Gå til innhold

Hvordan se at noen er lesbisk


OlaP

Anbefalte innlegg

Jeg spurte en lesbisk dame hvordan hun kunne se at noen var lesbiske eller ikke. Hun svarte at det ikke var noe vanskeligere for henne å se det enn det var for meg å se at en dame var interessert. Bra svar, men stemmer det? Det kan jo ta litt tid før man ser at en dame er interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte en lesbisk dame hvordan hun kunne se at noen var lesbiske eller ikke. Hun svarte at det ikke var noe vanskeligere for henne å se det enn det var for meg å se at en dame var interessert. Bra svar, men stemmer det? Det kan jo ta litt tid før man ser at en dame er interessert...

 

Like presis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er isåfall ganske creepy. Jeg er som oftest mere blid, nærgående og blikk kontakt med kvinner enn menn, men er hetero. Håper ikke folk tror jeg er lesbe fordet!

 



Anonymous poster hash: 9d51b...bcc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort hår = lesbisk

 

langt hår = hetro

 

 

 

 

Calm down i am only kidding.

 

 

snork

Anonymous poster hash: 2fd51...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å finne det ut på, er rett og slett å spørre.. Men det går vel ann å fiske relativt lett med å hinte frem med noen sjekkereplikker og tolke tilbakemeldingene du får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til teorien om at alle er homofile inntil det motsatte er bevist :)

Det beste og sikreste er å spørre, men kjenner du ikke personen kan det være litt mye å spørre om. Det er ikke ett trekk eller klesplagg som er synonymt med at personene er lesbisk. Men jeg syns allikevel jeg fort kan få "en følelse", som gjerne stemmer. Det er vel en sammenfatning av ulike ting, alt fra gange, ansikt til blikk. Snakker jeg ikke med personen kan det jo være at alt er i mitt hode, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en lesbisk dame hvordan hun kunne se at noen var lesbiske eller ikke. Hun svarte at det ikke var noe vanskeligere for henne å se det enn det var for meg å se at en dame var interessert. Bra svar, men stemmer det? Det kan jo ta litt tid før man ser at en dame er interessert...

Gaydar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å se etter en trampstamp med bilde av en skrevende Ellen DeGeneres, så vet du.

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går folk faktisk rundt å tenker sånt om andre? "Hmm hun er sikkert lesbisk"  Gjør dere?
Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om andres legning sålenge jeg ikke skulle involvere meg i de selv.

Jeg kjenner til en voksen dame som alltid skal påpeke hvem som ligner på lesber. Aviser man en mann av andre årsaker, så er man lesbe i følge henne. Hun finner sikkert minst 5 lesber på en dag/kveld og har en veldig trang til å påpeke det. Etter noen år så kom hun ut av skapet selv, så det viste seg at det bare var hennes egne projeseringer og tanker som hun tvang på andre.



Anonymous poster hash: 9d51b...bcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Jeg spurte en lesbisk dame hvordan hun kunne se at noen var lesbiske eller ikke. Hun svarte at det ikke var noe vanskeligere for henne å se det enn det var for meg å se at en dame var interessert. Bra svar, men stemmer det? Det kan jo ta litt tid før man ser at en dame er interessert...

Det kan stemme.Har flere venner og bekjente som mener de ser det(De er homofile altså).En lesbisk dame prøvde hardt på meg,Men en sa til henne:hun er ikke lesbisk,det ser du vel?

Jeg vet da pokker hvordan de ser det,men litt interessant er det jo.

Lesber,hvordan ser dere det? :-)

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme.Har flere venner og bekjente som mener de ser det(De er homofile altså).En lesbisk dame prøvde hardt på meg,Men en sa til henne:hun er ikke lesbisk,det ser du vel?

Jeg vet da pokker hvordan de ser det,men litt interessant er det jo.

Lesber,hvordan ser dere det? :-)

Jeg kan kun forklare det med gaydar, eller en følelse av at en annen kvinne er lesbisk. Det er nok helt sikkert noen signaler som jeg snapper opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at noen få har lurt på om jeg er lesbisk, men jeg er heterofil, så det er tydelig at ikke har like god radar ;).

 

Ta en titt på dette klippet, og sjekk hvor riktig dere gjetter.

Jeg trodde ikke jeg var noen ekspert, men gjettet faktisk riktig på hvem som var kjærester i alle 3 tilfellene...!

 

 



Anonymous poster hash: 115ac...767
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...