Gå til innhold

Virker som at mange trenger input på dating-tekstene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som poster ting fra singelgruppene på Facebook. Nå postes skjermbilder Tinder-profilene, og det er åpenbart at flere av dem kunne trengt en eller flere personer til å se over hva de har skrevet før de bestemmer seg for å prøve lykken.

 

- En dame som skriver at hun er alpha female og at hun ikke er der for å være alle unge gutters våte drøm.

 

- En dame som skriver at "hvis du ikke har planer om å si hei hvis vi får match kan du like gjerne sveipe til venstre"

 

- En dame som skriver at hun ikke gidder å skrive i flere uker før man treffes, og at hun forventer å høre fra mannen. Hvis ikke kan man droppe å klikke liker på henne.

 

- En mann som har denne. Må bare bruker skjermbilde her:

 

42126259a020c0ae12232900bbf017fb.png

- En mann som skriver you'll never walk alone (Liverpoool, fotball)

 

Noe av dette er naturligvis forsøk på å være morsom, håper jeg, i frykt for å bli oppfattet som kjedelig. Men det er også mye negativitet å spore. Og hun første har i overkant høy selvtillit (men jeg vet at hun er veldig pop blant menn).



Anonymous poster hash: cef05...c4e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Kan skjønne han som ber folk stappa med problemer holde seg unna!Jeg er selv drittlei av å tiltrekke meg mannfolk med psykiske issues på Møteplassen og vurderer å skrive i profilen at disse ikke trenger skrive til meg.Føler det kanskje er litt frekt da men begynner å gå meg på nervene.



Anonymous poster hash: 1da28...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er at det er mesteparten av mannfolkene på nettdating som det er noe "galt" med.

Selv om noen er veldig pop så kan de jo kanskje ikke være det egentlig hvis de fremdeles er single.

Anonymous poster hash: 7bc31...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er at det er mesteparten av mannfolkene på nettdating som det er noe "galt" med.

Selv om noen er veldig pop så kan de jo kanskje ikke være det egentlig hvis de fremdeles er single.

Anonymous poster hash: 7bc31...838

 

MYE rat der ute ja!!!Hvis du mener de som er på datingsider år etter år er jeg enig med deg.Ellers så kan det jo være andre grunner til at folk tyr til nettdating.Mange jobber kanskje i yrker der de ikke treffer damer,mens andre har en omgangskrets der alle kampisene har dame.Eller at de ikke har venner å dra på byen med.

 

Anonymous poster hash: 1da28...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

- En dame som skriver at "hvis du ikke har planer om å si hei hvis vi får match kan du like gjerne sveipe til venstre"

 

 

Hva er så galt med akkurat denne egentlig? Har ikke det på profilteksten selv, men har tenkt akkurat den setningen så mange ganger, fordi jeg hater å starte samtalen selv :P

Anonymous poster hash: 0e3b4...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...