Gå til innhold

Hvilken lydbok lytter du til nå?


Wonders

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

"A tale of two cities" av Charles Dickens. Har ikke klart å venne meg til det spesielle språket i boken enda, men håper det kommer. Må lese noen klassikere innimellom all sci-fi'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på bok nr 4 i Codex Alera (Captain's Fury), men i dag skal jeg på langtrilletur og har skaffet meg Wheel of Time nr 5. Leser den innimellom, men det er alltid andre bøker som prioriteres over denne serien, så det går tregt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Fifty shades 2. Holdt på med den i månedsvis. Utrolig tørt og klisjéfylt, men kjempe sovemedisin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Holder på med "Havets katedral" av Ildefonso Falcones....... og er nettopp ferdig med "Mormor hilser og sier unnskyld" av Fredrik Backman (han som skrev "En mann ved navnet Ove" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

"Hamlet, Prince of Denmark: A Novel" av A. J. Hartley og David Hewson, lest av Richard Armitage (Thorin Oakenshield i The Hobbit-filmene, bl.a.). Fantastisk utførelse av oppleser, som gir hver person i boka sin egen personlighet og stemme. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner de hovedsakelig på biblioteket, og legger de over på en av mine MP3 spillere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får dere tak i lydbøkene? :)

Jeg bruker appen Audible. Når man er medlem, får man en "kredit" for hver måned og den kan man kjøpe hvilken som helst bok for. Jeg kjøper da billige bøker (ned i 1-2 dollar) for penger og så kjøper jeg dyre, nye bøker for kreditene.

Tillegg: Jeg er forresten godt inne i 5. mosebok (Deuteronomy). Godt lest og tolket vers for vers av Skip Heitzig. (Har vært i de andre mosebøkene og evangeliene (annenhver) siden jul).

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...