Gå til innhold

Til alle damer-liker han deg er det ikke tvil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange damer som lurer på om de skal ta kontakt eller ikke, om de skal vente eller ikke hører en lyd fra mannen.

 

Vet det er vanskelig, har vært der selv- MEN liker han deg er det ingen tvil overhode. Du trenger ikke stille spørsmål en gang, han vil støtte deg og være der for deg 110 prosent hele veien.

 

Må du lure, bli urolig og må vente på svar så ikke bry deg med det, er ikke verdt din tid. Der ute finnes det nemlig en som er det, og som viser det i ord og handling.



Anonymous poster hash: 5e5b6...e80
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er feil, det finnes grader av hvor interessert mannen er og om han ikke er superinteressert så kan dama fortsatt få mannen mer interessert.  Bestekompisen min ble for en stund siden sammen med en jente, han var ikke spesielt interessert i henne de første månedene, men hun klarte å kapre han til slutt.

 

Jeg sier ikke at det alltid er sånn og hun jenta kunne sikkert fått en annen mann som kjæreste lettere enn kompisen min, men det var jo han hun ville ha.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette ble veldig svart hvitt.

Foreksempel kan jeg bruke meg selv som eksempel, med at jeg er mega interessert i en person og har ikke hatt øye for noen andre kvinner på lang tid, men pga mitt eget liv og omstendigheter så tar jeg ikke kontakt med vedkommende ukentlig, fordi jeg rett og slett har nok med meg selv, hodet mitt og jobben.
 



Anonymous poster hash: 47a90...8d3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Det er faktisk sant det TS sier. Er han interessert, finnes ingen tvil. Tar han kontakt av og til, men holder en viss avstand, holder han deg på gress. Tar han aldri kontakt først, er han ihvertfall ikke interessert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil, det finnes grader av hvor interessert mannen er og om han ikke er superinteressert så kan dama fortsatt få mannen mer interessert.  Bestekompisen min ble for en stund siden sammen med en jente, han var ikke spesielt interessert i henne de første månedene, men hun klarte å kapre han til slutt.

 

Jeg sier ikke at det alltid er sånn og hun jenta kunne sikkert fått en annen mann som kjæreste lettere enn kompisen min, men det var jo han hun ville ha.

Ikke ofte vi er enige, men her er jeg enig med deg. Og dette gjelder nok andre veien også. Noen ganger må folk sjarmeres i senk. Dette må naturligvis ikke forveksles med å sende melding etter melding uten å få svar, da er ikke interessen der. Det er en balansegang mellom å være håpefull og håpløs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant det TS sier. Er han interessert, finnes ingen tvil. Tar han kontakt av og til, men holder en viss avstand, holder han deg på gress. Tar han aldri kontakt først, er han ihvertfall ikke interessert. 

 

Jeg gjør ikke det - tar jeg kontakt hele tiden så gir jeg henne for meget i verdi. Det blir ubalanse da i "maktforholdet" noe som gjør at hun mister blir interessen. 

 

Det er en grunn til at dere later som om dere er for meget opptatte til å svare på "sekundet" ...det er i seg selv en #shittest for å se om mannen er "needy" eller en som faktisk har et liv utenom og.

 

Det er noe som ligger innebygd i alle kvinnfolk fra naturen sin side, ergo ikke noe de tenker over engang, slik med så mange andre ting.

 

  

 

 

 

 

Anonymous poster hash: e1f5a...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg gjør ikke det - tar jeg kontakt hele tiden så gir jeg henne for meget i verdi. Det blir ubalanse da i "maktforholdet" noe som gjør at hun mister blir interessen. 

 

Det er en grunn til at dere later som om dere er for meget opptatte til å svare på "sekundet" ...det er i seg selv en #shittest for å se om mannen er "needy" eller en som faktisk har et liv utenom og.

 

Det er noe som ligger innebygd i alle kvinnfolk fra naturen sin side, ergo ikke noe de tenker over engang, slik med så mange andre ting.

 

  

 

 

 

 

Anonymous poster hash: e1f5a...e57

 

Hva er det du snakker om later som at vi er for opptatte til å svare for å demonstrere en makt game?

Shit dere menn er så makt syke at dere tror at alt vi kvinner gjør også handler om makt fordeling.

Jeg har stort sett telefonen min på lydløs eller liggende i et annet rom, og hvis jeg har den i samme rom og f-eks får melding mens jeg følger med på tv eller har en venninde på besøk og er midt i en samtale så er jeg ikke så respektløs at jeg begynner å lese og skrive tilbake på en sms når jeg sitter opptatt med noen andre. Bruker jeg 7 timer på å svare så er det helt tilfeldig, da lå nok telefonen i gangen mens jeg tok en ettermiddagsdupp på sofaen eller lignende. Og selvom jeg akuratt har svart på én melding er sannsynligheten stor for at jeg gjør andre ting i mellomtiden og kanskje står midt oppi noe annet når melding nr to kommer sånn at jeg ikke får svart like raskt på den.

Jeg syntes egentlig menn kompliserer kvinner mye mer enn vi er, ikke rart dere mener vi er så kompliserte når dere overtolker helt vanlige småting så til de grader!

Anonymous poster hash: 47a90...8d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

 

Jeg gjør ikke det - tar jeg kontakt hele tiden så gir jeg henne for meget i verdi. Det blir ubalanse da i "maktforholdet" noe som gjør at hun mister blir interessen. 

 

Det er en grunn til at dere later som om dere er for meget opptatte til å svare på "sekundet" ...det er i seg selv en #shittest for å se om mannen er "needy" eller en som faktisk har et liv utenom og.

 

Det er noe som ligger innebygd i alle kvinnfolk fra naturen sin side, ergo ikke noe de tenker over engang, slik med så mange andre ting.

 

  

 

 

 

 

Anonymous poster hash: e1f5a...e57

 

Er man over en viss alder, bruker man ikke såkalte shit-tester. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

 

Vet at det er svart hvitt, er bare det at er det virkelig den rette så er det "ingen is" det er ikke spørsmål en gang.

 

Mulig jeg bare er heldig.

 

 

:rodmer:



Anonymous poster hash: 5e5b6...e80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg gjør ikke det - tar jeg kontakt hele tiden så gir jeg henne for meget i verdi. Det blir ubalanse da i "maktforholdet" noe som gjør at hun mister blir interessen. 

 

Det er en grunn til at dere later som om dere er for meget opptatte til å svare på "sekundet" ...det er i seg selv en #shittest for å se om mannen er "needy" eller en som faktisk har et liv utenom og.

 

Det er noe som ligger innebygd i alle kvinnfolk fra naturen sin side, ergo ikke noe de tenker over engang, slik med så mange andre ting.

 

  

 

 

 

 

Anonymous poster hash: e1f5a...e57

 

 

Hvis man er opptatt av maktforhold og shit testing, er man hvert fall ikke genuint interessert i den andre. Da er man umoden, selvopptatt og har kun interesse av hva man selv får ut av relasjonen. Det har ingenting med kjærlighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant det TS sier. Er han interessert, finnes ingen tvil. Tar han kontakt av og til, men holder en viss avstand, holder han deg på gress. Tar han aldri kontakt først, er han ihvertfall ikke interessert. 

 

Helt uenig. Mange av oss er altfor sjenerte til å ta kontakt umiddelbart og hele tiden. Det enorme flertallet av alle jeg har vært interessert i har aldri visst det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er såpass sjenert at det er vanskelig å vite. Noen har dårlig selvtillit. Noen går ut av rommet med en gang dama kommer inn fordi de har angst. Det er forskjell på menn



Anonymous poster hash: 40180...6df
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så kommer dagen man er ferdig på vidregående også.



Anonymous poster hash: 28ad4...85a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uenig. Mange av oss er altfor sjenerte til å ta kontakt umiddelbart og hele tiden. Det enorme flertallet av alle jeg har vært interessert i har aldri visst det.

Enig.

Jeg er dame,men flere jeg har vært interessert i har aldri fått vite det.

De tror vel heller det motsatte siden jeg ofte blir så nervøs at jeg unngår dem eller går når de kommer :)

Alt er nok ikke svart-hvitt nei :)

Anonymous poster hash: 38fa8...c8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Mange damer som lurer på om de skal ta kontakt eller ikke, om de skal vente eller ikke hører en lyd fra mannen.

Vet det er vanskelig, har vært der selv- MEN liker han deg er det ingen tvil overhode. Du trenger ikke stille spørsmål en gang, han vil støtte deg og være der for deg 110 prosent hele veien.

Må du lure, bli urolig og må vente på svar så ikke bry deg med det, er ikke verdt din tid. Der ute finnes det nemlig en som er det, og som viser det i ord og handling.

Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

Jepp: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange damer som lurer på om de skal ta kontakt eller ikke, om de skal vente eller ikke hører en lyd fra mannen.

 

Vet det er vanskelig, har vært der selv- MEN liker han deg er det ingen tvil overhode. Du trenger ikke stille spørsmål en gang, han vil støtte deg og være der for deg 110 prosent hele veien.

 

Må du lure, bli urolig og må vente på svar så ikke bry deg med det, er ikke verdt din tid. Der ute finnes det nemlig en som er det, og som viser det i ord og handling.

Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

 

 

Gjelder det den andre veien og?

Anonymous poster hash: 1c115...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Det er feil, det finnes grader av hvor interessert mannen er og om han ikke er superinteressert så kan dama fortsatt få mannen mer interessert. Bestekompisen min ble for en stund siden sammen med en jente, han var ikke spesielt interessert i henne de første månedene, men hun klarte å kapre han til slutt.

Jeg sier ikke at det alltid er sånn og hun jenta kunne sikkert fått en annen mann som kjæreste lettere enn kompisen min, men det var jo han hun ville ha.

Hun kapret han tilslutt?

Kan jo hende det skjer ja,men det hender ikke ofte du.

Og er det kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer som lurer på om de skal ta kontakt eller ikke, om de skal vente eller ikke hører en lyd fra mannen. Vet det er vanskelig, har vært der selv- MEN liker han deg er det ingen tvil overhode. Du trenger ikke stille spørsmål en gang, han vil støtte deg og være der for deg 110 prosent hele veien. Må du lure, bli urolig og må vente på svar så ikke bry deg med det, er ikke verdt din tid. Der ute finnes det nemlig en som er det, og som viser det i ord og handling. Anonymous poster hash: 5e5b6...e80

Tull. Mennesker er forskjellige og reagerer også forskjellig. Jeg kjenner da flere som blir som hugd ut av stein når de er interessert i noen og skygger banen istedet for å ta initiativ

Om jeg er interessert i noen ville de aldri forstått det med mindre jeg faktisk sier det i klartekst, og det fjør jeg sjelden

Anonymous poster hash: 85beb...7ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man over en viss alder, bruker man ikke såkalte shit-tester. 

Gi meg et eksempel på #shittest ...er ikke helt overbevist om du vet hva det er ser du. 

 

 

Anonymous poster hash: e1f5a...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...