er det bare å håpe på at den ikke tuller seg senere.

I første pillefrie syklus har jeg hatt følgende nye symptomer:

- lyst på alt og alle under EL

- EL-slim

- EL-stikkinger

- mer humørsvingninger dagene før mens

- sterkere menssmerter (auu, har varmepute på magen)

- litt kviser, men mindre enn det så ut til å komme

__________

Nå er det helg! Deilig med kort jobbuke. Men den tok på likevel tydeligvis på, for både jeg og mannen sovna på sofaen etter middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :biggrin:

Det er kanskje nå jeg bør unngå å nevne at jeg har knertet en 200g sjokoladeplate, et par påskeegg og litt sjokoladeappelsin på to kvelder :sjenert:

Tror jeg må føye på økt sjokoladelyst på symptomlista også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skal jeg følge med siden vi skal prøve på ca. samme tid :)

:velkommen:

Synes det er så koselig når noen vil følge med her :hoppe: håper det klaffer for oss begge ganske fort når vi setter igang :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg i sola? :sol:

Har hatt en ganske effektiv helg :) på lørdag var det dugnad i borettslaget med løvraking og stell av fellesområdene. Og etter det dro vi på utstillermarked og kjøpte inn litt pynt til huset. Fant noen skikkelig fine håndlagde lysestaker og pynteting. Er egenlig ikke så glad i pynt som bare står der uten å ha noen nyttefunksjon, men akkurat de falt jeg for. Og mannen fant noe greier til kjellerstuen sin. Svidde av litt mer enn planlagt :sjenert:

I dag har jeg jobbet en del mens K har vært i hagen. Vi har også vært flinke og gått en lang tur (ca 6,5 km) i skogen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.R.Ø.T.T. :sove::sovne:

12 timer på jobb i går. Normal dag i dag. Glad det bare er en dag igjen før 1. mai og fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...