Gå til innhold

Min vei mot morsrollen


Mollypolly

Anbefalte innlegg

PP1: Negativ

PP2: Negativ

PP3: Negativ

PP4: Negativ

PP5: NEGATIV.........

PP6:Negativ...

Jeg og min samboer forsøker å lage et svært etterlengtet barn! Vårt første barn, da ingen av oss har barn fra før....vi gleder oss... Jeg bare visste ikke at dette skulle ta så lang tid.......................

P-pille slutt: 29april.

Håper noen i samme situasjon vil gi støtte/veiledning/råd....for nå er jeg virkelig frustrert...

Alt mottas med stor takk! :klem1:

Endret av Mollypolly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har bare gått en uke, og jeg klarer nesten ikke vente!! Vil ta en test NÅ!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Høres ut som dette blir bra! Vil følge litt med her! :) Jeg har ingen råd, og er ikke veldig flink med sånne ting.. men jeg heier på svømmerne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Høres ut som dette blir bra! Vil følge litt med her! :) Jeg har ingen råd, og er ikke veldig flink med sånne ting.. men jeg heier på svømmerne! :fnise:

Så gøy med tilbakemelding!!

Takk for det!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :) :)

Om ikke så mange måneder så blir vi også prøvere ^^

Så gøy!! Ja det er en utrooolig spennende tid vi går i møte! Denne uken har vært preget av så mye glede, men også frustrasjon og lengsel. Det har jo bare gått en uke, men jeg såååå utrolig klar for å bli gravid :duskedame:

Her lar vi ingen sjangser gå unna, så her er det prøvings på høyt nivå, :smilorange:

...og det hjelper godt at sexlysten har økt etter pilleslutten :cool:

Lykke til med dere!

Er det studier som holder dere igjen også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Takk takk :) :)

Ja, kan levende forestille meg den gleden og frustrasjonen dere føler nå :hoppe:

Går skole(vgs) nå ja :) Så må vente til jeg er ferdig i juni (slik at lånet blir omgjort til stipend) ;)

Ikke har jeg fått lærlingplass heller, så da er det bare å kjøre på :)

Så må jeg ta lappen, og i tillegg finne meg en jobb :gjeiper:

Skal ikke være enkelt.. Heheh.. Er mye som liksom må være på plass ;)

Men min samboer derigmot har alt på stell når det kommer til sertifikat, bil og full jobb :)

Hvordan er det med dere da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!! Da skjønner jeg godt at dere venter litt til alt det er i orden!!

Vi har begge utdannelsen ferdig heldigvis!! Og alt er i grunn klart!! ENDELIG!! Så vi må vel bare smøre oss med tålmodighet!!!

Ønsker dere masse lykke til!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Heldiggriser :) :) Men skal nok ordne seg for oss også ^^ Er jo bra at èn av oss i det minste har jobb^^

Vel vel :) :) Vi får dele graviditetsperioden da :gravid: , uansett skjebne :fnise:

Jeg holder nå på med spise sundere i tillegg til å holde meg i form :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ja vi får holde sammen i tiden fremover, støtte hverandre og holde hverandre oppdatert!!!

SPENNENDE!!!

Håper kveldens støt gir mirakler! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen gjort sitt for idag, og vi har i tillegg vært inne på www.billige-tester.no og kjøpt graviditetstester og eggløsningstester(stix) :smilorange:

:nigo:Skal ta en test MED EN GANG pakken kommer

Jeg har prøvd å lese meg opp på eggløsning og syklusdager og i det hele tatt lært en god del, blant annet at sædcellen lever i meg i 5-7 dager, og at eggløsningen varer opptil 48 timer, men kun en gang i måneden.

Jeg er likevel ganske usikker på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut når jeg har eggløsning, da jeg ikke er kjent med hvordan min naturlige syklus er.. :klo:

så dette blir interessant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan tenke seg å forklare meg på en enkel måte hvordan man regner ut når eggløsningen er? ....sluttet på pilla 29april. Hadde en liten mens, sikkert "falsk" mens, fra 1-4 mai..

:klo::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rar følelse(stikking) nederst i magen ikveld. ikke vond, bare ubehagelig. Lurer på hva det er. Innbilning? eggløsning? ingen av delene?

Blir jo helt hypokonder sikkert av å vente på å bli gravid! Har jo bare gått en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Kjenner meg veldig godt igjen! Den minste smerte/stikk/murring osv kan jo være tegn :jepp:

Med tanke på eggløsningen din, hvor lang syklus har du?? Det er jo litt vanskelig å regne ut den uten å vite det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det jeg ikke vet :vetikke: , har jo liksom gått på p-piller alltid, og egentlig aldri hatt greie på det her med syklus... :sjenert:

Men har notert ned blødninga jeg hadde nå, så får vi se om den kommer på samme tid (etter en mnd ca)..

:sukk: skikkelig tålmodighetsprøve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Du kan jo kjøpe eggløsningstester :-) de selger veldig billig på nettet ;-)

Jeg har ikke prøvd de, men vet det er mange andre på forumet som gjør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tell 1 blødningsdagen din som dag 1......når du er på ca dag 11-12 så kan du begynne å lete etter EL.... den kommer oftest mellom dag 12- 16 (+ - kommer ann på hvor lang syklus man har) Lurt å hoppe i høyet annenhver dag mellom syklusdag 11/12 og 18...:)

Lykke til med prøvingen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...