Gå til innhold

Bob Dylan live- bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på konsert med Bob Dylan de siste årene? Er konsertene bra? Han blir jo hele tiden omtalt som gretten så ser for meg at han bare mumler ut låtene sine og thats it, ikke noe "kontakt" med publikum.

Anonymous poster hash: 3448d...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har vært på 3 konserter med ham totalt, og har det samme inntrykket som deg. Det er lite kontakt med salen, for meg (som ikke selv er så voldsomt fan, men bare har vært med) kan mange av sangene høres veldig like ut, og det er vanskelig å "gjette" hvilken sang han holder på med. I tillegg synger han jo ikke akkurat veldig pent, noe som kommer tydeligere fram live enn på plate.



Anonymous poster hash: fc678...3ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg var heldig nok til å overvære konserten på Viking Stadion i 2008.

Den kvelden var Dylan i et strålende humør, og smilte til publikum!

Så 'ja' , den konserten var veldig bra, - spesielt for oss som har et musikalsk og tekstmessig forhold til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsert i Oslo med han i fjor, kan ikke si at det var så veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsert med han for noen uker siden, det var skikkelig ræva. Det var en spesiel stemning, og en koselig konsert da jeg dro dit med kjæresten som er stor fan, og alle som så på var jo veldig med. Men Bob Dylan synger som en kråke, og han bare satt der i sin egne lille boble. Han er jo ikke kjent for å synge spesielt bra, men det virka egentlig som om han var dritt lei og at han bare ville hjem og legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Var på konsert i Oslo med han i fjor, kan ikke si at det var så veldig bra.

Sikkert den samme som meg. Syntes det hele var litt skuffende. Han drev liksom med sin egen greie der, og jeg følte jeg like gjerne kunne blitt hjemme og hørt ham på plate. Mener å huske det var et par låter som han dro litt på, men ellers hadde det hele passet bedre på en liten scene og ikke i Spektrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...