Gå til innhold

Ta hinte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommerferien møte jeg en jente jeg ble intresert I og har lyst til å bli bedre kjent med møte henne 3 dager på fylla og hadde det ganske gøy + at vi har felles venner,men ene dagen gik det litt galt jeg var med henne og 2 andre også var det en venninne av meg som trengte hjelp til å finne venninna si så hjalp jeg henne, men så ble de jeg var sammen med tidligere den kvelden borte og kompisen min sa at dem følte seg ditcha av meg fordi jeg skulle hjelpe venninna mi. Og samme dag hadde jeg lagt til hun jeg er interessert på face,men ikke blitt akseptert. Skal jeg ta hinte om at hu ikke er interessert og ble lei seg eller hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 74a2b...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun ikke har godtatt deg på face så er det enten fordi hun ikke kjenner deg igjen/bildet/navnet ditt, eller fordi hun ikke er interessert (evn at hun ikke har logget på face enda, noen bruker det sjeldnere enn andre). Men hun burde huske navnet og utseendet ditt i og med at dere var sammen tre dager på rad!

Hun så nok på deg som bare en sommerflørt og er ikke interessert i å ha noe mere med deg å gjøre.
Men det skader uansett ikke å sende henne en melding å spørre henne rett ut.
"Hei synd vi ikke fikk sagt hadet og at jeg ikke så deg mer i sommer! Alt bra om dagen? Noen grunn til at du ikke godtar? Vil du ikke prate så respekterer jeg det... Ha en fin dag"

Og jeg må legge til at hvis jeg har fått en friend request på fylla og jeg velger å ikke godta akuratt der og da, så hender det at jeg har glemt den requesten neste gang jeg logger på pcen edru, og da står det jo ikke "ny friendrequest" i rødt der heller siden jeg allerede har tatt bort notificationen. Kanskje det som har skjedd? Gudene vet...



Anonymous poster hash: 4f455...732
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...