Gå til innhold

Andre som hører på hip hop her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Liker best hiphop fra 90 tallet. Klassikere som 2pac,snoop dogg,nate dogg,dr.dre,nwa osv men kan godt også høre på hiphop som ikke er sånn kjempegammel: ludacris,nelly osv mest fordi det minner meg om ting fra "gamle dager"

Favorittene er jo 2pac(the king)og Immortal Technique. Immortal technique er jo superhot og politisk så jeg blir helt våt i musa av han:-P

HAAAATER lil wayne,lil john og den pissmusikken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte en del i gamledager. Favorittene var vel Big L, Mobb Deep, Redman, EPMD, Tribe Called Quest, Gang Starr. Sikkert noe glemt nå også. Og Gravedigggaz var jo også underholdende da.

Big L sin Lifestylez of da Poor and Dangerous (sikkert litt feilstavet nå) synes jeg er det beste albumet noen sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Norsk hiphop modus akkurat nå

Han har en som heter delirium jeg liker godt, men fant ikke på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hører mye på Eminem :) Han er kjempe flink synes jeg og gjør ingen ting at han er kjekk :fnise: Jeg hadde skikkelig crush på han på ungdomsskolen.

Ellers går det mye i Drake, Jay-Z, Tupac, Lill John, Nate dog og Rick Ross

Så har jeg begynt å like Iggy Azalea veldig godt :) Fått helt dilla på sangen Pu$$y.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører lite på hiphop for tiden, men følte for å poste noen høydepunkt:

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Jurassic 5, del tha funky homosapien, Dirty dike (spesielt constant dikestarplata) og Aesop Rock

Anonymous poster hash: b4b5f...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Jurassic 5, del tha funky homosapien, Dirty dike (spesielt constant dikestarplata) og Aesop Rock

Anonymous poster hash: b4b5f...268

Både jurassic 5 og chali2na er aawesome.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke helt min greie.

Husker på videregående, da klarte jeg ikke skjønne hva de sang, homies, cribs, bitches, etc.

Det går mye på samme type tema, det er en viss konge-på-haugen greie, macho-antics, drittslenging, tøff image, osv.

Jeg får litt samme følelse jeg får av opera. Det er litt sånn se-så-bra-smak-jeg-har. Se så kul og tøff jeg er.

Men jeg har sansen for god poesi, f.eks dette her som jeg hører på om igjen og om igjen.

See I was born in da ghetto, man I was raised in the hood, and unless u lived it yourself, it just can't be understood. (..) Poor children got aspirations and dreams just like the wealthy. It's hard when that environment u live in ain't healthy. You ain't given no hope - nobody showing you pride - and you live with all this anger and frustration inside.

Så er det ting jeg hører på bare fordi jeg liker beaten.

Så liker jeg noen diss:

https://www.youtube.com/watch?v=7CgBhxH6Z3

Og mer personlig diss (med referanse til den Renegade-låta postet lenger oppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker også teksten på "Glir forbi." Høy gjenkjennelsesfaktor. Liker folk som synger om ting som ikke gir et flatterende bilde av dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg takler ikke norsk rap. Synes det er helt grusomt. Kapre Diem er vel det verste. Grøss og gru! Det blir bare teit å rappe på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på Hip hop og elsker:

Eminem (who dosent?)

The Notorious B.I.G. Rart ingen har nevnt han?

Jurassic 5

Nas

Obie Trice

Maclemore

Snoop Dog

Foxy Brown

Lil Kim.



Anonymous poster hash: 12ce3...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...