Gå til innhold

Hvilken lydbok lytter du til nå?


Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Ocean at the End of the Lane - Neil Gaiman :hjerte:

Å, den er herlig, og Gaiman har en fantastisk stemme!

Hører for tiden på Harry Potter and the Philosopher Stone, lest av Stephen Fry :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den er herlig, og Gaiman har en fantastisk stemme!

Hører for tiden på Harry Potter and the Philosopher Stone, lest av Stephen Fry :hjerte:

Likte den skikkelig godt!

Harry Potter lest av Stepen Fry er heller ikke feil!

Nå hører jeg på The Republic of Thieves av Scott Lynch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker appen Audible. Når man er medlem, får man en "kredit" for hver måned og den kan man kjøpe hvilken som helst bok for. Jeg kjøper da billige bøker (ned i 1-2 dollar) for penger og så kjøper jeg dyre, nye bøker for kreditene.

Tillegg: Jeg er forresten godt inne i 5. mosebok (Deuteronomy). Godt lest og tolket vers for vers av Skip Heitzig. (Har vært i de andre mosebøkene og evangeliene (annenhver) siden jul).

Jeg bruker også Audible og er medlem slik som du beskriver her. Selv foretrekker jeg å legge lydbøkene over på mp3-spiller. Den er mye mindre enn mobilen og lettere å gå med. Spilleren bruker også lite strøm og kan holde lenge mellom hver lading.

I tillegg til Audible låner jeg mye lydbøker på biblioteket. Det går også an å laste ned lydbøker via nettbokhandlere for bøker, for eksempel Bokkilden eller Adlibris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steven Erikson - Gardens of the Moon (førsre bok i The Malazan Book of the Fallen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steven Erikson - Gardens of the Moon (førsre bok i The Malazan Book of the F

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Er begynt på Apostlenes Gjerninger. Skip Heitzig er veldig bra å høre på. Dumt at tidsforskjellen er så stor at jeg ikke han høre og se ham "live" hver onsdag. (Der er han i Lukas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...