Gå til innhold

Til alle damer-liker han deg er det ikke tvil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan oppleves som at den andre part har "mer makt" hvis den ene part er mer interessert. Men jeg ville ikke kalt det maktkamp. Som oftest setter man seg ikke ned å tenker "Åhå, nå skal jeg leke meg med denne personen ved å ikke svare, eller gjøre meg utilgjengelig for å se hvordan han/hun reagerer, åhåhå!" Da er man ondskapsfull... Det er bare ulik interesse eller at man er opptatt med/priorieterer andre ting. Kjipt og vondt for den som er mest interessert, det vet jeg.

 

Man er litt dum som går i den fella, men man gjør det bare en gang. Med mindre man er komplett idiot, og/eller selvpiner.

Tar litt tid å innse hvordan ting fungerer, men man lærer det seg etterhvert. Jeg er ikke utlært enda, jeg har helt sikkert bare nettopp begynt. Men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror absolutt ikke det er så svart hvitt som det. Jeg er sammen med en som jeg virkelig ikke visste var interessert i meg i starten. Jeg trodde at han bare ville være venner. Han trodde han viste interesse, men det skjulte han godt for å si det sånn. Jeg tror heller ikke det at menn viser veldig mye interesse i starten er det samme som at det blir et bra forhold. Jeg har opplevd det med begge de seriøse forholdene jeg hadde før min nåværende kjæreste og synes egentlig bare det var helt merkelig at de ville planlegge fremtiden med meg bare etter to ukers dating. Virker uvitende og lite gjennomtenkt.

Anonymous poster hash: f98d0...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er veldig interessert kan jeg svare tregt og kose meg. Om jeg ikke er interessert er det lettere å svare fort og gi litt f.



Anonymous poster hash: 8884f...cb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kapret han tilslutt?

Kan jo hende det skjer ja,men det hender ikke ofte du.

Og er det kjærlighet?

Jeg forstår ikke helt spørsmålene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man er bra naiv (og kanskje direkte dum) hvis man går å venter på noen som ikke viser interesse.

Har fått inntrykk av at det stort sett bare er destruktive mennesker som ikke vet hva som er bra for en selv som kaster bort livet sitt sånn.

Endret av Steve Aften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mange damer som lurer på om de skal ta kontakt eller ikke, om de skal vente eller ikke hører en lyd fra mannen.

 

Vet det er vanskelig, har vært der selv- MEN liker han deg er det ingen tvil overhode. Du trenger ikke stille spørsmål en gang, han vil støtte deg og være der for deg 110 prosent hele veien.

 

Må du lure, bli urolig og må vente på svar så ikke bry deg med det, er ikke verdt din tid. Der ute finnes det nemlig en som er det, og som viser det i ord og handling.

Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

 

jeg må si meg uenig med deg.

 

Det kommer helt ann på hva man tolker som interesse, hvordan man tolker signaler er subjektivt.

Eks: En mann kan føle at han er svært tydelig og viser klar interesse for ei dame, mens dama på sin side tror han vil være venner eller bare er høfflig. - de har altså helt ulike tolkninger av de samme signalene.

Jeg har selv brent meg på den flere ganger, ved at venner av meg har sagt: "Det er helt tydelig at han er interessert." Mens jeg har sagt at han bare er hyggelig eller vil ha et vennskap, eller unnskyldt interessen med andre ting.

Så har det i ettertid vist seg at jeg tydeligvis må ha signaler inn med t-skje.. Ettersom jeg tror alle er høflige og hyggelige uten å ville noe mer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har selvfølgelig helt rett  - hvis man er ute etter en gørrkjedelig som aldri har noe annet å gjøre enn å sitte med teleofnen i fanget. Men jeg foreslår at alle følger TS gode råd - både kvinner og menn. Da blir det nok mange forhold her i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg kan godt ta initiativ og slike ting om jeg liker en dame, men jeg vil ikke vise damen at jeg virkelig liker henne før jeg har blitt trygg på henne. Går jeg rundt og er usikker holder jeg tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og personangrep.

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si meg uenig med deg.

Det kommer helt ann på hva man tolker som interesse, hvordan man tolker signaler er subjektivt.

Eks: En mann kan føle at han er svært tydelig og viser klar interesse for ei dame, mens dama på sin side tror han vil være venner eller bare er høfflig. - de har altså helt ulike tolkninger av de samme signalene.

Jeg har selv brent meg på den flere ganger, ved at venner av meg har sagt: "Det er helt tydelig at han er interessert." Mens jeg har sagt at han bare er hyggelig eller vil ha et vennskap, eller unnskyldt interessen med andre ting.

Så har det i ettertid vist seg at jeg tydeligvis må ha signaler inn med t-skje.. Ettersom jeg tror alle er høflige og hyggelige uten å ville noe mer..

Det jeg har brent meg på er at jeg har trodd at han bare ville være venner, men vennene mine har sagt "det er tydelig at han er interessert!", så har jeg trodd på dem og lagt inn støtet. Så viste det seg at han bare ville være kompis likevel. Hmf.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har brent meg på er at jeg har trodd at han bare ville være venner, men vennene mine har sagt "det er tydelig at han er interessert!", så har jeg trodd på dem og lagt inn støtet. Så viste det seg at han bare ville være kompis likevel. Hmf.

autch.. Den er ganskje kjedelig å få ja.. Håper du finner eller har funnet deg en bra kar til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autch.. Den er ganskje kjedelig å få ja.. Håper du finner eller har funnet deg en bra kar til slutt:)

Det kan se slik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har selvfølgelig helt rett  - hvis man er ute etter en gørrkjedelig som aldri har noe annet å gjøre enn å sitte med teleofnen i fanget. Men jeg foreslår at alle følger TS gode råd - både kvinner og menn. Da blir det nok mange forhold her i verden!

 

Tror ikke du helt forstår hva det vil si og virkelig forelske seg. Setter stor pris på at han er der for meg hele tiden, det finnes ingenting som er gørrkjedelig med det, ingenting. Tiden flyr nemlig.

 

Bare vent til du finner en du virkelig blir forelsket i.

Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spørsmål om makt og slike greier dere diskuterer, det skjer at to finner hverandre på like nivåer og respekterer hverandre.

 

Sier det igjen, er det mye stress og usikkerhet er det ikke riktig.

 

 

ts



Anonymous poster hash: 5e5b6...e80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk nylig vite at kjæresten min (før han møtte meg) hadde en 'avtale' med seg selv. Han skulle aldri innlede et forhold med ei dame uten ting på stell (utdanning, jobb osv).

 

GUESS WHAT, jeg hadde verken jobb eller utdannelse da jeg møtte han. Nå har jeg jobb da, og jobber med utdannelsen, men han trosset sin egen 'avtale' fordi han rett og slett falt for meg.

 

Det skal sies at han viste interesse i starten, var interessert i hva jeg gjorde og sa, og ble ganske interessert i meg. 

 

Så ja, jeg tror delvis TS har rett. "He's just not that into you" er det noe som heter. Man merker om en mann er interessert, uansett hvor sjenert og tilbakeholden han enn er. 



Anonymous poster hash: 85395...cf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med TS. Det er nøyaktig min erfaring med menn, og det samme gjelder egentlig meg også.

 

De som har vært interessert i meg, har ikke trengt å si det med ord, for jeg har tydelig lagt merke til det. De er tilstede når jeg treffer dem, og når vi er fra hverandre, går det aldri unormalt lang tid før han tar kontakt. Sjenerte som ikke sjenerte.

 

Det samme med meg. Er jeg intreressert, så merker menn det. Jeg er "på" og viser tydelig interesse på alle plan.



Anonymous poster hash: e4cc6...667
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du helt forstår hva det vil si og virkelig forelske seg. Setter stor pris på at han er der for meg hele tiden, det finnes ingenting som er gørrkjedelig med det, ingenting. Tiden flyr nemlig.

Bare vent til du finner en du virkelig blir forelsket i.

Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

Jeg vet godt hva det vil si å forelske meg. Men i likhet med de fleste andre, tar det tid. En jente som forventer at jeg tar alt initiativ, eller som blir fornærmet om jeg ikke svarer umiddelbart, mister jeg interessen for lenge før forelskelsen dukker opp.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...